AndroidHealthClinic

Zomer cycle HGH - Test - Tren - Mast- Win - Dbol

Het is vooral de igf die voor vetverbanding zorgt hoor.
Die ed of eod theorie ga je niet zo veel verschil van merken dat je de 1 kan bestempelen als vet verliezen, en de ander als spier opbouwend.

Nou moet ik sowieso zeggen dat ik dat vet verbranding door HGH in het algemeen zwaar tegen vind vallen (en ik zet ED) :)

Blijf gewoon hetzelfde in vet% terwijl ik op onderhoudt eet.
2 daagjes low carbs heeft bij mij meer effect dan 3 maanden hgh.

Zet je nu links EN rechts je HGH? :D

helemaal mee eens, ik word ook niet droger van hgh wel van een dieet :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb mijne IGF waarden laten meten

Kwartier VOOR - Tijdens en een kwartier na de inject.

Waardes gaven weer dat de HGH echt was, alleen minder dan zou moeten zijn. (Altijd een risico met kleuren tops)`

@ Sniezel: Thanks, ik had het ook zo ongeveer gedacht. Zullen we er eens in vliegen voor de zomer :D

Zet je nu links EN rechts je HGH? :D

Nee alleen rechts, links blijft dunner op 1 of andere manier terwijl ik daar niet eens meer zet.
Viel me vanochtend toevallig nog op.
Weet niet hoe het kan, boeiend, al het vet gaat er toch over een tijdje af. :)

Ik heb mijne IGF waarden laten meten

Kwartier VOOR - Tijdens en een kwartier na de inject.

Waardes gaven weer dat de HGH echt was, alleen minder dan zou moeten zijn. (Altijd een risico met kleuren tops)`

@ Sniezel: Thanks, ik had het ook zo ongeveer gedacht. Zullen we er eens in vliegen voor de zomer :D

Betere manier is om echt de waarde Groeihormoon te meten.

- 10iu IM injecteren
- 3-4 uur later bloed trekken

GPRO: Och ? Nooit van gehoord zelfs :D

Dan kan je gewoon de IGF waarden zien of ze verhoogd zijn ? Wat zijn de indicaties van de waardes dan

Betere manier is om echt de waarde Groeihormoon te meten.

- 10iu IM injecteren
- 3-4 uur later bloed trekken

Wil ook wel eens weten welke waardes gechecked moeten worden dan. Verlicht ons, GPRO :)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 14:52 ----------

Nee alleen rechts, links blijft dunner op 1 of andere manier terwijl ik daar niet eens meer zet.
Viel me vanochtend toevallig nog op.
Weet niet hoe het kan, boeiend, al het vet gaat er toch over een tijdje af. :)

Blijf dat toch bizar vinden, nu ja, als je droog bent zal het wel niet te zien zijn zeker?

Jah nooit van gehoord op die manier .. Kan altijd wel ..

Ik zit tans vaak op de US boards te lezen :D

Het is gewoon een waarde die te onderzoeken valt in je bloed net zoals IGF-1 en 10001 andere. Ik heb hem bij mijn eigen huisarts als een op het formulier zien staan en bij servicelabs is het nummer 072561. Geeft een veel duidelijker beeld qua actuele GH in je vial dan door IGF-1 te testen. Waarde zou 15+ moeten zijn waar je standaard 0.x test. In US is dat dus in ng/ml eenheden en in het Nederlands is dat volgens mij µg/l maar dat staat 1:1

Het is gewoon een waarde die te onderzoeken valt in je bloed net zoals IGF-1 en 10001 andere. Ik heb hem bij mijn eigen huisarts als een op het formulier zien staan en bij servicelabs is het nummer 072561. Geeft een veel duidelijker beeld qua actuele GH in je vial dan door IGF-1 te testen. Waarde zou 15+ moeten zijn waar je standaard 0.x test. In US is dat dus in ng/ml eenheden en in het Nederlands is dat volgens mij µg/l maar dat staat 1:1

Maar hoe heet die waarde dan? GH? Gewoon omdat ik het aan mijn huisarts moeten vragen of hij het kan aanduiden op zijn laboformulier volgende keer ik bloed laat trekken.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 13:57 ----------

Ja als ik dun ben zie je er niets meer van

Ik ik maar afwisselen van kant als een gek iedere dag om toch maar geen ongelijkheid te krijgen...haha :)

Maar hoe heet die waarde dan? GH? Gewoon omdat ik het aan mijn huisarts moeten vragen of hij het kan aanduiden op zijn laboformulier volgende keer ik bloed laat trekken.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 13:57 ----------

Ik ik maar afwisselen van kant als een gek iedere dag om toch maar geen ongelijkheid te krijgen...haha :)

(Serum) Groeihormoon

Terug
Naar boven