MuscleMeat

Zomergasten

• Topic Starter Topic Starter
Die ga ik niet kijken

Ik wel.

30 juli 2017 Eberhard van der Laan
20px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
Nederland 62 Politicus, burgemeester van Amsterdam

Dat kan en mag.

(misschien ga ik wel kijken. ff irriteren)

Ik heb haar voor dat Geen Stijl geneuzel bij pauw (of jinek?) gezien toen het over haar beroep als microbiologe ging en ik kon me wel vinden in wat ze zei én ik vond haar ook wel leuk/grappig over komen. Dus ik ben wel benieuwd, uitgelezen manier om een goed beeld te vormen. Hopelijk dat die Janine Abbring een beetje kan interviewen.

Zomergasten is er nu met die ene die gs naar de klote wou helpen

Grizzly man

Nooit opgevallen

Ze heeft het over Billo

Aardige aflevering wel. Goed dat dat green happiness en paleo geneuzel nog eens afgeschoten werd en mooi familieverhaal uit WWII. Jammer dat er zoveel hype rondom de presentator ontstaat elk jaar waardoor er aan de andere kant van de tafel duidelijk spanning en geldingsdrang zit. Abbring lijkt zich niet heel goed ingelezen te hebben in de gast en stelt vaak te oppervlakkige, makkelijke vragen.

Grizzly man, mooie keuze.

Meelijwekkend figuur. Beter was hij weggebleven bij die beren. Mooi dat ze 'm gepakt hebbben.

Deze scene is later vervangen door een andere.

Laatst bewerkt:
Zo gek als een achterdeur die Treadwell. (maar de audio is fake)

Geluidsfragment dat Kok de vriend van ex doodschiet. Filmpje dat Christine Chubbuck zichzelf van het leven berooft EN dat filmpje dat Treadwell opgegeten wordt wil ik allemaal graag nog eens zien/horen.

Ik weet het. Ben een sick fuckery. :o

Terug
Naar boven