XXL Nutrition

Zomergasten

Bezoekers in dit topic

Blijft toch weinig diepgang in hem zitten imo. Had meer van deze avond verwacht. Abbring was redelijk maar te vaak aan het onderbreken.
 
Tja, diepgang in een voetbaltrainer. Weet eigenlijk niet wat je nog meer moet verwachten? Over donkere spelers hoe hij het managede ipv Hiddink was wel interessant maar toen zat die Abbring er weer door heen te teuten.
 
Nee maar t werd van tevoren toch een beetje gebracht alsof we een heel ander beeld van ‘m zouden krijgen. Is niet echt gebeurd. Interessante gast, matige fragmenten, weinig klik tussen interviewer en gast, en ik had toch vaak het gevoel: waarom stel je hier niet die en die vraag of ga je hier of daar niet wat verder op in?
 
Louis van Gaal voor blok zetten op live tv leek haar misschien geen goed idee? :emo:
 
Altijd weer die Philip Seymour Hoffman :lol: Karakteracteurtje
 
Daar kan Brad niet tegenop. Het is net zoals Brando en Tattaglia.

:trollfacex:
 
Leuk vrouwtje is dat.

Uit welke film ken ik haar? :thinking:
 
De presentatrice is dan ook geen interviewer. Zomergasten is van begin tot eind een geregisseerd programma waarbij alleen de rode draad in de gaten gehouden dient te worden. Gister was ze ronduit slecht. Ze had zich (te) goed voorbereid en dat wilde ze laten blijken ook, het opsommen en willen aanvullen van "feitjes" was onnodig en irritant. Voor mij was de klap op de vuurpijl toen ze opmerkte dat het gesprek wel zwaar werd, nadat ze zelf begon over het overlijden van de vader van Louis en het gesprek richting euthanasie ging. Van Gaal bleef geduldig, ook na haar zoveelste interruptie. Haar krampachtige poging om Louis te laten versnellen, zal voer kunnen zijn voor hoe het niet moet op de school voor journalistiek.
 
https://tpo.nl/2018/08/13/recensie-...er-tilt-programma-naar-ouderwets-hoog-niveau/
Samenvattend… Waar het gezwollen en reeds jaren uitvoerig bestudeerde ego van Louis van Gaal de nieuwsgierige inborst van het ‘Zomergasten’-format omver blies ten faveure van de uitleg bij zijn eigen voortreffelijkheid, ‘laadde’ de onbekende Marleen Stikker het programma met vragen en fragmenten, die onze nabije toekomst gaan bepalen. In een kernachtige tweet las ik, vlak na de uitzending, dat Stikker met haar uiteenzetting feitelijk de inhoudelijke agenda van de NPO voor de komende jaren had gedicteerd. Een zienswijze waar ik me van harte bij aansluit!
 
Gisteren was heel goed
 
Die vrouw moet weg, of ducttape over haar mond. Wat een vervelende trek is dat zeg. Heeft op veel momenten niets van doen met richting aangeven.
Vond vrij herkenbaar wat de gast allemaal vertelde, alleen lees of hoor je daar doorgaans heel summier over in bepaalde kranten en/of de NPO.
 
Wist van tevoren al dat het interessante uitzending zou worden. Ben sowieso geïnteresseerd in Sovjet-Unie slash Rusland. Hij kan mooi vertellen.
 
Wiebes is toch een minder saai persoon dan ik dacht
 
Lijkt wel of ze er minder door heen bept
 
Back
Naar boven