MuscleMeat

Zonnen tijdens roaccutane kuurtje?

WINSTROLST zei:
80 mg per dag, wat weeg je 200 kilo?? Dat kan ik moeilijk geloven big'r maarreh vertel dan is waarom 80mg per dag.

nee big'r is 1 van de weinige die bijna 100% resistent is voor medicijnen, zowel a.s als andere middelen. ik had op 40 mg erg goede resultaten met roa. Alleen jammer dat het zo lang duurd voordat het werkt.

ga binnekort maar weer eens een roa kuurtje doen, maar wel als de zomer voorbij is ;)

Hoe lang duurde het bij jou dan ongeveer younggod? Ik zit nu op 3.5 maand bijna maar vind het niet bepaald goed werken ondanks de hoge dosis.

bij mij werkte het pas goed toen ik stopte, na 4 maanden was dat. 3 maanden gebruikt en toen gestopt. daarna werd het pas glad en puistloos

maarreh resistent voor medicijnen, nog nooit van gehoord zijn er meer mensen die dat hebben ? want het gros krijgt gewoon last van erge jeuk ed bij 40mg per dag en droge lippen ed. Maar je lever kan dat toch ook niet hebben 80mg

Mijn leverfunctie etc zijn prima in orde ondanks 80 mg voor 3 maand. Ik had in het begin wel gruwelijke jeuk ja en een paar bloedneusen maar dat is allemaal minder geworden eigenlijk.

WINSTROLST zei:
80 mg per dag, wat weeg je 200 kilo?? Dat kan ik moeilijk geloven big'r maarreh vertel dan is waarom 80mg per dag.

Misschien wel omdat 40 mg niks doet...?

80 mg is hoog, maar niet extreem. Mensen met extreme vormen van acne kunnen soms zelfs aan de 2 mg/kg gezet worden.

Maar goed, het is op eigen verzoek aan de huisarts! Die had er weinig problemen mee zolang ik mijn lever/triglyceriden laat meten.

Big R aangezien je nergens op reageert vraag ik me af hoe je regaeerd op bijvoorbeeld (recreatieve) drugs

younggod zei:
nee big'r is 1 van de weinige die bijna 100% resistent is voor medicijnen, zowel a.s als andere middelen. ik had op 40 mg erg goede resultaten met roa. Alleen jammer dat het zo lang duurd voordat het werkt.

ga binnekort maar weer eens een roa kuurtje doen, maar wel als de zomer voorbij is ;)

Het is de 2e keer dat ik het gebruik. 1e keer werd mijn gezicht helemaal clean binnen korte tijd. Geloof 2 maanden en op 40 mg.

Ik ga nu richting de 8 weken, waarvan 4 weken op 80 mg. Het "lijkt" erop alsof het ietsje minder aan het worden is. Kan ook aan de lichtval liggen, of door het zonnen komen. Gaat iig focking langzaam.
Zoniet dan begint er iets te werken. Maar of het dan de roa, zink, biergist of vitamin B5 is weet ik niet. :o
Zit nu sinds 4 dagen ook nog aan de 8 g/ b5/dag.

Infinity zei:
Big R aangezien je nergens op reageert vraag ik me af hoe je regaeerd op bijvoorbeeld (recreatieve) drugs

Nooit gebruikt. Alleen een keer een joint meegerookt. Die deed wat hij moest doen...

Nergens op reageren is moeilijk te zeggen. Een bijwerking van roa: "droge lippen", heb ik zeker gekregen.

Acne lijkt nu dus iets minder te worden. Houd jullie op de hoogte. Hoop wel dat het nu ook echt doorzet!

Terug
Naar boven