MuscleMeat

Zou jij het erg vinden om dood te gaan ?

Peiling Peiling Zou jij het erg vinden

• ja

Stemmen: 74 61,2%
  • nee

Stemmen: 31 25,6%
  • weet niet/misschien

Stemmen: 11 9,1%
  • ik wil dood, en wel nu !

Stemmen: 5 4,1%

• Totaal stemmers
    121
  • Peiling gesloten .
Ik heb nog wel een aantal dingen op de planner staan voordat ik de hete oven in duik. Maar nee, zou het niet zo erg vinden over een jaartje of 40.

Dood willen nee, maar ben er niet bang voor als het op de bovengenoemde manier vredig zou gaan.

Stel dat het Wetenschappelijk was bewezen dat er toch leven na de dood zou zijn, dan zou ws. meer dan de helft van de Wereldbevolking zelfmoord plegen.

Ik zou het erg vinden voor de nabestaanden.

jazeker ik ben nog veel te klein
dus wil nog ff blijven leven

Ja, zoveel plannen, zoveel dingen om te bereiken nog. Mijn tijd is nog lang niet gekomen.

Stel dat het Wetenschappelijk was bewezen dat er toch leven na de dood zou zijn, dan zou ws. meer dan de helft van de Wereldbevolking zelfmoord plegen.

denk dat iedereen na een tegenslag meteen van een brug af zou springen. Met de gedachte dat ze toch nog een nieuwe leven zullen hebben.

Gek, ik leef veel te graag, soms een beetje te graag :o :D

Nee, niet omdat ik et niet leuk vind op deze aardkloot. En ik heb nog zat te doen, ik heb nog zat doelen. Maar ooit ga je het hoekje om, de grond in, langs petrus zn poortje, of die van meneer S. Atan.

Je enige zekerheid is dat je dood gaat dus zo erg kan het nooit zijn. Misschien wel pijnlijk maar alles heeft zo zijn mindere kanten.

Ja, op dit moment wel, misschien straks niet meer.

De gedachte dat je der nóóit meer bij bent, wat er ook gebeurt, is best vreemd.

Ik zou het erg vinden. Ik wil nog zo veel dingen doen.

als je dood gaat is het snel over,
geen zorgen meer, niks meer...
wel lekker denk, ik kijk er naar uit, ookal zal ik er niks van door hebben...
maar voorlopig nog lekker oud worden op deze aardkloot...

I'am the Highlander

erg weet ik niet..maar liever niet!!
wil nog 200kg benchen :D

Ik wil niet graag dood, maar zal het ook niet erg vinden.

Terug
Naar boven