Fitness Seller

Zonnebank

in dat topic is iemand die het verkoopt

in de aanloop naar de zomer ga ik 2 weken lang om de dag dan kan ik, mits een beetje knappe zomer, het prima onderhouden met de natuurlijke zon

na 2 weken ben ik bruiner dan spiertje ;)

in de winter heb ik genoeg aan 1 keer per week.

Kost je dat dan niet echt een fortuin..
Het is 15 euro voor 15 min als ik me niet vergis
En dan 2 weken lang...damn

spiertje16 zei:

nope..

10 rittenkaart kost mij slechts 45 eur. en vaak vlak voor de zomer heeft de gymhouder een actie, 15 ritten voor de prijs van 10.

dat is dan wel de snelbruiner, niet de gewone zonnebank.

spiertje16 zei:

Damn, weet niet waat jij onder de zonnebank gaat, maar hier betaal ik 4 euro voor 10min onder 26x180watt lampen en gezichtbruiners.

lees is iets verder in dat topic.. er is wel van alles over bekend, het is in australie zelfs al op de markt.

Homer17 zei:
Je kunt het best opbouwen, kwartiertje boven en onderkant per dag... Dat 8 keer (krijg je een kleurtje) en dat moet je dan behouden door een keer per week te gaan. Wel goed insmeren en NIET!!! verbranden.

Jij hebt nog een zonnebank van over 10 jaar of wat? :roflol:

Huidige zonnebanken moet je je toch niet meer omdraaien, zitten boven en onder lampen in...

Corleoné zei:
Jij hebt nog een zonnebank van over 10 jaar of wat? :roflol:

Huidige zonnebanken moet je je toch niet meer omdraaien, zitten boven en onder lampen in...

Volgens mij hebben we 't hier meer over een snelbruiner dan zonnebank.

jordy zei:
Ik gebruik deze [Afbeelding niet meer beschikbaar] Biodermal Sun Tan.

erg goed product, insmeren voor en Na het zonne banken.

ik zou het eerste gewoon onder een normalen zonnebank gaan 8 minuten. keer er op 12,15,15,20 minuten of zo. En ga niet direct onder een Megabruiner maar zoek de lichtste uit in een zonnestudio.

Precies da's een héle goeie! :thumbs:

Zorgt ervoor dat je huid niet uitdroogt, beschermt en bruint!

het verschil zit hem niet in gewoon of snelbruiner, maar in zonnebank of zonnehemel.

een hemel moet je omdraaien

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

een zonnebank heb je boven en onder lampen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je dan eigenlik z'n zonnehemel gebruiken als je er hebt waar je 2 kanten tegelijk neemt ? ? ?

Santino88 zei:
Waarom zou je dan eigenlik z'n zonnehemel gebruiken als je er hebt waar je 2 kanten tegelijk neemt ? ? ?

omdat niet iedereen een zonnebank thuis wil hebben staan en zo'n hemel kan je makkelijk opbergen. :rolleyes:

de zonnebank is voor professioneel gebruik, zo'n hemel kan je thuis ook makkeljik kwijt.

Santino88 zei:

Dat kan ik jouw precies vertellen, die aan 2 kanten krijg je druk op je schouderbladen dus die worden niet gebruint. Loop je met een bruin lichaam rond met midden op je rug een witte streep. Dat heb ik namelijk al een paar keer gehad dus ik gebruik liever een zonnehemel (die hebben we thuis).

• Topic Starter Topic Starter
martie zei:
Dat kan ik jouw precies vertellen, die aan 2 kanten krijg je druk op je schouderbladen dus die worden niet gebruint. Loop je met een bruin lichaam rond met midden op je rug een witte streep

Hopelijk heb ik die niet :eek: maar ik kan me natuurlijk nog altijd draaien:rolleyes:

martie zei:
Dat kan ik jouw precies vertellen, die aan 2 kanten krijg je druk op je schouderbladen dus die worden niet gebruint. Loop je met een bruin lichaam rond met midden op je rug een witte streep. Dat heb ik namelijk al een paar keer gehad dus ik gebruik liever een zonnehemel (die hebben we thuis).

Heb nergens last van hoor.

Terug
Naar boven