Fitness Seller

Zomerkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ga je vriendjes er maar weer bij halen, voel je je dan meer een vent? Lol.
Als je niet weet waar ik het over heb zou ik me maar eerst wat beter gaan inlezen alvorens te trachten leden hier te adviseren.
Beter inlezen over wat? Wat beweer je nou precies, dat deca geen goede massabouwer is, in zijn geval? Kan je wat specifieker zijn? Wat doe je moeilijk..?

Ja ga je vriendjes er maar weer bij halen, voel je je dan meer een vent? Lol.
Als je niet weet waar ik het over heb zou ik me maar eerst wat beter gaan inlezen alvorens te trachten leden hier te adviseren.
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee waar je hebt over hebt. Deca is een prima massabouwer samen met test en tren.

OT
Er wordt TS wel verweten dat hij zich moet inlezen, maar als je dit topic nou eens doorleest staan er alleen maar tegenstrijdigheden. Dan wordt inlezen ook wel een stuk lastiger als er slecht advies of alleen maar trollreacties komen.

Je hebt mij niet horen zeggen dat deca geen massa bouwer is. Zei enkel dat deca en dbol niet verstandig zijn als compounds te gebruiken in TS zijn situatie. Jij nu snap?

Als ik je verkeerd begrijp dan kan je dat toch ook meteen zeggen.

Maar goed, ik krijg van test juist meer oestrogeen-gerelateerde sides dan van deca.

Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee waar je hebt over hebt. Deca is een prima massabouwer samen met test en tren.

OT
Er wordt TS wel verweten dat hij zich moet inlezen, maar als je dit topic nou eens doorleest staan er alleen maar tegenstrijdigheden. Dan wordt inlezen ook wel een stuk lastiger als er slecht advies of alleen maar trollreacties komen.
Enkel met het tweede ben ik het eens. Ook aan u, ik heb nergens beweerd dat deca geen mass builder is.

Als ik je verkeerd begrijp dan kan je dat toch ook meteen zeggen.

Maar goed, ik krijg van test juist meer oestrogeen-gerelateerde sides dan van deca.
Jij bent TS niet, heeft in zijn tweede kuur met deca 15 kilo gewonnen, heeft ondervonden gevoelig te zijn voor vocht en gyno. Dan ga je hem toch niet weer deca adviseren? Dat is wat ik probeerde duidelijk te maken.

Jij bent TS niet, heeft in zijn tweede kuur met deca 15 kilo gewonnen, heeft ondervonden gevoelig te zijn voor vocht en gyno. Dan ga je hem toch niet weer deca adviseren? Dat is wat ik probeerde duidelijk te maken.

Ik adviseer hem geen deca, daar kwam hij zelf mee waarop ik hem op vochtretentie wees...heb je dat niet gelezen?
Indien TS gevoelig is hiervoor zal hij op een test only ook aardig vol lopen.
Daarmee ben ik ook geen voorstander van je advies.

' Jij bent TS niet' Bedoel je daarmee dat anderen geen vragen mogen stellen wanneer het niet duidelijk is?

Ik adviseer hem geen deca, daar kwam hij zelf mee waarop ik hem op vochtretentie wees...heb je dat niet gelezen?
Indien TS gevoelig is hiervoor zal hij op een test only ook aardig vol lopen.
Daarmee ben ik ook geen voorstander van je advies.

' Jij bent TS niet' Bedoel je daarmee dat anderen geen vragen mogen stellen wanneer het niet duidelijk is?
Wat loop je toch een hoop onzin bij elkaar te sprokkelen man. Geen zin en geen tijd om hier dieper op in te gaan.

Aan de prikkel tot de discussie te zien, stond je ook nooit op het punt om inhoudelijk er diep op in te gaan als het om advies ging.
Niet wanneer de discussie met cameltoe is, probeer het wel maar iets begrijpen is niet echt zijn sterkste punt.

• Topic Starter Topic Starter
Toffe kerels , allemaal . Good & bad comment ik neem het mee ik heb een dik vel .
Ik zal het wat duidelijker maken , ik had wat waterretentie maar pakte niks tegen oestrogenen dus geen a.mdex of nolvadex niks .
Mijn vetpercentage moet zowiezo lager dat weet ik maar ik heb alles klaar . ( eerst moeten die fuckin gyms opengaan )
Veel vet heb ik niet ik kan niet zeggen hoeveel exact want kan het momenteel niet meten . Aders komen er zowieso uit .
Dus heb deca gedaan .. goed
En nu mijn eerste vraag blijft en is nog altijd aan jullie meer ervaren mannen ..
Stapje hoger deca of tren proberen ?
Ik kan de keuze echt zelf wel maken nobody tells me what to do .
Maar ik heb graag info overal . Snap je ?
Mijn plan is ofwel
500mg test e en 250 deca ( en kickstart dbol met arimidex ) ( als het moet )
Ofwel 250mg test e en 200 tren .
Geen commentaar over mijn training of voeding aub ik train al meer als 10 jaar daarover weet ik alles ok .
En bad comment is ook welkom .
Graag jullie advies en let's make the world BIGGER & BETTER !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven