- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de vraag is voor wie strijd je?
Voor het grootkapitaal wat zelf ondergedoken is ergens in het verre buitenland, of voor je medeburgers?
Dan bekijk ik ook de politieke situatie, aard van het conflict etc.
In de 2e wereldoorlog zat koniging wilhelmina veilig in het buitenland haar kopje thee te drinken, terwijl de burgers crepeerde.
Dan ook het groot aantal veraders wat zich in je eigen kring bevindt.
De film zwartboek laat zien dat de meeste hollanders de weg van de minste weerstand kozen, en die weg was het eigenbelang.
Ga er maar vanuit dat in dit soort situaties het slechtste in een mens naar boven komt drijven, de mens in zijn geheel kijkt als eerste hoe kom ik hier als beste uit, hoe weet ik te overleven.
Men schroomt dus niet om een ander te verlinken, een dubbelrol te spelen etc.
De nsb was in bezet nederland vele malen groter dan men nu (schaamte) wil toegeven.
Alleen toen de oorlog was afgelopen kwamen de praatjes 'van ik heb in het verzet gezeten'
ik heb daar menig ouwe lul mee belachelijk gemaakt want ik geloof er geen reet van!!
Moraal van het verhaal ik heb geen antwoord wat ik zou doen als het zover ooit mocht komen.

Wat een stoere jongens hier.
Nationalisme wordt de laatste tijd als een criminaliteit bezien, dus het bestaat gewoon niet meer. Waarvoor zou je vechten?
OMDAT HET CEWL IS TOCHHH
Kan je schieten? JA TURLEUK, Counterstrike jwtz

En dat je bonus punten krijgt bij multykills