XXL Nutrition

Zolder homegym eindelijk klaar!

denk dat hij de warmte in de zomer bedoeld

nee ik bedoelde meer het plafond :P. Heb er zelf ervaring mee.

Zoals lampen die na onder vallen als je iets te hard de gewichten neerzet. Deuken in de vloer. Mensen die onder zitten die vrezen dat je door het plafond gaat. Scheuren in het plafond. Stukken pleisterwerk die na onder komen etc.

Uiteindelijk heb ik mijn spul maar in de garage gezet.

nee ik bedoelde meer het plafond :P. Heb er zelf ervaring mee.

Zoals lampen die na onder vallen als je iets te hard de gewichten neerzet. Deuken in de vloer. Mensen die onder zitten die vrezen dat je door het plafond gaat. Scheuren in het plafond. Stukken pleisterwerk die na onder komen etc.

Uiteindelijk heb ik mijn spul maar in de garage gezet.
niet iedereen woont in een kraakpand :p

Ik heb precies hetzelfde bankje van Bodycraft. Zo'n 3 jaar geleden aangeschaft (ook bij Helisports) en ik kan je zeggen dat de kwaliteit super is. :thumb:

Mijn squatrack is iets anders maar die heb ik dan ook bij een andere webshop gekocht.

Netjes, netjes. Veel trainplezier ermee.

• Topic Starter Topic Starter
Damn, jij boft met zulke ouders bro. Want ze offeren wel de complete zolder op voor de hobbie van zoonlief ;)
Het is een enorm mooi powerrack, daar ga je nog heeeeeeeel lang heel veel plezier van hebben.

Leuke kast ook, die moet je meenemen als je op jezelf gaat wonen, afschuren en een kunstprojectje van maken. :)
Idd.

Eigenlijk een beetje dwars verhaal dit.

Aan de ene kant zijn ze zwaar tegen mijn levensstijl van eten. Telkens als ik 5 eitjes naar binnen werk krijg ik commentaar over cholestorol enz en als ik een jerry can van 2 liter melk per dag leegdrink beginnen ze ook te flippen om over de kwark voor het slapen gaan maar te zwijgen want daar heb ik duizenden preken over gehad. maar ondertussen wel dit toestaan.. :D

Ochja mij hoor je niet klagen :D

haha te lui om na de sportschool te lopen?:P

haha te lui om na de sportschool te lopen?:P
Nee, paar voorbeelden.

- Niet afhankelijk van openingstijden
- Niet afhankelijk van een ecto die de squatrack bezet houd voor barbell curls
- Geen mensen die zich met m'n oefeningen bemoeien
- Goedkoper
- Lekker schreeuwen en barbell hard in het rack terug gooien zonder commentaar

En nog veel meer redenen om thuis te trainen ipv gym.

Ik ben misschien al wat laat, maar zou je nog eens die foto's kunnen plaatsen?
Ben zelf aan het overwegen om ook powerrack etc. te kopen en zou wel eens willen zien hoe het er allemaal uitziet.
Alvast bedankt.

netjes man, kun je er hard tegenaan!

Ik ben misschien al wat laat, maar zou je nog eens die foto's kunnen plaatsen?
Ben zelf aan het overwegen om ook powerrack etc. te kopen en zou wel eens willen zien hoe het er allemaal uitziet.
Alvast bedankt.
Rechtermuisknop op het imageshack kikkertje, eigenschappen, dan zie je daar een url staan, deze kopieer je naar je adresbalk en kan je ze wel zien.

Als je trouwens een powerrack aan gaat schaffen met bankje en halter raad ik je aan bij helisports.nl te kopen.

Ik ben nog steeds erg tevreden, 10 kg gewonnen sinds ik de rack heb :)

Rechtermuisknop op het imageshack kikkertje, eigenschappen, dan zie je daar een url staan, deze kopieer je naar je adresbalk en kan je ze wel zien.
ben ik nu zo dom ??? dit lukt dus niet bij mij.
bv bij eerste kikkertje is dit de link? [Link niet meer beschikbaar]
Lukt iig niet

Druk op je Refresh knop of F5.

wakkie to the rescue! thx, nu lukt het wel.

@ TS:
Tof materiaal, is juist wat mij ook interessant leek.
Hoe lukt het met je powerrack, nog niets van problemen gehad ofzo?
Erg tevreden zoals ik al zei.

Powerrack is erg betrouwbaar en durf er gerust heel wat kilo's op te leggen.

De foto's zijn verlopen.. Zou je ze misschien aub opnieuw willen posten? Ben het zelf namelijk ook van plan om in de toekomst te gaan doen en ben nu wel benieuwd hoe jij het hebt gedaan..

Terug
Naar boven