MuscleMeat

Zou jij bereid zijn te knokken voor een vrij Europa?

Peiling Peiling ...

• Totaal stemmers
    107

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Stel dat op den duur de wapen faciliteiten (geheime containers) neerstrijken uit het Midden-Oosten voor hun broeders hier op Europese bodem om de strijd aan te gaan met ons in naam van de Almachtige. Ondersteund door een Oosterse luchtmacht. Het is die dag dat de dag des oordeels in gang gezet wordt door paramilitaire activering. Menselijke hand uiteraard, religeuze hogere macht is immers een waan verzinseltje.

Zou jij hier de landmacht ingaan om Europa weer een vrije samenleving te garanderen? Of zou je eerder vluchten naar een ander continent en je hele bestaan van je huis hier en je omgeving achter je laten?

Ben weleens nieuwsgierig.

Ik boek direct een ticket naar Teheran en ga daar rellen.

Sta voor aan!
Nooit laat ik dit gebeuren zonder wat gedaan te hebben!

Als Nederland en de rest van Europa net zo laf is als tijdens de tweede wereld oorlog hoef je er niet te veel van te verwachten. Het is niet zozeer een kwestie van een individueel maar hoe sterk je staat als groep, als land. Daarin gaat Nederland gewoon te kort schieten gezien de lafheid van de gemiddelde Nederlander.

Persoonlijk zou ik er wel voor kiezen om te vechten maar als het hopeloos verloren is zie ik daar ook geen heil in.

Als Nederland en de rest van Europa net zo laf is als tijdens de tweede wereld oorlog hoef je er niet te veel van te verwachten. Het is niet zozeer een kwestie van een individueel maar hoe sterk je staat als groep, als land. Daarin gaat Nederland gewoon te kort schieten gezien de lafheid van de gemiddelde Nederlander.

Persoonlijk zou ik er wel voor kiezen om te vechten maar als het hopeloos verloren is zie ik daar ook geen heil in.

Ben ik deels met je eens. Vandaag de dag lijkt het alsof je een enge ziekte hebt als je zegt dat je trots bent dat je NL'er bent. En ik vraag mij ook af of dat er veel mensen opstaan. Ik doe dit zeker! Niet zozeer voor het Europa maar voor NL.
Ik wil alleen even een kantekening maken bij de 2e wo. Er is zeker wel veel bereikt met het nl verzet destijds.

gr.

Ben ik deels met je eens. Vandaag de dag lijkt het alsof je een enge ziekte hebt als je zegt dat je trots bent dat je NL'er bent. En ik vraag mij ook af of dat er veel mensen opstaan. Ik doe dit zeker! Niet zozeer voor het Europa maar voor NL.

Eensch.

Ik wil alleen even een kantekening maken bij de 2e wo. Er is zeker wel veel bereikt met het nl verzet destijds.

gr.

Er zijn natuurlijk altijd mensen die nooit opgeven en blijven vechten voor hun vrijheid. Maar kijkend naar het totaalplaatje zou Nederland binnen twee dagen de witte vlag uithangen.

Tja ik vraag het mij af....blijft natuurlijk altijd gissen tot dat het gebeurt.
Met deze laffe kamer nu.......... :( dan zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Je weet echter niet wat ons volk zou kunnen doen.

nee ik zit op het eerste het beste vliegtuig naar veiligere oorden :(

De persoon die zijn leven op het spel zet om zijn land te 'dienen' is waarschijnlijk gelovig en kan dit risico nemen met het idee dat bij het verlies van dat leven er een ander leven op hem wacht. Aangezien dit bij mij ontbreekt en mijn leven me dierbaarder is dan de toekomst van een land waar ik toevallig woon, is het zonder twijfel optie #2.

De persoon die zijn leven op het spel zet om zijn land te 'dienen' is waarschijnlijk gelovig en kan dit risico nemen met het idee dat bij het verlies van dat leven er een ander leven op hem wacht. Aangezien dit bij mij ontbreekt en mijn leven me dierbaarder is dan de toekomst van een land waar ik toevallig woon, is het zonder twijfel optie #2.

België is nou ook niet echt bepaald een land om trots op te zijn :D No offence.

Ik wacht totdat we allemaal verslagen zijn en dan zet ik een verzetsbeweging op, net als in de 2de wereldoorlog!:D

Is ook een goede optie ;)
Wordt alleen moeilijker....iig iets is goed!

Vond verzetsstrijders altijd meer inpact hebben, als 1 man in een leger maak je weinig verschil. Maar met 2 of 3 verzetsstrijders werden er hele treinrailzen opgeblazen zodat er geen munitie naar het front vervoerd kon worden.

Ik zou het leger ingaan of iets dergelijks, mocht ik dan sneuvelen, dan heb ik me in ieder geval ingezet voor het welzijn van de planeet aarde en zijn bewoners.

vluchten, ben een angsthaas. Heb liever dat anderen vechten voor mijn vrijheden dan dat ik dat zelf moet doen.

Sir yes Sir!!

Ik denk dat degenen die hier het hardst roepen over strijden nog de grootste angsthazen zijn als het er echt op aankomt.

Terug
Naar boven