Fitness Seller

Zou jij het erg vinden om dood te gaan ?

Peiling Peiling Zou jij het erg vinden

• ja

Stemmen: 74 61,2%
  • nee

Stemmen: 31 25,6%
  • weet niet/misschien

Stemmen: 11 9,1%
  • ik wil dood, en wel nu !

Stemmen: 5 4,1%

• Totaal stemmers
    121
  • Peiling gesloten .
hoef geen geboden van niemand te ontvangen

Big T, volgens mij hebben we een uitdager...:D

OT:
Ik wil nog zat doen en bereiken, dus ik zou het zeker zonde vinden. Mede omdat ik ook een aantal nabestaanden achterlaat, bovendien komen de wijven in de buurt dan niet meer aan hun trekken.

Ik zou veel liever nog een flinke tijd leven, je leeft immers maar een keer, maar als het moment daar is dan is dat maar zo. Zo erg is dood zijn niet, het is net als voor je geboren werd.

ja tuurlijk zou ik dat erg vinden,logisch huh

Beetje rare poll dit, toch geen suicidal tendencies?
Ik wil iig nog lang niet dood. Wil nog te veel bereiken in dit leven.

ban dit topic
is volledig idioot
kan sommige personen tot ideeën brengen
adm.slot erop aub

Mijn leven begint net leuk te worden dus ik wil nog wel heel graag een tijdje mee kunnen ! :D

ban dit topic
is volledig idioot
adm.slot erop aub
Recht van eigen meningsuiting, verder ben ik van mening dat als je jezelf op een forum als deze je zo sterk laat beinvloeden om er een eind aan te maken dat het zonder dit forum ook wel zou gebeuren maar dan 'uitstel van executie' zal zijn.

OT:
Ben er zeker niet bang voor, ik sterf liever jong dan dat ik oud en vergeten ben. Waarom? Omdat je dan tenminste niet het verdriet heb om langzaamaan iedereen rondom je ziet sterven. Egoistisch? Jazeker wel :)
Verder zou ik het wel erg jammer vinden, aangezien ik nog genoeg op de planning heb staan om te doen. Maargoed..

Doe mij dus maar : Live fast, die young.

Mocht ik op latere leeftijd kinderen hebben e.d. dan zou ik er weldegelijk moeite mee hebben, maar nu nog niet.

Klinkt misschien luguber, maar ben wel benieuwd wie dr op mn begrafenis zou komen en wie niet e.d. dat zijn de momenten dat de mensen die werkelijk om je geven tevoorschijn komen. :)

ban dit topic
is volledig idioot
adm.slot erop aub

elk mens wil instinctief overleven, steek je hoofd is onder water en probeer jezelf te laten stikken, je zult zien dat je automatisch weer boven komt...dat is wat ik bedoelde met dat het niet zo makkelijk is om zelfmoord te plegen....
Hoogtevrees is ook zoiets, het lichaam waarschuwt die mensen dat ze gevaarlijk bezig zijn ook al staan ze veilig achter een hek.

Ik zou het niet erg vinden als sommige mensen zouden doodgaan.

Dat is natuurlijk weer helemaal iets anders :)

Ik moet nog zoveel dingen doen

-Ik moet mijn vriendinnetjes in Pattaya nog eens gaan bezoeken, ik had beloofd om terug te komen :D
- Ik moet nog 200kg kunnen squaten
- Ik wil mezelf nog voortplanten en van mijn nageslacht een echte held maken
- Iedereen die mij nog geld moet zou er veel te makkelijk van af komen, betalen zullen ze.

Klinkt misschien luguber, maar ben wel benieuwd wie dr op mn begrafenis zou komen en wie niet e.d. dat zijn de momenten dat de mensen die werkelijk om je geven tevoorschijn komen. :)

:scratch: dan ben je dood en zul je dus niet veel te weten komen aangezien je niet meer bestaat

Dat is natuurlijk weer helemaal iets anders :)

Ik moet nog zoveel dingen doen

-Ik moet mijn vriendinnetjes in Pattaya nog eens gaan bezoeken, ik had beloofd om terug te komen :D
- Ik moet nog 200kg kunnen squaten
- Ik wil mezelf nog voortplanten en van mijn nageslacht een echte held maken
- Iedereen die mij nog geld moet zou er veel te makkelijk van af komen, betalen zullen ze.

welke SOI ?? hehehe... ;)

elk mens wil instinctief overleven, steek je hoofd is onder water en probeer jezelf te laten stikken, je zult zien dat je automatisch weer boven komt...dat is wat ik bedoelde met dat het niet zo makkelijk is om zelfmoord te plegen....
Hoogtevrees is ook zoiets, het lichaam waarschuwt die mensen dat ze gevaarlijk bezig zijn ook al staan ze veilig achter een hek.

yepp akkoord met je
maar deze mensen zenden signalen uit :help hen dan aub:D

Ik heb nog genoeg plannen en kijk uit naar men toekomst.
Maar als het moment gekomen is kan je er toch niks aan doen, dus waarom dan bang zijn?

ik ben niet bang voor de dood maar ik vind dit toch een luguber topic dus
voorstel : STOP IT

Dude....... Kan ons het nou schelen wat jij er van vindt? Dan lees je het toch fijn niet. De dood als taboe, hoe triest. Dood hoort net zo goed bij het leven. Niks mis met een dergelijk topic.

nee

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven