XXL Nutrition

Zonder welke voeding kan een echte bodybuilder absoluut niet?

1. Vis
2. Kip
3. Rijst
4. Nutrix :)

Ik zie veel mensen melk, kwark, groenten en fruit noemen en dat is voeding die ik NOOIT eet! En ik ben er toch ook aardig groot mee geworden... :)

1. Vis
2. Kip
3. Rijst
4. Nutrix :)

Ik zie veel mensen melk, kwark, groenten en fruit noemen en dat is voeding die ik NOOIT eet! En ik ben er toch ook aardig groot mee geworden... :)

Zo zie je maar weer dat je een hoop kunt compenseren als je de juiste middelen gebruikt.

Heb eens een vraag, wat ik veel eet is verschillende soorten granen ipv rijst. zoals Quinoa,tarwe,gerst,gierst,bulguar,...Wat vinden jullie daarvan? Zijn dit Goeie koolhydraten voor een BB-voedingsschema of niet? Ik veronderstel van wel want het enige waar jullie over praten is rijst en haver...

Ik denk dat een bb-er best zonder McDonalds kan:).

OT: eieren, kip, brinta, kwark, tonijn.

Maispap

Coleman at ook geen groenten.. was toch een redelijke bb'er toch?

Vette vis is denk ik wel het ultieme bb'ing voer.

Iemand die bij ons op sport school traint die is bijna 2 keer in de week naar de burerking gegaan om massa te kweken xD da werkte alleen maar op zijn buik en zijn kopxD

Kip
Vis
Rijst
Eieren

- Kip/kalkoen filet
- Rood vlees (creatine)
- Eieren
- Complexe koolhydraten
- Groentes

Tis een poging. Mensen eten te weinig rood vlees imo.

Zo zie je maar weer dat je een hoop kunt compenseren als je de juiste middelen gebruikt.

Inderdaad! Voor mijn vitamines die je normaal uit fruit en groenten haalt, slik ik heel wat vitamine C en multi's. Maar ik ben heel weinig ziek, dus met mijn weerstand is het goed gesteld! Ik neem aan dat je die 'middelen' bedoelt!

Inderdaad! Voor mijn vitamines die je normaal uit fruit en groenten haalt, slik ik heel wat vitamine C en multi's. Maar ik ben heel weinig ziek, dus met mijn weerstand is het goed gesteld! Ik neem aan dat je die 'middelen' bedoelt!

Vast wel

Tja..het gaat hier over voeding en ik geef alleen mijn reactie. Als je dan over AS etc begint, vind ik je gewoon triest.

Je kan alles missen uit je voeding, mits je een goede vervanging hebt...

Op alles is wel iets te vinden.

1. Yoghurt en Melk
2. Tonijn (e.a. vette vis)
3. Fruit
4. nootjes
5. Kip
6. Rood vlees
7. Aardappelen/Rijst

En de dagelijkse shakes/drankjes (Size-on, Mammut2500) en pillen (d.w.z. multi's, whey-aminozuren, omega-3)

En alles zo vers mogelijk.

Terug
Naar boven