AndroidHealthClinic

zwaar mishandelde hond

Heb het eerder een keer gelezen op fok, verklaring was dat ze de hond waren vergeten los te maken van de trekhaak.

Wel triest idd :(

Ik kijk er niet eens naar .. dierenmishandeling walg ik van ...
Wel goed dat je het plaatst maar nee ff niet voor marrie net wakker enzo ....

Is hier in de buurt gebeurd. Heb er alleen nog niks van gehoord. (nou kijk ik niet zo vaak naar L1)

Is hier in het dorp (Grubbenvorst) gebeurd en... wij hebben ook een Boxer!
Het ging om 2 illigale Polen die de hond begin juli hadden gejat bij de eigenaar, bij het tankstation aan de trekhaak vast hadden gemaakt en er mee over straat zijn gaan slepen. Vervolgens hebben ze de hond losgemaakt, in de kofferbak gedumpt en in een verlaten pand gedumpt, terwijl het beestje nog leefde en bij volle bewustzijn was!

Deze 'mensen' moeten ze aan de trekhaak vastmaken en terugslepen naar Polen.
Smerig, vies tuig!!!!!!!!!!!:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Ze hebben de 2 klootzakken trouwens te pakken gekregen. Gokje: 20 uur taakstraf?

Hier staat het hele verhaal:
http://www.ad.nl/binnenland/article521865.ece

Dierenmishandeling is triest, in Spanje en Griekenland is het gewoon niet
normaal wat ze daar allemaal met honden en katten doen.

Sportfood.nl zei:
Het ging om 2 illigale Polen die de hond begin juli hadden gejat bij de eigenaar, bij het tankstation aan de trekhaak vast hadden gemaakt en er mee over straat zijn gaan slepen. Vervolgens hebben ze de hond losgemaakt, in de kofferbak gedumpt en in een verlaten pand gedumpt, terwijl het beestje nog leefde en bij volle bewustzijn was!

Deze mensen moeten ze aan de trekhaak vastmaken en terugslepen naar Polen.

Ze hebben de 2 klootzakken te pakken gekregen. Gokje: 20 uur taakstraf?

200 stokslagen.....

Sportfood.nl zei:

Deze 'mensen' moeten ze aan de trekhaak vastmaken en terugslepen naar Polen.

Ze hebben de 2 klootzakken trouwens te pakken gekregen. Gokje: 20 uur taakstraf?

Als je weet waar ze wonen dan steek je toch hun huis in de fik? Echt als ik had geweten waar die mensen woonden dan had ik ze echt zwaaaaaar letsel aangedaan.

pk zei:
Als je weet waar ze wonen dan steek je toch hun huis in de fik? Echt als ik had geweten waar die mensen woonden dan had ik ze echt zwaaaaaar letsel aangedaan.

Probleem is dat ze geen vast woon en werk adres hebben omdat ze hier illigaal verbleven.
Enige dat bekend is dat het 2 Polen zijn: een kerel van 20 en griet van 21.
Hoe ziek ben je dan in je hoofd als je dit kunt tegen zo'n weerloos dier dat helemaal niks verkeerd heeft gedaan?

Je krijgt me niet snel over de rooie, maar als ik in de trouwe ogen van mijn eigen Boxer kijk en ik bedenk dan de angst en de pijn dat dat dier heeft moeten doorstaan!:mad:

Rebel_x zei:
Dierenmishandeling is triest, in Spanje en Griekenland is het gewoon niet
normaal wat ze daar allemaal met honden en katten doen.

Ik heb zo een Spaanse windhond...die op konijnen ofzo jaagde...
Dat beest is hier 4 jaar en nu is hij nog altijd schuw als een (kweetniet, maar echt erg)...
In het begin dierf ie niet eens bij me in de buurt komen, en als je een keer je stem verheft kruipt hij in een hoekje, echt zielig...
dus ik haat zo mense, doodtrappe...eikels
:fire::headbang::mad::fire:

edit:"Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Rebel_x opnieuw punten kan geven"

Bah, mishandeling

oh haha ik dacht dat het een filmpje was :p

Dat ze die Polen dan ook maar laten 'inslapen', maar eerst hetzelfde aandoen als de hond, stelletje barbaarse monsters.

happymar zei:
Ik kijk er niet eens naar .. dierenmishandeling walg ik van ...
Wel goed dat je het plaatst maar nee ff niet voor marrie net wakker enzo ....

Het is geen filmpje. Echt smerig gewoon. Ik had dat echt niet moeten zien gebeuren. Wanneer dieren leed aangedaan wordt en ik zie dat, nou serieus dan kan niets me meer tegenhouden. Hoe breed die kerel ook was geweest, ik zou een stok pakken en hem helemaal tot me laatste ATP-molecuul toe tegen de grond gemept hebben:mad: ******lijers:mad:

bah! ik stem voor levenslange opsluiting voor dierenmishandelaars. hoe laag kun je zijn zeg!

Big_T zei:
Dat ze die Polen dan ook maar laten 'inslapen', maar eerst hetzelfde aandoen als de hond, stelletje barbaarse monsters.
Hahaha monsters, ik lach me kapot hier:D
Er gaan dagelijks honderden mensen(kinderen) dood en jullie maken je druk om 1 k*thond.
Komop, wat is dit zeg?Er gebeuren wel ergere dingen;)

Dus omdat er elke dag honderden mensen sterven, maakt dit geen reet uit?:rolleyes:

nerd.

Outer zei:
Hahaha monsters, ik lach me kapot hier:D
Er gaan dagelijks honderden mensen(kinderen) dood en jullie maken je druk om 1 k*thond.
Komop, wat is dit zeg?Er gebeuren wel ergere dingen;)

Voor het eerst negatieve karma gegeven om de domste opmerking op dit board tot nu toe.

Terug
Naar boven