MuscleMeat

Zomergasten

Bezoekers in dit topic

Was het maar waar. :)

Er wonen in Marokko alleen maar een paar Nederlanders die terug zijn gegaan naar hun geboorteland, nadat ze hier voldoende door de overheid zijn gesponsord.

Het mooie is hier dat ik dat lekker mag zeggen, omdat ik immers het woord Nederlanders gebruik.

Nederlanders kunnen namelijk zonder censuur of schaamte de stront in worden getrapt, geweldig toch!
 
Net als vorige keer nu weer een onbekende vanavond.
 
Interessante aflevering
 
Bosma had het in zijn boek ook over Buikhuisen
 
Bloedt wel wat dood. Interessant vakgebied maar in 3 uur wil je toch ook wel een beetje humor of andere fragmenten/gesprekken die buiten het eigen vakgebied om gaan
 
Lost in translation is een topfilm
 
Claudia de Breij moeten we het mee doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik meen onderstaande gozer in bovenstaande video te zien.

 
Laatst bewerkt:
http://www.mediacourant.nl/2018/07/eerste-topgast-2018-editie-zomergasten-louis-van-gaal/

Romana Vrede mag dit jaar dan wel het Zomergasten-seizoen openen, maar de eerste topgast dient zich pas aan in de tweede aflevering, op zondag 5 augustus. Dan is Louis van Gaal te gast. Dat heeft de omroep zojuist laten weten. Van Gaal verheugt zich erop, zo laat hij weten in een persbericht. “Het is een eer om gevraagd te worden. Hoewel het niet als een verrassing kwam, want vorig jaar was ik ook al gevraagd! Het zal een avond zijn over de mens en de coach Louis van Gaal“, zegt hij.

De voetbalcoach vervolgt: “Voor mijn familie zal het herkenbaar zijn, voor de rest van Nederland eventueel een openbaring.”
 
Directeur Marleen Stikker van Waag Society schuift als derde gast aan in het nieuwe seizoen van Zomergasten. Samen met presentatrice Janine Abbring neemt ze haar ideale tv-avond door.


Ben benieuwd welke Janine eigenlijk niet wilde :thinking:
 
Ik hoop Theo. Anders wellicht iemand van de rechtse kerk tweeters
 
Back
Naar boven