Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik zeg altijd wie het eerst komt die is koper... anders heb je weer dat iemand niet komt op dagen en laat je een koper lopen. WEG=WEG
als je dit maar aangeeft van te voren heb ik er vrede mee, nu heb ik een prijsafspraak en de datum voor het ophalen had ik ook al afgesproken
Hoe langer ik erover denk hoe kwader ik word
ik zeg altijd wie het eerst komt die is koper... anders heb je weer dat iemand niet komt op dagen en laat je een koper lopen. WEG=WEG
als je dit maar aangeeft van te voren heb ik er vrede mee, nu heb ik een prijsafspraak en de datum voor het ophalen had ik ook al afgesproken
Hoe langer ik erover denk hoe kwader ik word
Ik heb ook een hekel aan mensen die je een mailtje sturen en zeggen dan bv. voor 50 euro komt ik het ophalen, wat is je adres?
Terwijl je het aanbied voor 400 euro en niet minder. En het dat ook waard is uiteraard.
Of wanneer het om een motorisch voertuig gaat ze een mailtje sturen en jou even vertellen hoe en wat over het voertuig en wat het waard is en je dan een belachelijk lage prijs bieden en alvast je telefoonnummer of adres willen om de deal te sluiten. Terwijl ze complete bullshit praten.