AndroidHealthClinic

Zou jij het erg vinden om dood te gaan ?

Peiling Peiling Zou jij het erg vinden

• ja

Stemmen: 74 61,2%
  • nee

Stemmen: 31 25,6%
  • weet niet/misschien

Stemmen: 11 9,1%
  • ik wil dood, en wel nu !

Stemmen: 5 4,1%

• Totaal stemmers
    121
  • Peiling gesloten .
Wat een vraag...

ik zou het niet erg vinden om dood te gaan.

en ik denk dat er een hoop losers op dit forum zijn die dat ook graag willen zien.
:roflol:

Je merkt er toch geen reet van. Maar het besef van vlak voor je doodgaat lijkt me niet echt leuk noch de pijn die je je nabestaanden en dierbaren geeft met jouw overlijden.

Wat is dit nou voor Emo vraag??? VIVA LA VIDA!!!

Ik moet de wereld nog verrijken met mijn shit voordat ik doodga.
Nog teveel te doen.

nop, wat komt dat komt
het hiernamaals zal wellicht hetzelfde zijn als voor mijn geboorte zeker?

Stel dat het Wetenschappelijk was bewezen dat er toch leven na de dood zou zijn, dan zou ws. meer dan de helft van de Wereldbevolking zelfmoord plegen.

Zou een goede zaak zijn, dan zijn we teminste van de levenshaters verlost.

OT: Ja, ik wil nog heel veel van kunst genieten en er ontdekken. Je hebt maar 1 leven ook.

Klinkt misschien luguber, maar ben wel benieuwd wie dr op mn begrafenis zou komen en wie niet e.d. dat zijn de momenten dat de mensen die werkelijk om je geven tevoorschijn komen. :)

Dat zou me dus echt geen reet kunnen schelen, voor mijn part komt er niemand.

Nee, dood willen is geen egoïsme. Leven is wat je er zelf van maakt. Mensen levend willen houden terwijl ze dood willen is net zo goed egoïsme. Misschien hou jij zelfs wel op met bestaan als ik dood ben? Niemand die daar een antwoord op heeft en vanuit deze wereld moet ik het al helemaal niet zoeken, want mocht het zo zijn dat jullie mijn hersenspinsels zijn, dan ben ik los van een behoorlijk zieke geest (hehe) ook nog eens helemaal niet belangrijk als ik dood ben. Denk verder!

:roflol:, getuigt dit niet van een beetje te veel verhevenheid. :D Als je denkt dat alles en iedereen enkel en alleen maar bestaat voor jou ben je toch niet echt realistisch imo.. Niemand heeft er dan eigenlijk een leven behalve jijzelf. Dit is net zo zeggen dat als je dood gaat de hele wereld met jou mee doodgaat, vind ik eigenlijk een enorm egoïstische gedachte..

Laatst bewerkt:
ik wil opnieuw geboren worden
zoniet wil ik heel lang leven, financieel gelukkig worden en in topconditie geraken en alle dingen doen die nog op mijn verlanglijstje staan

Ja, ik wil eeuwig leven. Leven is way too short :(

tijd voor een motorrijbewijs, zal vanzelf wel om een boompje gevouwen liggen dan :D

Dat zou me dus echt geen reet kunnen schelen, voor mijn part komt er niemand.

:roflol:, getuigt dit niet van een beetje te veel verhevenheid. :D Als je denkt dat alles en iedereen enkel en alleen maar bestaat voor jou ben je toch niet echt realistisch imo.. Niemand heeft er dan eigenlijk een leven behalve jijzelf. Dit is net zo zeggen dat als je dood gaat de hele wereld met jou mee doodgaat, vind ik eigenlijk een enorm egoïstische gedachte..

Nee, het is niet egoïstisch, maar om op dit forum daar over uit te wijden gaat niet echt helpen. Ik bekijk dit veel filosofiser namelijk en dat gaat hier niet lukken. Dingen die voor jou vanzelfsprekend zijn hoeven dat namelijk helemaal niet te zijn. Het gaat veel dieper dan dat.

Terug
Naar boven