XXL Nutrition

zwaar mishandelde hond

Vind je levenslang voor een verkrachter en minstens 10 jaar voor deze psychopaat niet een veel betere oplossing?

Je heb het over het Nederlands Strafrecht.

Dwz als je gepakt wordt met 25.000 xtc pillen, je mag rekenen op 2-3jr achter tralies.

Als je gepakt wordt voor doodslag sta je in veel gevallen na 2jr weer buiten.
Moord: 4-8jr gemiddeld

Verkrachting/Ontucht: Afgelopen week nog een kerel veroordeeld wegens ontucht met 2 minderjarige jongens.

Uitspraak: 4 of 5 maanden cel, waarvan 2 voorwaardelijk. Met aftrek van voorarrest loopt ie over 1 maandje weer buiten.

Gezien de magere straffen voor seksueelgeweld/dierenmishandeling, zou je haast gaan spreken over een gedoogbeleid.

ik zeg het nog maar eens, zelfinrichting krijgt op deze manier een glanzende toekomst.

Er zijn waarschijnlijk prachtige filosofien en argumenten te verzinnen waarom de (lage) straffen zijn zoals ze zijn, maar ze gaan allemaal stuk voor stuk aan 1 ding voorbij: het rechtsgevoel.

Het plebs vind het raar als je voor een moord minder straf krijgt als voor drugsbezit, een rechter vind dat misschien niet, maar ik heb zo een donkerbuin vermoeden dat de gemiddelde rechter niet bepaald midden in de maatschappij staat (midden op een golfbaan is waarschijnlijker).

Dus justitie moet het volk eens goed voorlichten over het waarom van de lage straffen OF de straffen verhogen OF meer rechters aannemen om het stijgens aantal zaken over eigen inrichting in de toekomst aan te kunnen.

Want eerlijk is eerlijk, wie vertrouwd er nog op justitie als een pedo of verkrachter 1 van je vrienden of familie wat aandoet?

Ik ken zelfs wat politie agenten die in dat geval niet op justitie vertrouwen maar op de voordelen die een dienstwapen ze biedt.

Want eerlijk is eerlijk, wie vertrouwd er nog op justitie als een pedo of verkrachter 1 van je vrienden of familie wat aandoet?

Ik ken zelfs wat politie agenten die in dat geval niet op justitie vertrouwen maar op de voordelen die een dienstwapen ze biedt.

Ik heb een licht autistisch nichtje met adhd , dat in het verleden door 2 zieke *censuur*-lijers seksueelis misbruikt.

1 van deze heren is in het verleden al opgepakt wegens openbare schennispleging, heeft 3 dgn vastgezeten en is met een boete naar huis gestuurd. Recidive dus!

Justitie heeft er in beide gevallen he-le-maal niks aan gedaan. De kinderbescherming is langere tijd op de hoogte geweest, maar hebben notabene een of andere bureaucratische stoephoer (waarschijnlijk kinderloos) op de zaak gezet die even vrolijk bij de heren pedofielen een kopje koffie komt leuten. :mad:

Mn zus moest vd zedenpolitie en de Officier v. Justitie aangifte doen, omdat men ervan uitging een zaak tegen deze misbaksels te hebben.

Einde verhaal is dat de aanklachten niet hard gemaakt kunnen worden, er 2 pedofielen vrij rondlopen en mn nichtje voor de rest van dr leven emotioneel beschadigd is.

En daarom heb in mn vertrouwen in justitie jaren geleden al verloren. Ik heb de indruk dat de politie in dit soort zaken erg graag een flinke veroordeling wil zien (evenals de rest van NL), maar dat er tijdens de bureaucratische rompslomp van Justitie flink geblunderd wordt waardoor het vaak niet eens tot een veroordeling komt.

Btw....ik post dit verhaal niet om medelijden op te wekken of whatever.

Niet iedereen kan (gelukkig!!!) vanuit dezelfde positie meepraten als ik.

Daarom wilde ik mijn verhaal doen, zodat de mensen kunnen lezen dat het er hier in veel gevallen werkelijk zo aan toegaat.

Ik vrees dat de mensen vd kinderbescherming hun werk teveel zien als een 9-5 verplichting, en niet begrijpen dat het hier om echte mensenlevens gaat.

Nu gaat dit toevallig over zedenmisdrijven, maar er zijn tal van andere zaken waar het Recht ook zo krom is geweest.

Btw....ik post dit verhaal niet om medelijden op te wekken of whatever.

Niet iedereen kan (gelukkig!!!) vanuit dezelfde positie meepraten als ik.

Daarom wilde ik mijn verhaal doen, zodat de mensen kunnen lezen dat het er hier in veel gevallen werkelijk zo aan toegaat.

Ik vrees dat de mensen vd kinderbescherming hun werk teveel zien als een 9-5 verplichting, en niet begrijpen dat het hier om echte mensenlevens gaat.

Nu gaat dit toevallig over zedenmisdrijven, maar er zijn tal van andere zaken waar het Recht ook zo krom is geweest.
en als je dan zo'n een rotzak eens in mekaar slaat staan ze van de politie er wel snel hoor:rolleyes:

tja dan moet het maar, soms moet je gewoon zelf ingrijpen.

Die gedachte is me meer dan eens door mn hoofd geschoten. Als ik me door emoties laat leiden, zou je dan al snel 2 pedo's minder in NL hebben. :cool:

Maar rationeel gezien zou ik wel gek zijn om mn toekomst op het spel te zetten omdat een blunderende Justitie + kinderbescherming niet capabel genoeg is om zulke zieke figuren op te sluiten.

Terug
Naar boven