AndroidHealthClinic

Zou jij bereid zijn te knokken voor een vrij Europa?

Peiling Peiling ...

• Totaal stemmers
    107
Vroeger was er geen verschil!!1 Vroeger had de man van de straat evenveel macht en rijkdom als de koning!!! Terug naar vroeger!!!!!!1111

Ja idd, als de koning dan niet goed genoeg was kon je hem gewoon ontronen en schreeuwen DE KONING IS DOOD LEVE DE KONING!!!!

Ik denk dat balkenende hier niet terug van zou hebben, mocht deze tijd terug komen.

Vroegáh.. daar was ik niet bij, ik vind het nergens op slaan dat echt bijna de hele wereld zich er gewoon bij neerlegt.. en met dat bedoel ik dan het werken voor eikols die verder niks doen dan zeiken dat hij 30000 miljoen euro nog niet genoeg vinden..

Vroegáh.. daar was ik niet bij, ik vind het nergens op slaan dat echt bijna de hele wereld zich er gewoon bij neerlegt.. en met dat bedoel ik dan het werken voor eikols die verder niks doen dan zeiken dat hij 30000 miljoen euro nog niet genoeg vinden..

Beter zorg je dat je snel een eikel wordt zodat je slimme mensen voor je kunt laten werken!

Er is niet eens verteld wat voor strijdmacht er bevochten moet worden en iedereen declareerd alweer dat ze graag tegen de moslims zouden vechten.:roflol:

Vluchten naar Engeland.

Waar is de optie: ik strijd mee met de haatbaarden ?

zonder twijfel zou ik meevechten :D

misschien zon ondergronds verzets legger.
en als ik al in teh leger ga dan achter da button nergens anders :(

Tegenwoordig zou ik niet meer willen meedoen. Simpelweg omdat oorlogen dezerdagen geëxecuteerd worden door piloten in straaljagers en gasten die ergens ver weg een raket ontsteken. Voor een normale mens is er geen verdedigen aan.

Vroeger zou het mss anders gelegen hebben. Om eerlijk te zijn zou het ideaal waarvoor ik vecht me bitterweinig kunnen schelen. Sommige mensen floreren ook in tijden van oorlog, zoals bv Montgommery.

Tegenwoordig zou ik niet meer willen meedoen. Simpelweg omdat oorlogen dezerdagen geëxecuteerd worden door piloten in straaljagers en gasten die ergens ver weg een raket ontsteken. Voor een normale mens is er geen verdedigen aan.

Vroeger zou het mss anders gelegen hebben. Om eerlijk te zijn zou het ideaal waarvoor ik vecht me bitterweinig kunnen schelen. Sommige mensen floreren ook in tijden van oorlog, zoals bv Montgommery.

Idd. en dat zijn nog ergere eikols, die zitten op stoeltjes te zeggen wat jij moet doen om hun aarzen te redden

Stel dat op den duur de wapen faciliteiten (geheime containers) neerstrijken uit het Midden-Oosten voor hun broeders hier op Europese bodem om de strijd aan te gaan met ons in naam van de Almachtige. Ondersteund door een Oosterse luchtmacht. Het is die dag dat de dag des oordeels in gang gezet wordt door paramilitaire activering. Menselijke hand uiteraard, religeuze hogere macht is immers een waan verzinseltje.

Zou jij hier de landmacht ingaan om Europa weer een vrije samenleving te garanderen? Of zou je eerder vluchten naar een ander continent en je hele bestaan van je huis hier en je omgeving achter je laten?

Ben weleens nieuwsgierig.

We laten Geert en zijn achterban het oplossen, natuurlijk! :rolleyes:

Ik ga net zoals mijn opa in het verzet :D

Ik laat niemand mij van mij vrijheid beroven. Kheb al een schijthekel aan onze regering, laat staan de invoering van de sharia. I rather die like a man than life like a coward.

Ik ga net zoals mijn opa in het verzet :D

Ik laat niemand mij van mij vrijheid beroven. Kheb al een schijthekel aan onze regering, laat staan de invoering van de sharia. I rather die like a man than life like a coward.

Waar denk je meer vrijheid te hebben? Midden in een oorlog, of in een vrij land waar je naartoe gevlucht bent?

Waar denk je meer vrijheid te hebben? Midden in een oorlog, of in een vrij land waar je naartoe gevlucht bent?
Vluchten voor je leven is geen vrijheid. Ik laat me niet wegjagen. Ik ben bereid om te vechten als ik hiermee mijn toekomst en de toekomst van mijn toekomstige kinderen veilig zou kunnen stellen.
Er zitten al genoeg lafaards in dit land, ik hoor niet bij hun. Als iemand mij van mijn vrijheid wilt beroven, dan zal dat niet zonder slag of stoot gaan.

Zowiezo snap ik je logica niet. Als hun europa inkomen nemen, dan is de volgende stap een ander continent. Zo blijf je op de vlucht en blijf je leven in angst.

Maar gelukkig zal dit nooit gebeuren omdat niemand ooit zo'n sterk strijdkracht kan maken om europa binnen te vallen.

Bereid om te vechten in eigen land? Ja
Bereid om in het buitenland te vechten 'voor je land'? Hell no.

Laatst bewerkt:
Stel dat op den duur de wapen faciliteiten (geheime containers) neerstrijken uit het Midden-Oosten voor hun broeders hier op Europese bodem om de strijd aan te gaan met ons in naam van de Almachtige. Ondersteund door een Oosterse luchtmacht. Het is die dag dat de dag des oordeels in gang gezet wordt door paramilitaire activering. Menselijke hand uiteraard, religeuze hogere macht is immers een waan verzinseltje.

Zou jij hier de landmacht ingaan om Europa weer een vrije samenleving te garanderen? Of zou je eerder vluchten naar een ander continent en je hele bestaan van je huis hier en je omgeving achter je laten?

Ben weleens nieuwsgierig.

Mijn bestaan hier is niet zo boeiend, maar des al niet te min zou ik nou niet direct willen vluchten. Je laten verjagen als prooi lijkt me niet de meest toekomst hebbende zet...uiteindelijk kan je nl nergens meer heen.

En tja...na 400 uur CoD voel ik me compleet waardig om de slag aan te gaan ;)

Dat gezegd hebbende...als je kinderen hebt of kleinkinderen dan wordt die kesu een flink stuk lastiger.

over welke vrije samenleving heb jij het man.
get real.

Vluchten voor je leven is geen vrijheid. Ik laat me niet wegjagen. Ik ben bereid om te vechten als ik hiermee mijn toekomst en de toekomst van mijn toekomstige kinderen veilig zou kunnen stellen.

Vluchten naar een veiliger land geeft je een grotere kans op een goede toekomst dan midden in een oorlog blijven.

Er zitten al genoeg lafaards in dit land, ik hoor niet bij hun. Als iemand mij van mijn vrijheid wilt beroven, dan zal dat niet zonder slag of stoot gaan.

Soldaten zijn de #1 slaven van de maatschappij. Verder loop je nog kans van al je vrijheden beroofd te worden, ofwel het niet te overleven.

Zowiezo snap ik je logica niet. Als hun europa inkomen nemen, dan is de volgende stap een ander continent. Zo blijf je op de vlucht en blijf je leven in angst.

Midden in een oorlog blijven is gegarandeerd een angstiger bestaan dan te vluchten.

Maar gelukkig zal dit nooit gebeuren omdat niemand ooit zo'n sterk strijdkracht kan maken om europa binnen te vallen.

+1, hoop ik dan maar ;)

Terug
Naar boven