MuscleMeat

Zoeken, experimenterend, groter worden.

Nog een pottyflop gehad van die squats?:P

• Topic Starter Topic Starter
Nope, maar krijg wel commentaar dat men kont behoorlijk gegroeid is. hahaha

Haha, is ook een vorm van breed worden :D

Doe je je squats ass to the grass Simson?

Ik doe ze tegenwoordig paralel, mn quads mogen groter maar mn "glutes" hoeven ook niet heel veel massa meer erbij :p

Ja Simon, ga je het schema nu volgen dat je me vroeg? of wat anders?

Ik ga wat jij gestuurd hebt denk ik doen. Ik pak vandaag men eerste training. Ik ben vrij druk ff met werk, vandaar dat ik er nog niet in heb kunnen verdiepen. Straks wel weer in t weekend. Dan hoor je meer. SUper bedankt vast Critmonster!

Ik ga wat jij gestuurd hebt denk ik doen. Ik pak vandaag men eerste training. Ik ben vrij druk ff met werk, vandaar dat ik er nog niet in heb kunnen verdiepen. Straks wel weer in t weekend. Dan hoor je meer. SUper bedankt vast Critmonster!

Kijk maar eerst of het voor jou werkt voor je mij gaat bedanken ;)

Ik ben benieuwd.
Hou je wel aan een vaste reprange en dezelfde oefeningen, zodat je goed kan vergelijken of je vooruit gaat

Komop simon, we zijn allemaal benieuwd naar je workout ;)

HA,

Vandaag gedaan:

Squat

45 kg x 12
55 kg x 10
75 kg x 8
95 kg x 6

Ging lekker, volgende keer verhogen naar 105 verwacht ik.

Deadlift

45 kg x 12
55 kg x 10
75 x 8
100 x 6

Deze hou ik nog een keer zo.

Daarna de kuiten. In een machine waarop je zit, en dan duw je met je kuit gewicht omhoog.

12 keer 55
12 x 65
12 x 70
10 x 80

Lekker! bij deze heb ik altijd gevoel dat ik nog over heb.

Nog 2 rugoefeningen daarna, de eerste is die op roeien lijkt:

12 x 45 kg
10 x 65 kg
8 x 75 kg
6 x 80 kg

Deze vind ik erg lekker!

Toen de rug met die stang die je in je nek trekt met brede grip. Alsof je jezelf optrekt.

12 x 30 kg
10 x 35
8 x 45
6 x 45

Stuk zwaarder, maar ook lekker!

Critmonster, ik heb nu nog ff snel men eigen ding gedaan. Maar ik ga volgende week starten met jou schema. Dan laat ik je weten wat ik er uit wil, of er bij.

Al met al lekkere training.

Ik zou bij de deadlift zeker niet boven de 10 reps gaan. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als je het als werkset gaat doen (niet als opwarming met extreem weinig gewicht) merk ik al snel dat ik boven de 8-10 reps toch een deel van mijn vorm ga verliezen. De grote drie doe ik daarom erg graag op 4-8 reps, vooral deadlift.

Verder geen slechte workout, beetje raar wel, benen en rug door elkaar.

Sterke squat heb je trouwens, hoe diep ga je?

Ik zou bij de deadlift zeker niet boven de 10 reps gaan. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als je het als werkset gaat doen (niet als opwarming met extreem weinig gewicht) merk ik al snel dat ik boven de 8-10 reps toch een deel van mijn vorm ga verliezen. De grote drie doe ik daarom erg graag op 4-8 reps, vooral deadlift.

Verder geen slechte workout, beetje raar wel, benen en rug door elkaar.

Sterke squat heb je trouwens, hoe diep ga je?

ja, klopt, maar dat veranderd snel.

Ik squat zo diep mogelijk.

4-8 ga ik onthouden voor de deadlift, want klopt wat je zegt.

ja, klopt, maar dat veranderd snel.

Ik squat zo diep mogelijk.

4-8 ga ik onthouden voor de deadlift, want klopt wat je zegt.

Als je een fullsquat doet zijn die squats zeker mooi, zal gevaarlijk dicht bij mijn squats zitten ;)

Sjah is natuurlijk persoonlijke voorkeur hé, maar op de grote drie is het niet zo'n slim idee om op hoge reps te gaan zitten, toch zeker op de deadlift niet. Op de squat doe ik nu ook 20 reps in dogcrapp, dus daar kan het wel, en bij benchpress is principe ook nog wel :) eigenlijk vooral bij deadlift. Een fout in je vorm daar kan toch al lelijke gevolgen hebben op lange termijn.

Damn die squats Simson, nice!

Nog 500 gram te gaan :D

idd 500 gram haha. soms heb ik hem al, soms net niet. dus nog ff door eten en dan men eerste doel bereikt. haha ik denk dat ik door ga tot de 95 kilo. dus nog 10,5 kg te gaan vanaf nu :)

En? Al gehaald? Kan je trouwens je deadlift niet eens filmen ofzo? Lijkt wat achter te lopen. Misschien kan je wel meer uit je benen halen ofzo.

Terug
Naar boven