MuscleMeat

Zucht, je kan merken dat het weer zomer wordt

DBC01 zei:
Hijs niet van de HGH/Slin-tijd nee en sluit dus iets meer aan op de haalbaarheid van de ideeen van menig DBB'er.

Ik kan ook de nieuwste Jay Cutler video hier online gaan zetten voor download en iedereen vindt me dan cool en is blij maar in 45 min Porter hoor je meer bruikbare tips dan een hele DVD van een Jay, Ronnie of Gunther. Dáár gaat het mij om.

Bovendien schopt ie enkele zaligmakende dingen onderuit zoals de noodzaak van squatten en het trainen met bandages.....en daar hou ik wel van :D

Jij hebt gewoon een hekel aan squatten en iemand gevonden die redelijk bekend is en die dat ook niet doet :D
jij houdt gewoon niet van zwaar trainen!
Je bent lui ;)

DBC01 zei:
:roflol:

We hebben 2 PL'ers in de gym, die vallen meteen op. Nou jah gewoon zoals je die mannekes op TV ook ziet; de verhoudingen zijn een beetje weg enzo.
Beetje kromme armpjes en beentjes. Leuk dat ze zoveel tillen hoor maar als je niet weet dat het PL'ers zijn (en wie weet dat buiten de gym, laten we eerlijk zijn) dan zou je denken dat ze een open ruggetje hadden bij de geboorte. :D
Je baseert je mening op 2 powerlifters die je ziet in de gym.
Heb je bijvoorbeeld Champs fysiek weleens bekeken? In elke sporttak heb je mensen die er goed uitzien, en wat minder,ja er zijn genoeg Bodybuilders die contstant aan het bulken zijn volgends hun :rolleyes:
Bij powerlifting staat fysiek alleen niet op de eerste plaats.

En vond je die video van Cortrell porter informatief? Als Iemand zegt dat deadlifts gevaarlijk vind en niet squat omdat ie zn middel kleiner wilt houden (of was het zn achterwerk?) dan heb ik al genoeg gezien :thumbd:

@Richard giechel ik train erg zwaar. Kreeg er nog complimenten over van één van die jongens, die me wat techniek bijbracht. Techniek dus bgeen zwaai-pushen.

Wat is zwaar trainen? Trainen op je persoonlijke rand van je kunnen en dat doe ik.
Squatten heeft als nadeel dat 1 moment van onbedachtzaamheid je onderrug en daarmee je trainingen voor de komende maanden kan verzieken. Bovendien heb ik een breed middel en wens dat niet verder uit te bouwen mer zware squatsets.

Wat ik wel doe is lichter squatten en dieper doorzakken; meer contractie en spanning dus meer profijt van je training. Ik zie jongens van 24 190kg squatten in de gym met de helft van de dikte van benen die ik heb; wat heb ik liever lol :cool:

@Murk: Don't worry, loop alleen maar een beetje te fokken :D

Achja, in chat&conversatie zijn we allemaal semi-serieus :p. Vooral in zo'n Baco-boy topic :D.

DBC01 zei:
@Richard giechel ik train erg zwaar. Kreeg er nog complimenten over van één van die jongens, die me wat techniek bijbracht. Techniek dus bgeen zwaai-pushen.

Wat is zwaar trainen? Trainen op je persoonlijke rand van je kunnen en dat doe ik.
Squatten heeft als nadeel dat 1 moment van onbedachtzaamheid je onderrug en daarmee je trainingen voor de komende maanden kan verzieken. Bovendien heb ik een breed middel en wens dat niet verder uit te bouwen mer zware squatsets.

Wat ik wel doe is lichter squatten en dieper doorzakken; meer contractie en spanning dus meer profijt van je training. Ik zie jongens van 24 190kg squatten in de gym met de helft van de dikte van benen die ik heb; wat heb ik liever lol :cool:

@Murk: Don't worry, loop alleen maar een beetje te fokken :D

Je kan nu nog wel dikkere benen hebben als hun, maar heeft ook met andere factoren te maken he diebiesie.
Maar jij mag lekker licht blijven trainen. Ieder zijn meug

Nogmaals: Ik train niet licht. Nergens gezegd ook. Ik zei alleen dat +50kg dumbbells voor de méésten hier op DBB mer mauwen dan feiten zijn, en dan begint de minderheid die wél die dumbbells gebruikkt, te klagen :roflol:

Die opmerking was helemaal niet bedoeld voor jullie dus wat zeur je dan?

Goed lezen bespaart irritatie lekker ding van me!

Als je kracht en massa even belangrijk vind moet niet zeuren dat je niet groeit, voor groei in enkel de intensiteit en uitvoer van belang, of je dat nu met 10 of 2 kg doet

(Ja ik lul nu zomaar iemand na maar das wel een reus van een kerel :D )

onzin! ik vind beide even belangrijk en ik groei goed. Dat intensiteit/uitvoering verhaal is wel goed. Maar dat je niet groeit omdat je beide net zo belangrijk vind???

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ontopic aub! :D

Die uitspraak is nogal zwart/wit maar als je je helemaal op het ene toelegt, bijv spiergroei zal je daarmee sneller vooruit gaan dan je voor beide bezig bent, kwa kracht zal het dan minder hard gaan

ik train met zo zwaar mogelijke gewichten zo intensief mogelijk. Imo, bouw je dan gewoon de meeste massa op. Ik train niet specifiek op kracht, terwijl ik het wel heel belangrijk vind.

Als die discussie voorvloeit uit mijn post, mag je m best nog een keer lezen hoor :)
Ik opperde dat ze beter zwaardere dumbbells kunnen kopen dan een af andere wazige k*t machine , denk dat iedereen daar toch wel mee eens kan zijn :rolleyes:

Nou, ik incline nog steeds met 25 kilo dumbbells, en ik bodybuild al dik 6 jaar ... goed zakken, en weer terug drukken :) en ik bank momenteel 4 x 100 zelfstandig.

Prima kerel, als jij je er goed bij voelt, laat je het zwaaien maar aan de aambeiendrukkers over! :D

DBC01 zei:
Nogmaals: Ik train niet licht. Nergens gezegd ook. Ik zei alleen dat +50kg dumbbells voor de méésten hier op DBB mer mauwen dan feiten zijn, en dan begint de minderheid die wél die dumbbells gebruikkt, te klagen :roflol:

Die opmerking was helemaal niet bedoeld voor jullie dus wat zeur je dan?
zeg dan meteen dat je gefrustreerd bent omdat je traint als een mietje ;)

Terug
Naar boven