MuscleMeat

Zusjes topic

Bezoekers in dit topic

spiertje16 zei:
tenzij het een tweeling is en geen familie van je, en er nog es geil uitzien.... :lick:
 
Ik kwam gisteren bij mijn baas thuis. Zijn zoon werk ik nogal vaak mee en die klaagde eerder wat voor een irritant zusje hij wel niet had. Maar o my ****ing god, wat een ubergeil ding was dat zeg. Heerlijk zo'n zusje.
 
Ben ik de enige die dit topic niet begrijpt? Hardgainers ??? Zusjes ???

:help:
 
Yzord zei:
Ik kwam gisteren bij mijn baas thuis. Zijn zoon werk ik nogal vaak mee en die klaagde eerder wat voor een irritant zusje hij wel niet had. Maar o my ****ing god, wat een ubergeil ding was dat zeg. Heerlijk zo'n zusje.


:roflol:
 
Ik wil van mijn stiefzus af, ze eet al mijn eten op:mad: . Iemand interesse om ze over te nemen het is gratuit!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ze heeft d'r tieten op haar achterkant zitten :eek:
 
Manny Ribera zei:
Ik wil van mijn stiefzus af, ze eet al mijn eten op:mad: . Iemand interesse om ze over te nemen het is gratuit!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Deze is wel wat voor klusmier die geilt hier enorm op!
 
Klusmier wil je ze hebben? Hebben we een deal?:D
 
Manny Ribera zei:
Ik wil van mijn stiefzus af, ze eet al mijn eten op:mad: . Iemand interesse om ze over te nemen het is gratuit!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



hmmmmmm lekker ding man!!



geef maar hier, daar weet Klus wel raad mee!



.......hoe zwaar weegt ze eigenlijk?
( tot 170 kilo mag ze nog op mijn nek gaan zitten met squat........ ):D


:p
 
Een kleine 160 kg geloof ik:D
 
ik heb nog een oude vogel volliere staan in mijn achtertuin, pm me maar voor het prijskaartje manny.
 
Blackadder zei:
ik heb nog een oude vogel volliere staan in mijn achtertuin, pm me maar voor het prijskaartje manny.
Laat jouw vogeltje maar zitten, waar het zit:D
 
Manny Ribera zei:
Een kleine 160 kg geloof ik:D


dat red ik nog wel; dat is ongeveer mijn vrouw met een hele volle boodschappentas!!:D :D :D


:p
 
Ik heb een half zus. telt dat ook ?
 
Hihi, ik heb niets te klagen :D
 
Back
Naar boven