Fitness Seller

Zou jij bereid zijn te knokken voor een vrij Europa?

Peiling Peiling ...

• Totaal stemmers
    107
Ik vlucht, eigen leven boven (bijna) alles.

Weet ik niet, mss dat ik leip zou worden als ik zie dat ze m'n dierbaren om zeep helpen.. dan zou er evt. wat kunnen knappen in m'n hoofd, maar anders ga ik wel in een ander land chillen.

Ik denk dat degenen die hier het hardst roepen over strijden nog de grootste angsthazen zijn als het er echt op aankomt.

Mss wel, maar ik denk dat zolang ik niet alleen sta en alles niet hopeloos lijkt ik me graag inschrijf. Buiten dat is deze stelling zo hypothetisch als de pest, want ik zie dit alles niet zo snel gebeuren.

Ik voel me niet thuis in een ander land, dus ik kan niet vluchten.Het is of hier leven of hier sterven.

Zolang ik in dezelfde divisie als Arnoldfan geplaatst wordt heb ik nergens voor te vrezen.

Zolang ze mij, mijn vrienden en familie niks doen. Maar dat zal dan toch niet gebeuren. Want ze moeten elke ongelovige afmaken. Dus dat wordt killen tot je erbij neervalt.

Mocht het erop aan komen neem ik ze stuk voor stuk mee naar een vochtige kelder. Snijd ik ze de kop af en zet ik het op internet.

Atheist Akbar?

Landmacht ingaan; nee. Of je moet echt wraak willen nemen op een paar haatbaarden.

Ik hoef nergens voor te knokken, ik ben al elke dag vrij. Kan mij het verrotten dat de rest van europa dat niet is.

Als Nederland en de rest van Europa net zo laf is als tijdens de tweede wereld oorlog hoef je er niet te veel van te verwachten. Het is niet zozeer een kwestie van een individueel maar hoe sterk je staat als groep, als land. Daarin gaat Nederland gewoon te kort schieten gezien de lafheid van de gemiddelde Nederlander.

Persoonlijk zou ik er wel voor kiezen om te vechten maar als het hopeloos verloren is zie ik daar ook geen heil in.

Historisch besef is weer te zoeken merk ik al. Nederland laf in WO2? Andere landen laf in WO2? Wat hadden ze kunnen uitrichten tegen de oorlogsmachine van Hitler en co dan?

Dat er collaborateurs waren in Nederland en andere landen maakt een heel land nog niet tot een land van lafaards natuurlijk. Verzetsacties kwamen in alle bezette landen voor maar acties werden natuurlijk bemoeilijkt vanwege de represailles die de Duitsers uitvoerden. Nu viel dat in Nederland nog mee maar in Oost Europa was het meer regel dan uitzondering dat voor iedere Duitser gedood door het verzet er 100 of 1.000 burgers gefusilleerd werden. Maar in Nederland heb je ook acties gehad zoals de Silbertanne Aktion. In dat licht bezien is het niet zo vreemd dat veel Nederlanders zich niet overgaven aan verzet tegen de bezetter.

Ben in Tsjechie in Lidice geweest, een heel dorp dat is weggevaagd door de Duitsers als represaille vanwege de moord op Heydrich. Dat soort gestoorde acties breken het verzet vanzelf natuurlijk wel.

Laatst bewerkt:
Historisch besef is weer te zoeken merk ik al. Nederland laf in WO2? Andere landen laf in WO2? Wat hadden ze kunnen uitrichten tegen de oorlogsmachine van Hitler en co dan?

Dat er collaborateurs waren in Nederland en andere landen maakt een heel land nog niet tot een land van lafaards natuurlijk. Verzetsacties kwamen in alle landen bezette landen voor maar acties werden natuurlijk bemoeilijkt vanwege de represailles die de Duitsers uitvoerden. Nu viel dat in Nederland nog mee maar in Oost Europa was het meer regel dan uitzondering dat voor iedere Duitser gedood door het verzet er 100 of 1.000 burgers gefusilleerd werden. Maar in Nederland heb je ook acties gehad zoals de Silbertanne Aktion. In dat licht bezien is het niet zo vreemd dat veel Nederlanders zich niet met overgaven aan verzet tegen de bezetter.

Ben in Tsjechie in Lidice geweest, een heel dorp dat is weggevaagd door de Duitsers als represaille vanwege de moord op Heydrich. Dat soort gestoorde acties breken het verzet vanzelf natuurlijk wel.

Goeie post Eric, dit soort dingen worden nog wel is over het hoofd gezien, zelfs door mij met mn voorliefde voor geschiedenis.

Als ik vaderlandsliefde zou hebben wel, het zou een mooie dood zijn, maar België voel ik niet aan als mijn land, en de meeste Vlamingen zijn introverte eikels.

:roflol:

**** no.

Ik ga wel in het achterhuis zitten.

Laatst bewerkt:
Ik geloof dat er al aardig wat Oosterse strijders zijn geïnfiltreerd in Europa :D

Waarschijnlijk zullen Gorillor, Arnodfan, die Rock N Roll mafkees en die boardnazi met z'n vlaamsblok persberichten ons wel redden! (iemand vergeten?)

ik boek een ticket naar africa, en de groeten. en dat alleen maar omdat ik geen zin heb om neergeschoten te worden door iemand uit mijn eigen groep, zoals nederlanders vaker per ongeluk doen........

De Nederlandse grond zal rood kleuren met het bloed van hun zonen, broeders en vaders. En als er niet genoeg Nederlanders zijn om te vechten importeren we gewoon Serviers, Roemenen, Russen en Hongaren, die zijn toch al gewend om tegen dergelijke machten te vechten.

Laatst bewerkt:
Ik ben bereid om zij aan zij en hand in hand te vechten met mijn moslim broeders om de waardes van het vrije westen te verdedigen.

Mwa, Europa is saai en koud. Daar ga ik niet voor knokken. Wel ga ik knokken om mijn dromen waar te maken, en één van mijn dromen is het doodschieten van mensen. Het lijkt me vooral bijzonder met de mensen uit het midden-oosten, dat als je deze in hun buik schiet dat er dan een gezonde kalf uit valt, wat ik vervolgens weer kan opeten:D

Voor europa zoals het nu is.. Rijkelui die op hun stoeltje zitten en geld verdienen door de mensen die wel keihard werken.. Nope, ik ben niet trots op hoe het nu gaat, kan me dus ook niet schelen als het naar de klote gaat :D

Voor europa zoals het nu is.. Rijkelui die op hun stoeltje zitten en geld verdienen door de mensen die wel keihard werken.. Nope, ik ben niet trots op hoe het nu gaat, kan me dus ook niet schelen als het naar de klote gaat :D

Vroeger was het idd totaal anders :rolleyes:

Terug
Naar boven