- Waardering
- 7.124
Zo, jongens... Het EK van 2024... Prognoses? Verwachtingen?
🤭
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
🤭
🤭
De verloren generatie
Bij Martinez is het toch echt geen gokken meer. Let maar eens goed op wat hij doet op die lijn. Hij heeft echt absoluut bizarre snelheid en reflexen en speelt natuurlijk ook nog eens het psychologische spelletje heel goed. Ik meen dat 'ie nog geel heeft gekregen tijdens de shootout gisteren (lekker boeiend verder).Argentinië had veelal het voordeel van de scheidsrechter. Makkelijke strafschoppen gekregen die je ook niet had kunnen geven. Geen 2e geel waar het mogelijk was en ook dat geen voordeelgeven terwijl de Fransen een hele gevaarlijke counter hadden vond ik wel een hele rare keuze.
Het zal vast geen complot geweest zijn maar denk dat meneer Messi zeker wel wat privileges heeft bij twijfel. Verder gaat een keeper die 80% van de strafschoppen de goede hoek gokt het altijd winnen van de keeper die 80% verkeerd gokt. Gokken dat blijft het.
Bij Martinez is het toch echt geen gokken meer. Let maar eens goed op wat hij doet op die lijn. Hij heeft echt absoluut bizarre snelheid en reflexen en speelt natuurlijk ook nog eens het psychologische spelletje heel goed. Ik meen dat 'ie nog geel heeft gekregen tijdens de shootout gisteren (lekker boeiend verder).
Blijft staan dat een penalty die goed hard in de hoek geschoten wordt altijd onhoudbaar is, zie Mbappé. Maar Martinez zat ook daar wel telkens goed.
Wat hij volgens mij goed doet is dat als hij gekozen heeft er vol voor gaat. Als hij voor de goede hoek kiest is de kans groot dat hij er in ieder geval aanzit.Hij dwingt natuurlijk wel het een en ander af met zijn houding.
Na de goede hoek te kiezen moet je het verder nog de bal met een reflex kunnen stoppen. Maar net als alle andere keepers gokt hij van te voren op een hoek.
De ballen die hij niet had tegen Nederland, dook hij in de verkeerde hoek wat inhoudt dat hij ook weldegelijk gokt. Het is onmogelijk om te wachten waar de bal heen gaat en dan pas te beslissen. Kan geen enkele keeper.
Wat hij volgens mij goed doet is dat als hij gekozen heeft er vol voor gaat. Als hij voor de goede hoek kiest is de kans groot dat hij er in ieder geval aanzit.
Wat mij zo verbaast is dat er zo veel slecht genomen penalties zijn geweest. Waarom kunnen zo weinig voetballers dat.