MuscleMeat

Homegym of nieuwe sportschool?

Ik zou voor de sportschool gaan, want ik vraag me ten zeerste af of je genoeg gaat hebben aan die 3x2.5 meter....

3x2.5 is plaats zat hoor bankje , barbell , dumbbells en een squatrekje . Mag geen probleem zijn. Meer is er imo echt niet nodig... Misschien wel nog een ronde bar , voor die lats xD

Ik zou lekker naar een sportschool gaan, al is het alleen maar voor een stukje begeleiding en motivatie. Maar ja ik heb makkelijk lullen, aangezien mijn gym op hemelsbreed 200 meter afstand van huis is :cool:.

kies voor sportclub
heb je professionele begeleiding

sportschool

hebje sociale contacten, leer je veel van betere fysieken,kan je om hulp roepen alsje stikt onder benchpress :D

ben zelf thuistrainer maar in jouw geval zou ik sportschool gaan:

zo dicht bij huis
pannata spul
houten vloer thuis
toch weinig oppervlak thuis

you're welcome

• Topic Starter Topic Starter
Houtenvloer is al geregeld.. Heb nu meer ruimte, met een vloer op zand dus sterk genoeg!

Nu heb ik even rond gekeken en zit met een vraagje..

[Link niet meer beschikbaar]

Hier staat een bankje op voor 150 euro, dus de eerste..

Hier zou ik eerst mee willen gaan trainen thuis.. (een jaartje) kijken hoe het bevalt, voordat ik dure toestellen haal en toch liever train in een sportschool.

Zoiets lijkt me hiervoor dan wel geschikt.. Maar wat is jullie mening hierover?

Nogmaals bedankt alvast :)

Niet aan beginne, krijg je spijt van. Ik zou gewoon naar die sportschool gaan!

• Topic Starter Topic Starter
Ok ok, ben er al zat van. Ga donderdagavond een keer ''proef'' trainen bij die sportschool om te kijken of het daar wat is.. En of er daar geen spitsuren zijn zoals bij FitforFree!

Bedankt voor de reacties en jullie zullen hier nog wel lezen wat er uiteindelijk uit is komen rollen ;)

Terug
Naar boven