Fitness Seller

Zomergasten

Bezoekers in dit topic

Faces of death troep. Hou ik niet van.
 
Op diverse plekken in de stad kijken Amsterdammers gezamenlijk naar Zomergasten met burgemeester Eberhard van der Laan. Onder meer in Het Scheepvaartmuseum, Amsterdam Museum, De Balie, Het Ketelhuis en Q-Factory hangen grote schermen om de aflevering van het VPRO-programma te volgen.
:roflol:
 
Hij gaat het over Jan Schaefer hebben. Mocht hem wel.
 
My body is ready
 
Ik hoop dat er nog wel wat kritische vragen gaan komen. Hoe kijkt Eberhard bijvoorbeeld naar het politieke landschap dat zo anders is geworden onder zijn leiding.
 
Laatst bewerkt:
WW2 en medelanders. Who would have thought
 
Lekker zuur weer jongens
 
Veelgehoord punt van kritiek, van zowel kijkers als recensenten, is het ontbreken van kritische vraagstellingen. De interviewers zijn vaak te aardig en lief. Laat het nou eens knetteren. Niks zuurs aan, een constatering. Verder geen verkeerde gast overigens, tot nu toe.
 
Nee daar ben ik het grotendeels mee eens maar zomergasten is natuurlijk in de eerste plaats wel een avond van de gast. Waarbij kritische vragen overigens absoluut niet geschuwd hoeven te worden.
 
Ik vind t trouwens wel een verbetering tov vorige presentatoren - erdbrink en met name de jong - dat er minder haast in het programma lijkt te zitten en er minder fragmenten doorheen gejaagd hoeven te worden. Het gebeurde nogal eens dat een gast midden in een verhaal zat en de presentator het afkapte omdat hij snel wilde schakelen naar het volgende filmpje, dat is nu minder.
 
Geen onaardige film heeft hij uitgekozen. Al eens eerder gezien. Edit laat hij fragment van zien.
 
Film gezien volgens mij toen ik twaalf was. Maakte wel indruk.

Ik vind t trouwens wel een verbetering tov vorige presentatoren - erdbrink en met name de jong - dat er minder haast in het programma lijkt te zitten en er minder fragmenten doorheen gejaagd hoeven te worden. Het gebeurde nogal eens dat een gast midden in een verhaal zat en de presentator het afkapte omdat hij snel wilde schakelen naar het volgende filmpje, dat is nu minder.
Dat idee heb ik ook. Vooral Wilfried was geen succes vond ik. Huidige interviewer groeit wel, ten opzichte van vorige week althans.
 
Samsom :nanner:

Veel slap gelul. Laat die politici maar achterwege.
 
Goed punt van Eberhard over vliegen afvangen van de politiek. In deze fase van zijn leven is hij wellicht beter in staat om te reflecteren.
 
7ed545281a_EBI2.jpg

Amsterdam (AFP/AP/Reuters) - Honderdduizenden mensen zijn naar de hoofdstad getrokken om VPRO Zomergasten met burgemeester Eberhard van der Laan te kijken op grote schermen die op tal van locaties in de stad zijn geplaatst. Volgens schattingen staan er alleen al op het Museumplein (actuele luchtfoto) 100.000 enthousiaste Eberhard-fans, op De Dam schijnt nog plek te zijn. Op de Ringweg A10 staan nog lange files van tv-kijkers die de binnenstad in willen. De NS heeft extra treinen ingezet om de enorme mensenmassa's het hoofd te bieden. De Amsterdamse politie adviseert mensen niet meer naar de stad te komen. "Mensen blijf alsjeblieft thuis televisie kijken. Amsterdam is vol." aldus een zichtbaar geëmotioneerde persvoorlichter in de Stopera. (AT5) Later meer...

:lol:
 
Bijzonder gesprek, mooie avond
 
Werd wel wat klef, naarmate tweede helft vorderde.


De interviewer kan zo voor een transgender doorgaan, is dat iemand anders ook opgevallen vanavond?
 
1 van de kinderen van die vrouw die nu op 2 is had een aandeel in de moord op die grensrechter in Almere
 
Marokkanen 'Marokkanen' noemen is FOUT, volgens NRC Handelsblad.
“Meerdere keren valt het woord Marokkaan, terwijl Marokkanen in Marokko wonen. Toch gek dat een burgemeester en een VPRO-presentatrice anno 2017 dit soort fouten maken.”

En wij maar denken dat Marokkanen die in Nederland wonen gewoon een Marokkaans paspoort hebben en dus ‘Marokkaan’ kunnen worden genoemd, naast ‘Nederlander’.
Toch gek dat NRC-recensenten anno 2017 dit soort fouten maken.
 
Back
Naar boven