Fitness Seller

Zullen we deze weblogger opzoeken en...

ik hoop stiekem dat het een puber is die schreeuwt om aandacht......

Dit moet een grap zijn, dan nog is het een erg foute...

Als dit serieus is dan mag hij van mij een nekschot! Want er valt niet meet te praten en hij brengt wel onze zuurverdiende vrijheden in gevaar!

Ik haat oorlog en zal alles doen om niet mee te hoeven vechten. Maar als geloofcoïtustremisten mijn vrijheid willen afpakken wordt ik woest.
Liever staand sterven dan geknield leven.

Tja wat kan je daartegen doen? Opsporen is moeilijk, hacken waarschijnlijk ook. En zelfs als je de site offline krijgt dan maken ze gewoon een nieuwe.

Maar dit bewijst wel dat het verder gaat dan 1 gek.

WTF hier word ik kwaad om!!! :mad:

En melden bij blogger heb ik geprobeerd maar lijkt geen (abuse) email te hebben. En dan is het nog maar de vraag of ze het willen verwijderen. Waarschijnlijk hebben ze zo een regel van: niet verantwoordelijk voor de blogger inhoud.

Trouwens nog iets: dit is idd gewoon een puber/nietsnut volgens mij want anders gebruik je toch niet zo'n gratis blogger site?

één ding moet ik hem wel nageven.. ik weet niet of dat zijn bedoeling was maar mijn bloed heeft ie weer mooi onder m´n nagels kunnen krijgen...

Wat T al heeft aangegeven.. vind het jammer dat zo iemand moeilijk op te sporen is en te vervolgen (lees deporteren).... maar dit soort logs past wel bij de mentaliteit van een terrorist.. lekker laf achter zijn pc dit soort onzin schrijven... Ik begrijp de gedachtegang van het eren van een terrorist niet en wat dat met eergevoel te maken heeft.. in mijn ogen is een terrorist simpelweg een lafaard.. niets minder niets meer...

Technische problemen
Er zijn vanwege de enorme aantal bezoekers (waar komen die gasten allemaal vandaan?) technische problemen ontstaan met het reactie-gevalletje. We hopen dat de problemen van tijdelijke aard zijn.

Ook wordt met alle macht geprobeerd onze Blogger-account te kraken.

(hehehe)

Hackers, verenig u zou ik zeggen ;)

Mohammed B. stak op 15-jarige leeftijd een 50-jarige vrouw in Amsterdam dood en vermoordde op 6 november 1993 tabakswinkelier André Hartman tijdens een overval in diens winkel in Amsterdam-Oost. Voor dat laatste werd de toen 17-jarige Mohammed veroordeeld tot 6 jaar cel en tbs.

zou mooi zijn als er iemand die site zou hacken en heel groot:

INTEGREER OF STERF!

zou staan :)

BigNL zei:
Mohammed B. stak op 15-jarige leeftijd een 50-jarige vrouw in Amsterdam dood en vermoordde op 6 november 1993 tabakswinkelier André Hartman tijdens een overval in diens winkel in Amsterdam-Oost. Voor dat laatste werd de toen 17-jarige Mohammed veroordeeld tot 6 jaar cel en tbs.
Oh leuk, loopt op 23 jaar alweer vrolijk rond in Amsterdam dus voor een dubbele moord.

Helemaal achterlijk die rechters.

WTF!WTF!WTF!WTFUUUUCCCKKKKKKKKK!!!!!!!!! TERINGDETERING!!! GODVERDEGODVERDOMMMEEEEEEEE!!!!!!!!!!

- Over de dood van Van Gogh: Eigen schuld dike bult! :mad:
- Een weddenschap afsluiten over wie de volgende is?

t*ring...dit gaat erg ver!

ze roepen op tot een dji-had! ik zeg laat maar komen die lijers!!! ik neem ze allemaal 1 voor 1 op de korrel van mn trouwe diemaco :mad: :mad: :mad:

Hahahaha...een kerel daar plaatst een paar reacties en scheldt ze dan uit voor: Geytenneucqers... :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Laatst bewerkt:
Het is gewoon een kneus,.. de reacties in de weblog zijn ook heel natuurlijk. :D

Is het mogelijk om het adres te achterhalen?

Niet dat ik het goedkeur, maar ik vind dat dit precies hetzelfde is als wat Theo van Gogh deed... zijn mening geven, en daar heeft deze idiote weblogger volgens jullie toch recht op?

(zoals ik al zei : Ik keur dit natuurlijk niet goed).

Tja, ik vind dit een rare vorm van meningsuiting.
Theo heeft nooit moorden of aanslagen goedgekeurd.

Terug
Naar boven