XXL Nutrition

Zonder welke voeding kan een echte bodybuilder absoluut niet?

Inderdaad! Voor mijn vitamines die je normaal uit fruit en groenten haalt, slik ik heel wat vitamine C en multi's. Maar ik ben heel weinig ziek, dus met mijn weerstand is het goed gesteld! Ik neem aan dat je die 'middelen' bedoelt!

Yep want multivitaminen redden de dag! Alleen was je even vergeten dat er meer in groenten zit, zoals bepaalde chemicalien die het kankerverwekkende effect van vlees/visproducten tegengaan!

cashewnoten

Yep want multivitaminen redden de dag! Alleen was je even vergeten dat er meer in groenten zit, zoals bepaalde chemicalien die het kankerverwekkende effect van vlees/visproducten tegengaan!

Denk je dat ik alleen multi's slik? :)

En trouwens.. zo'n nam de Belgische champ Flip Ongeha die hier ook op het forum zat NOOIT groenten. Gewoonweg omdat hij het niet lust. Maar zoals Paars al zei, je kunt alles wel missen als je maar een goede vervanging zoekt.

Waarom zijn volkorenboterhammen, melk en kwark slecht?
ik had eigenlijk dezelfde vraag..
maar ja eigenlijk is het antwoord best duidelijk

Brood: zit gist in.
Melk & kwark is zuivel. Van melk & kwark krijg je -relatief gezien- een dikkere huid.

In de bulk lijkt het mij dus niet zo erg om dit te eten, maar in je cut.. it's a no-no

Sinds wanneer krijg je van Multi's een HGH Jaw?

ik had eigenlijk dezelfde vraag..
maar ja eigenlijk is het antwoord best duidelijk

Brood: zit gist in.
Melk & kwark is zuivel. Van melk & kwark krijg je -relatief gezien- een dikkere huid.

In de bulk lijkt het mij dus niet zo erg om dit te eten, maar in je cut.. it's a no-no

hoezo is kwark in de cut een nono? ik eet kk veel in de cut (kwark)..zolang je geen wedstrijd bb'er bent onder de 7% bf maakt het echt weinig uit hoor.

hoezo is kwark in de cut een nono? ik eet kk veel in de cut (kwark)..zolang je geen wedstrijd bb'er bent onder de 7% bf maakt het echt weinig uit hoor.
ikzelf zou voor caseïne eiwitten gaan voor het slapen gaan. Ik vind dat persoonlijk lekkerder, net even die paar laatste suikers weg.

Maar ja, je hebt daar zeker een punt, als je geen wedstrijd bb'er ben, dan hoeft t niet nee. Het is gewoon wat je persoonlijk beter/lekkerder vind.

eh....kwark = caseine..

bakje kwark voor het slapen gaan kan idd geen kwaad toch?

Absoluut niet Xeran is juist erg goed! Off season eet ik altijd een bak kwark voor het slapen gaan vanwege de langzame eiwitopname. Neem wel natural magere kwark en niet met allerlei lekkers erdoorheen! :)

lol, dit zijn dus imo de dingen die een bb-er beter niet in z'n schema kan opnemen...

Ontopic: rijst, vlees, vis, groenten.

Haha idd...hij noemt juist de slechste op.

Rijst, kip, eieren, (whey/caseïne shakes).

Waarom zijn volkorenboterhammen, melk en kwark slecht?

Wat is er nou mis met volkorenbrood dan? Wat moet je dan eten op je werk, alleen maar rijst? Geef eens wat meer uitleg, thx.

Lalalala

bladiebadiebla

calorieen zijn de sleutel tot groei

Terug
Naar boven