AndroidHealthClinic

Zoeken, experimenterend, groter worden.

• Topic Starter Topic Starter
Hey hoe gaat het hier? Nog aan het trainen Simson?

hey!

ja, ik train nog steeds. alleen even op een laag pitje ivm vakantie en verhuizing, verandering van werk.

Binnenkort kom ik hier weer regelmatig terug met updates.

Ik heb in de afgelopen weken goed kunnen eten, dus niks van spiermassa verloren. Dus lekker op onderhoud even.

Ben benieuwd ;)

Ha,

Vandaag is bij mij het seizoen weer begonnen! vakantie voorbij, vet eten weer voorbij, weer terug de ijzers in, en... ik ga er bij HIITen!

Vandaag men eerste HIIT sessie gedaan en moet zeggen dat ik het leuk vond!

Ik heb 1/2 minuut rennen (70% hartslag) gedaan, en dan 1 minuut lopen. Dit 7 keer herhaald.

Waarom? Nou, ik baal toch behoorlijk van het buikje die ik heb gekregen van t eten. Die wil ik er af rennen. Niet overdreven hoor, maar ik merk dat ik vrij snel groei. Ik zit nu al bijna op men streef gewicht van 85kg, nu 83. Dus daarom begin ik alvast met men vetlaagje wat weg te werken. Wanneer ik 85 ben bij 12-13% vet, dan ga ik nieuwe doelen bepalen. Best een kans dat ik dan met kettlebells of zo ga trainen voor meer power, conditie, ballans, etc.. push and play. Leuk leuk, heb weer zin! Jullie ook?

Wat is je trainingsschema dan nu?

En je wilt nu 8kg spiermassa bijkomen en 6kg vetmassa verliezen ofzow, op hoeveel tijd zie je dat gebeuren?

Positief dat je er terug zin in hebt! Dan gaat alles dubbel zo goed ;)

Hey,

Niks geforceerds hoor. Ik blijf dezelfde intensiteit BBen. Of wel minimaal 3 keer perweek de grote compounds met assists.

Daarbij ga ik drie keer HIITen. In de verwachting dat ik dan wat lager in het vet ga zitten. Ik moet dan (volgens men doelstelling) ergens eind december op 85 kg zitten met 12-13% vet. Best realistisch toch?

Morgen Squat en BP.

Pak ze.

Ahh Simson, dat is de goede instelling, weer hard er tegenaan!

Nou vroeg ik me af, wanneer doe je HIIT, op rustdagen of direct na je training?

Ahh Simson, dat is de goede instelling, weer hard er tegenaan!

Nou vroeg ik me af, wanneer doe je HIIT, op rustdagen of direct na je training?

Dat wil ik nog uitvinden, ik heb het nu op een rustdag gedaan, maar dat maakt het direct geen rustdag meer.

Misschien ga ik het ook doen direct na de training, ik denk dat je dan direct begint met vetverbranding.

en anders in de ochtend.

Hey,

Niks geforceerds hoor. Ik blijf dezelfde intensiteit BBen. Of wel minimaal 3 keer perweek de grote compounds met assists.

Daarbij ga ik drie keer HIITen. In de verwachting dat ik dan wat lager in het vet ga zitten. Ik moet dan (volgens men doelstelling) ergens eind december op 85 kg zitten met 12-13% vet. Best realistisch toch?

Morgen Squat en BP.

Jup, moet wel lukken zeker :)

Dat was een tip van iemand op de sportschool... die zei "als je voor traint doe je ook achter" Alhoewel ik zelf het ook als vrij zwaar zie. Het is wel een oudere man, dus misschien old skool???

Wat past er volgens jou het beste bij de borst?

Ik zou het toch doen, doe ik ook. Tenzij je echt al een buffel bent die met veel gewicht moet sleuren om vooruit te gaan.
Check laatste pagina van mijn log, zie je wat ik doe op die dag (heb wel 2 verschillende dagen met verschillende oef).

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

waarom borst en rug in 1 training doen?

antagonisten split is handig. Je kan zo supersetten zonder kracht te verliezen op de oef terwijl je tijd win;).

Zoals gezegd.. terug in de ijzers na een dikke 3 weken niks gedaan te hebben.

Voelde lekker, alsof je oude vrienden een hand geeft:D

Squat niet te zwaar gepakt om ff te wennen. 1e en 2e setje 35 kg keer 12
daarn 3 setjes van 45-55-75 kg tevreden. overmorgen terug op oude gewicht.

BP een PR! Iemand die me dat uitleggen kan???

Men max is 60 kg geweest, en ik deed nu men laatste setje 70 kg!

Daarna schuine BP

en nog wat triceps.

lekker!

Haha, geen pushups nee.

Maar goed.. de training:
BOR: stang keer 12

10 keer 40kg
8 keer 55
6 keer 60

Bicep curl
stang
10 keer 10
15 keer 8
20 kg keer 6

Aparaat wat lijkt op roeibeweging voor de rug:

12 keer 40 kg
10 keer 50 kg
8 keer 60 kg
6 keer 65 kg

Buik een paar oefeningen.

Lekker toch :)

Morgen rust, misschien HIIT.

Leuke training, maar kan er niet zo goed aan uit :p

Werkt je x niet meer?

wat is de bedoeling van BOR + biceps + ROW machine?

momenteel geen schema?
of gewoon weinig tijd?

HIIT zal je denk ik wel bevallen, ik vind het altijd zalig om te doen wanneer ik weinig tijd heb :)

wat is de bedoeling van BOR + biceps + ROW machine?

momenteel geen schema?
of gewoon weinig tijd?

HIIT zal je denk ik wel bevallen, ik vind het altijd zalig om te doen wanneer ik weinig tijd heb :)

Idd, ben ik op zoek naar passen schema voor men nieuwe doelstellingen.

Terug
Naar boven