XXL Nutrition

Zomerkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik ben beginner e dus nog veel te leren
Als ik jou was zou ik een ervaren coach in handen nemen EN zelf veel kennis opdoen.

Advies vragen op een forum, zonder achtergrond informatie te vermelden lijkt mij nooit verstandig.

Het zijn wel jouw hormonen, daar wil je zo weinig als mogelijk blijvende schade mee oplopen.

Het lijkt me handig om eerst echt jezelf goed in te lezen voordat je gaat kuren. Zo heb ik het iig wel gedaan. Zo y zo advies aannemen zonder fact te checken:windup: Wie gaat er nou Arimidex aanraden als PCT??

• Topic Starter Topic Starter
Ja we zijn hier juist om elkaar te helpen tog ?

😂

250mg test e en 200mg tren mischien ???
Kan prima.
Nakuren schijnen tegenwoordig niet meer per se een meerwaarde te hebben. Dus je kunt er of geen goed of 20 mg nolvadex ed voor 3 weken (afhankelijk van de lengte van je kuur).

Ik doe juist wel research . Ik bekijk alle opties en bekijk alle kanten . Voor en nadelen . Kijk veel videos , stel veel vragen . Het is ook normaal dat ik niet alles kan weten na 2 beginnerskuren e . Je moet ergens beginnen e maar ik train zeker al 10 jaar .

Ik doe juist wel research . Ik bekijk alle opties en bekijk alle kanten . Voor en nadelen . Kijk veel videos , stel veel vragen . Het is ook normaal dat ik niet alles kan weten na 2 beginnerskuren e . Je moet ergens beginnen e maar ik train zeker al 10 jaar .

Je eerste post was gewoon: wat zou ik gebruiken als 3de kuur?
Je geeft 0 informatie, doet niet zelf een voorstel.
Daarna noem je maar wat random compounds wat je zou kunnen gebruiken.
Ja je kan alles wel gebruiken...
Als je zoveel research hebt gedaan, kom dan met een voorstel en leg uit waarom je daarvoor hebt gekozen.
Dan kunnen wij wel op/aanmerkingen geven.

Mijn 1e voorstel was ofwel 1 trapje hoger dan mijn vorige = 500mg test e , 250mg deca , d-bol derbij ofwel 250mg test e en 200mg tren .
Dus mijn vraag was eigenlijk zou ik lage mg tren beginnen als 3e kuur of met deca stapje hoger . ( en het is niet omdat iemand iets zeg dat ik het ga doen ik bekijk de comments en info en pak dan mijn beslissing )

Waarom de afweging lage mg tren? En waarom de twijfel deca stapje hoger?
Wat zijn de verwachtingen bij beide afwegingen?
Hoe ben je bij je eerste voorstel gekomen en wat heeft er voor gezorgd dat je een nieuw voorstel hebt gemaakt?

Graag zo duidelijk mogelijk beantwoorden, met alle kennis die je hebt en alle variabelen die je hebt overwogen.
Het is niet dat wij info geven en jij daarop jouw beslissing moet nemen. Jij hoort het plan voor te stellen waarop wij kritische vragen kunnen stellen die jij zou moeten kunnen onderbouwen, daaruit laat je zien dat je geïnformeerd bent om je lichaam te pushen ipv af te breken.

Vanuit daar kunnen mensen eventueel advies geven. Met de korte antwoorden zonder enige informatie blijft het advies: niet kuren of neem een coach.

dmmn wie geeft je hier al dit informatie maat?

je moet je echt wat meer gaan inlezen.

Mijn advies voor jouw doeleinde, zou ik je het volgende aanraden.

Week 1-10 Test-e 500mg
Week 1-10 Primo 400mg
Week 13/14/15 20mg Nolva DUS GEEN ARIMIDEX ALS PCT

Waarom bij de test/tren geen dbol?

Vanwaar de keus voor dbol wanneer je veel last hebt van waterretentie en gyno?

Tot nu toe doe ik alles volgens tboekje ,
Meer als 10 jaar getraind , 108kg nu .
Eerste was gewoon test e 250mg ( zoals aangeraden ) .
2e was test e 250mg en deca 200mg . ( ook zoals aangeraden ) . Dus geen crazy shit maar traagjes stap per stap .
Het is zo dat iedereen iets anders zegt omdat we ook allemaal een uniek lichaam hebben dat anders gaat reageren op verschillende compounds . Dus om te weten hoe ik ga reageren moet ik maar proberen met lage mg . En dan zien hoe of wat . Ik kan maar advies horen van iedereen en opzoeken zoveel mogelijk .

Beetje traag van begrip of niet?

Je reageert amper op vragen of op opmerkingen.
Je moet maar lekker doen wat jou t beste lijkt, succes

Wat was uw vraag dan ?

Tot nu toe heb ik veel commentaar gekregen en alleen van Col_inc een duidelijk antwoord gekregen . Dankuwel daarvoor Col .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven