MuscleMeat

Zomer voorbij en iedereen gaat fitnessen

bij ons was het ook tyfusdruk. maar dat kan ook komen omdat iedereen opeens op het zelfde moment wil trainen ofzo. niet superveel nieuwe lui

Veel mensen die natuurlijk op vakantie zijn geweest, flink niet gesport e.d. en nu weer opstarten.

Tags: Jan Smit, de Tros, Nederland in beweging.

de zomer is voorbij en ik kan niet trainen :(

Ik heb vandaag iemand gezien die ruim anderhalf uur z'n biceps aan t trainen was..:windup:

Ik geraak maar niet terug in de routine.

Een paar, maar wel alleen mensen die heel de tijd hun armen trainen. En dan gaan ze mij raar aankijken omdat ik 3x per week squat (5x5)

Ja viel mij ook al op inderdaad veel nieuwe leden helaas meeste van die dunne snotneuzen die alles onnodig lang bezet houden.
En natuurlijk al die zogenaamde poopie joopies die weer stoer rond paraderen met hun bagger fysieken in de hoop dat ze bij de dames opvallen.
Gelukkig ben ik altijd volle bak aan het trainen waardoor ik er niet zoveel last van ondervind.

Laatst bewerkt:
ik draag oogkleppen van xxl nutrition

WTF.. fijne regeltjes hebben ze daar...:rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar]
Sommige zijn echt om te lachen 'HAHA'
bij ons in de gym mag je als man ook geen hemd ofzo ... vind ik persoonlijk nergens opslaan ... vind ik persoonlijk ideaal om in te trainen ... maarja .. :mad:

:cool:

ja dat moet tog anders sta je er nooit goed bij volgende zomer :rolleyes:

zag woensdag een hoop nieuwe gezichten. het was altijd zo rustig hier.

rond 6 uur heel druk hier, wel jammer ons sportschool is vol en toch blijven ze maar mensen aannemen

Sportschool is pas een maand geopend. Heb er pas een keer 5 mensen tegelijk gezien, waarvan 2 coaches. Heerlijk!

raar maar bij mij in de sportschool is het ook drukker.

De sportschool waar ik metaal bewerk loopt langzaam leeg, er is een nieuwe, goedkopere gym in de buurt met een zonnebank die wij niet hebben.
Ik vind het wel lekker, alleen de echte mannen blijven over.

bij ons word het ook steeds minder nu de zomer voorbij is,

Terug
Naar boven