AndroidHealthClinic

Zou jij het erg vinden om dood te gaan ?

Peiling Peiling Zou jij het erg vinden

• ja

Stemmen: 74 61,2%
  • nee

Stemmen: 31 25,6%
  • weet niet/misschien

Stemmen: 11 9,1%
  • ik wil dood, en wel nu !

Stemmen: 5 4,1%

• Totaal stemmers
    121
  • Peiling gesloten .
niet nu...kheb sinds vandaag een nieuwe vriendin waar ik nog het ene en andere leuks mee wil doen:D

"The object of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his."
-- George Patton

Ik heb 'ja ' gestemd. Puur omdat ik nu nog niet dood wil. Ik heb nog een te lange lijst van dingen die ik wil doen. PLUS: Zolang mn ouders er nog zijn is het voor mij zeker nog geen tijd.

Maar als ik de 80 haal, vind ik het wel mooi geweest. Ik zorg dan wel dat ik alles heb gedaan wat ik heb willen doen.

Dus bang zijn om dood te gaan? Nee, absoluut niet. Alleen hoop ik het nog effe uit te houden.

Ik ben niet bang om dood te gaan. Het is iets wat we allemaal moeten accepteren.

Wie weet is het wel veel beter, waar je terecht komt als je dood bent, mocht er iets zijn. Misschien is het wel een eeuwige leegte, en heb je geleefd zoals je deed. We zullen het allemaal een keer gaan meemaken.

ik wil dood als ik mn doel heb bereikt. hard doortrainen dan maar.

Enerzijds vindt ik het leven prachtig en zou ik nog van alles willen meemaken. Maar als ik dan toch zou komen te overlijden zou ik het ook weer niet erg vinden. In één klap verlost van al je problemen, toch?

Niks geen zorgen over je studie of je werk. Of over medische problemen of hoe je toekomst eruit gaat zien of whatever.. Gewoon totaal geen zorgen meer. Geen buikpijn, geen schulden, geen zorgen :P maar gewoon totale rust

Afhankelijk hoe, ik zal toch zeker nooit sterven aan een ziekte. Dan neem ik mijn eigen lot liever in handen.

zou het niet erg vinden, maar men tijd is nog lang niet gekomen,
er moet eerst nog veel gedoet worden

iedereen is gelijk voor de magere hein wil je nu of niet je gaat toch :D

Om te leven, moet je eerst sterven.

Nee, heb het wel gehad eigenlijk.

je zegt het gaat er niet om waaraan
maar daar gaat het bij mij juist wel om
er zijn manieren om jong te sterven waar ik vrede mee heb en er zijn manieren die ik niet zou kunnen uitstaan.

doodgaan in het algemeen liever niet maar ja dat is natuurlijk onzin want je moet eens gaan

Ik zou het niet erg vinden als sommige mensen zouden doodgaan.

Terug
Naar boven