El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Hijs niet van de HGH/Slin-tijd nee en sluit dus iets meer aan op de haalbaarheid van de ideeen van menig DBB'er.
Ik kan ook de nieuwste Jay Cutler video hier online gaan zetten voor download en iedereen vindt me dan cool en is blij maar in 45 min Porter hoor je meer bruikbare tips dan een hele DVD van een Jay, Ronnie of Gunther. Dáár gaat het mij om.
Bovendien schopt ie enkele zaligmakende dingen onderuit zoals de noodzaak van squatten en het trainen met bandages.....en daar hou ik wel van![]()

Je baseert je mening op 2 powerlifters die je ziet in de gym.DBC01 zei:
We hebben 2 PL'ers in de gym, die vallen meteen op. Nou jah gewoon zoals je die mannekes op TV ook ziet; de verhoudingen zijn een beetje weg enzo.
Beetje kromme armpjes en beentjes. Leuk dat ze zoveel tillen hoor maar als je niet weet dat het PL'ers zijn (en wie weet dat buiten de gym, laten we eerlijk zijn) dan zou je denken dat ze een open ruggetje hadden bij de geboorte.![]()
Var zei:rellen
Powerlifters zien er slap uit en zijn lelijk.
![]()

DBC01 zei:@Richard giechel ik train erg zwaar. Kreeg er nog complimenten over van één van die jongens, die me wat techniek bijbracht. Techniek dus bgeen zwaai-pushen.
Wat is zwaar trainen? Trainen op je persoonlijke rand van je kunnen en dat doe ik.
Squatten heeft als nadeel dat 1 moment van onbedachtzaamheid je onderrug en daarmee je trainingen voor de komende maanden kan verzieken. Bovendien heb ik een breed middel en wens dat niet verder uit te bouwen mer zware squatsets.
Wat ik wel doe is lichter squatten en dieper doorzakken; meer contractie en spanning dus meer profijt van je training. Ik zie jongens van 24 190kg squatten in de gym met de helft van de dikte van benen die ik heb; wat heb ik liever lol
@Murk: Don't worry, loop alleen maar een beetje te fokken![]()
DBC01 zei:@Murk: Don't worry, loop alleen maar een beetje te fokken![]()

DBC01 zei:Ik zei alleen dat +50kg dumbbells voor de méésten hier op DBB mer mauwen dan feiten zijn, en dan begint de minderheid die wél die dumbbells gebruikkt, te klagen![]()

zeg dan meteen dat je gefrustreerd bent omdat je traint als een mietjeDBC01 zei:Nogmaals: Ik train niet licht. Nergens gezegd ook. Ik zei alleen dat +50kg dumbbells voor de méésten hier op DBB mer mauwen dan feiten zijn, en dan begint de minderheid die wél die dumbbells gebruikkt, te klagen
Die opmerking was helemaal niet bedoeld voor jullie dus wat zeur je dan?