XXL Nutrition

Zoeken, experimenterend, groter worden.

Vandaag me laten meten op de sportschool :)

1 Begin maart woog ik 70 kg bij 11,5 % vet

2 April woog ik 73,5 bij 12 % vet

3 Vandaag woog ik 79,5 bij 14% vet

Volgens mij is dat een goede progressie? Of niet?

Ben er zelf in ieder geval blij mee.

1) 8,05kg vet
2) 8,82kg vet
3) 11,13kg vet

==> 10kg extra, waarvan ongeveer 3kg vet. Hou je nog 7kg over voor spieren en voor vocht...

(Voila, zo ver mijn bijdrage, zoeken jullie maar uit of het spieren of vocht is :p )

Btw, welk schema volg je nu ?

• Topic Starter Topic Starter
1) 8,05kg vet
2) 8,82kg vet
3) 11,13kg vet

==> 10kg extra, waarvan ongeveer 3kg vet. Hou je nog 7kg over voor spieren en voor vocht...

(Voila, zo ver mijn bijdrage, zoeken jullie maar uit of het spieren of vocht is :p )

Btw, welk schema volg je nu ?

Ik volg een split:

Benen
Borst tricep
Rug bicep buik
Schouder kuit

Word nog aan gesleuteld. Compounds zijn nog steeds de basis.

Nog steeds 6 maaltijden per dag, krijg zon 3000 kcal binnen nu

Ik voel alles groter worden, ik voel bijvoorbeeld als ik normaal sta, dat mijn binnenkant benen elkaar raken.. Dat heb ik nooit eerder gevoeld :)

Andere mensen zeggen ook steeds vaker iets over men postuur.

Ik ben wel nog steeds benieuwd hoe ik kan zien of t spier of vocht is. Ik vind 2,5 kilo per maand niet overdreven veel trouwens.

Ik voel alles groter worden, ik voel bijvoorbeeld als ik normaal sta, dat mijn binnenkant benen elkaar raken.. Dat heb ik nooit eerder gevoeld :)

Andere mensen zeggen ook steeds vaker iets over men postuur.

Ik ben wel nog steeds benieuwd hoe ik kan zien of t spier of vocht is. Ik vind 2,5 kilo per maand niet overdreven veel trouwens.

Ja dat met die benen had ik ook voor t eerst sinds een week of 2 terug ofzo. Ook mn broeken die anders meer skaterstyle zaten zeg maar, zitten nu... ehm heel degelijk haha.

En je kunt nu echte massagains maken omdat je veel meer reps pakt dan bij Rippetoe. Je kunt n best beest worden ;)

Ah joh, gewoon x-benen gekregen. Squatten kreng :P

Ja dat met die benen had ik ook voor t eerst sinds een week of 2 terug ofzo. Ook mn broeken die anders meer skaterstyle zaten zeg maar, zitten nu... ehm heel degelijk haha.

En je kunt nu echte massagains maken omdat je veel meer reps pakt dan bij Rippetoe. Je kunt n best beest worden ;)
Al mijn shirtjes zitten keistrak nu, alsof ik expres te klein heb gekocht om men lijnen beter te laten zien. Men broeken zitten ook super strak.
Ah joh, gewoon x-benen gekregen. Squatten kreng :P

:):roflol:

:roflol: @ McMetronome

Lekker weer getraind vanmiddag! Ik merk dat ik geen zin heb alle oefeningen hier op te schrijven, wil niet zeggen dat ik niks meer doe :D

Vandaag MP, en nog wat schouderoefeningen. En daarbij kuiten en buik.

Gaat gewoon lekker allemaal! Behalve dan men moeheid, maar daar ben ik al mee op weg geholpen door Tank bijvoorbeeld en anderen.

Binnenkort als t minder warm is kruip ik wel weer wat langer achter de pc. Nu weer de zon in :)

Moeheid komt waarschijnlijk ook wel door het warme weer.

En inderdaad veel genieten van de zon nu :D

Wat is dat toch met t warme weer? Vind het eigenlijk wel relaxed, zweet ik al vanaf het begin. T moment waarop ik begin te zweten vind ik nooit chill namelijk :P

bijna geen verschil

Hey lekkere progressie Simson!

Ik zie de foto's pas net, maar ziet er goed uit.

Ik denk dat nu je een split gaat draaien, je spieren weer een nieuwe groeistimulans zullen krijgen en straks zul je waarschijnlijk ook meer definitie gaan zien in de schouders en traps omdat je ook isolatieoefeningen doet.

Succes verders!

Mooie progressie.

Bump :P Ik ga ook 4daagse split doen, ben benieuwd hoe het gaat. (4 dagen trainen per 6 dagen)

Ja dat k*tvreten ook altijd :mad:

Terug
Naar boven