MuscleMeat

Zomer voorbij en iedereen gaat fitnessen

4 Myself

Competitive Bodybuilder
Waardering
66
Wat mij opviel is dat er de laatste 2 weken enorm veel nieuwe leden bij zijn gekomen. echt een stuk of 30 terwijl dat anders maar iets van 4 per maand zijn.

Is dat bij jullie ook zo of het gewoon toevallig dat t bij ons zo is. vroeg t me gewoon af. :o

Dat kan.

Ik heb nog niks extras gemerkt, alleen dat die 16 jarige die een sixpack willen weer zijn opgerot.:D

ik ben net gestopt juist, begin weer begin mei 2011 3 maanden met paar kuurtjes ben ik zo weer een beest

u mad??

deal with it

Idd...

Gewoon een maandje of 2 GTL + Roidzzz en je bent zo een lean mean musclemachine.

vakantie is voorbij he,nu willen ze weer knallen
en biceps trainen niet te vergeten

Wat mij opviel is dat er de laatste 2 weken enorm veel nieuwe leden bij zijn gekomen. echt een stuk of 30 terwijl dat anders maar iets van 4 per maand zijn.

Is dat bij jullie ook zo of het gewoon toevallig dat t bij ons zo is. vroeg t me gewoon af. :o
ja hier hetzelfde verhaal

Hier zijn ze juist allemaal weer weg, de oude groep traint er alleen weer :)

Omgekeerde wereld? Normaal komt iedereen juist vóór de zomer en niet daarna. ???

[Link niet meer beschikbaar]

Al die typetjes zijn nu hierheen gegaan.

meeste losertjes zijn net aan het weggaan bij ons, komen meestal rond april en gaan rond deze tijd.

Bij ons komen ze nu, onuitstaanbaar druk is het nu. jongens die 70 kg kwartrom bench 2 reps krijgen en erna voor de 110 gaan:o.. dat is onze maandagavond

bij ons word t juist drukker qua ouderen, en rotten de sixpack dudes weg

Mijn ervaring is altijd geweest dat juist net iets voor de zomer de gym volloopt met mensen die denken in een paar maandjes nog even snel zomerklaar te zijn.
In de gym waar ik nu train kan ik er niks over zeggen omdat ik pas net 3 weken aan de gang ben.

[Link niet meer beschikbaar]

Al die typetjes zijn nu hierheen gegaan.

kom jij ook uit de buurt van heemskerk??

OT:

er zijn er een aantal bijgekomen. maar de meeste komen in het nieuwe jaar. als goed voornemen weer gaan sporten. voor 2 weken.

Geen hond laatste tijd in de gym, lijkt wel of niemand zin heeft nu de zomer voorbij is.

Is ook wel logisch dat iedereen weer gaat trainen... Sinds de zomer voorbij is, maak ik de gains van m'n leven.

Terug
Naar boven