XXL Nutrition

zwaar mishandelde hond

Outer zei:
Hahaha monsters, ik lach me kapot hier:D
Er gaan dagelijks honderden mensen(kinderen) dood en jullie maken je druk om 1 k*thond.
Komop, wat is dit zeg?Er gebeuren wel ergere dingen;)
right, sommige kinderen sterven uit armoede, als ze die kinderen aan een trekhaak meesleuren ben ik er zeker van dat een paar man hier serieus wat rammel wil gaan uitdelen...

vind het trouwens verschrikkelijk, snap niet hoe sommige mensen er lol in hebben om dieren te mishandelen
als ze nu eens een deftige straf krijgen.. ze idd zo terugslepen naar polen zou mooi zijn:mad:

Outer zei:
Er gaan dagelijks honderden mensen(kinderen) dood en jullie maken je druk om 1 k*thond.
Wat hebben die honderden mensen(kinderen) met dit te maken? En waarom zouden we dit niet erg mogen vinden omdat dat gebeurd. En waarom denk jij dat ik dat niet erg vind van die kinderen die dood gaan?

Dit is een serieuze sectie, en wij hebben hier respect voor mens én dier, en mishandeling is voor elk leven wezen voelbaar. Als je met dit soort opmerkingen komt kan je beter wat meer in het gare hanenhok rondhangen.

Sportfood.nl zei:
Voor het eerst negatieve karma gegeven om de domste opmerking op dit board tot nu toe.
Haha oke dierenvriend, jij leeft volgens mij in je eigen wereld.

Er worden dagelijks kinderen en vrouwen vermoord/verkracht en jij komt hier zielig doen om een hond.Give me a break....

Outer zei:
Haha oke dierenvriend, jij leeft volgens mij in je eigen wereld.

Er worden dagelijks kinderen en vrouwen vermoord/verkracht en jij komt hier zielig doen om een hond.Give me a break....

Dus als morgen je moeder wordt neergestoken moet je niet zeuren, want er worden hele gezinnen elders vermoord?
En als morgen jouw gezin uit wordt gemoord moet je niet zeiken want er worden hele dorpen platgebombardeerd, dat is toch de strekking van jouw verhaal of niet? Er gebeuren ergere dingen, dus zijn de 'minder erge' dingen zijn niet belangrijk?

De term 'het is maar een k*thond' gebruiken voor een weerloos dier dat niks misdaan heeft en zonder enige aanleiding zwaar gemarteld wordt geeft wel aan dat jij degene bent die in z'n eigen wereldje leeft.

Sportfood.nl zei:
Dus als morgen je moeder wordt neergestoken moet je niet zeuren, want er worden hele gezinnen elders vermoord?
En als morgen jouw gezin uit wordt gemoord moet je niet zeiken want er worden hele dorpen platgebombardeerd, dat is toch de strekking van jouw verhaal of niet? Er gebeuren ergere dingen, dus zijn de 'minder erge' dingen zijn niet belangrijk?

De term 'het is maar een k*thond' gebruiken voor een weerloos dier dat niks misdaan heeft en zonder enige aanleiding zwaar gemarteld wordt geeft wel aan dat jij degene bent die in z'n eigen wereldje leeft.
Jij begrijpt er duidelijk niks van, je kan je niet om alles druk maken tegenwoordig.

Ik maak me alleen druk omzelf, mijn familie en vrienden.Dus waarom begin je over mijn moeder sukkel.Kijk als het je eigen hond was had ik het nog enigzins begrepen, maarja...

Laat eigenlijk maar, er zitten hier echt teveel slappe dierenactivisten die niks in het leven hebben meegemaakt.

Outer zei:
Jij begrijpt er duidelijk niks van, je kan je niet om alles druk maken tegenwoordig.

Ik maak me alleen druk omzelf, mijn familie en vrienden.Dus waarom begin je over mijn moeder sukkel.Kijk als het je eigen hond was had ik het nog enigzins begrepen, maarja...

Laat eigenlijk maar, er zitten hier echt teveel slappe dierenactivisten die niks in het leven hebben meegemaakt.

Nee, sorry, we begrijpen er idd allemaal niks van. We zijn allemaal namelijk te slappe dierenactivisten en hebben nog nooit iets in het leven meegemaakt.
Je kunt het ons niet kwalijk nemen.

waarom maak jij je dan druk om je familie? wat kan jij er aan doen dat er nog meer mensen uit de k*t van je ma zijn gekomen? heb je toch niks mee te schaften?

PreludE zei:
waarom maak jij je dan druk om je familie? wat kan jij er aan doen dat er nog meer mensen uit de k*t van je ma zijn gekomen? heb je toch niks mee te schaften?
Smartass, dat jij geen goede banden hebt met je familie, daar kan ik helaas ook niks aan doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dierenmishandeling echt te triest voor woorden. Een dier is zo onschuldig als wat. Een dier zal nooit een ander bewust pijn doen, om zichzelf beter te voelen oid.

Opmerkingen als van 'outer' slaan echt helemaal nergens op.

Sportfood.nl zei:
Is hier in het dorp (Grubbenvorst) gebeurd en... wij hebben ook een Boxer!
Het ging om 2 illigale Polen die de hond begin juli hadden gejat bij de eigenaar, bij het tankstation aan de trekhaak vast hadden gemaakt en er mee over straat zijn gaan slepen. Vervolgens hebben ze de hond losgemaakt, in de kofferbak gedumpt en in een verlaten pand gedumpt, terwijl het beestje nog leefde en bij volle bewustzijn was!

Deze 'mensen' moeten ze aan de trekhaak vastmaken en terugslepen naar Polen.
Smerig, vies tuig!!!!!!!!!!!:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Ze hebben de 2 klootzakken trouwens te pakken gekregen. Gokje: 20 uur taakstraf?

Hier staat het hele verhaal:
http://www.ad.nl/binnenland/article521865.ece

:(

Outer zei:

Wat een hoop nonsens schrijf jij in je posts zeg, niet normaal :rolleyes:

GLOEIEND LOOD IN ZN t*ring STROT.
Ik heb zelf een hond en als ik dit hoor vervloek ik iedereen die een dier onrecht aandoet.
Een dier is oprecht, en dat kun je van de meeste mensen niet zeggen.
Als een hond je niet moet dan pak hij je. EERLIJK TOCH
DIERENBEULEN IN DE GASKAMER beste oplossing...........

VRIENDELIJKE groetjes. DICKI:mad:

Outer BEN JIJ TOEVALLIG ZO SMERIGE P##L:mad:

Outer wat je zegt slaat nergens op.

Honden en katten geven behoorlijk duidelijke signalen af bij pijn en angst. Een soort ‘mensen’ die dit soort signalen absoluut niet oppikken zijn bijvoorbeeld psychopaten (ik denk dat medeleven kunnen voelen een eigenschap is die je menselijk maakt, heb je die eigenschap helemaal niet dan ben je in mijn ogen geen mens, maar dat terzijde).
Het gaat niet alleen om die hond, het gaat erom dat er mensen rondlopen die bereid zijn zonder enige aanleiding levende wezens een enkele reis hel te bezorgen (althans, achter een trekhaak meegesleept te worden lijkt me nou niet echt heel leuk ofzo). Of zou jij zo’n iemand wel als kinderoppas voor je kids inhuren?

Het argument dat er wel ergere dingen gebeuren vind ik trouwens wel heel sterk. Denk daar nog eens aan als jouw huisdieren of dierbaren wat overkomt.

Is hier in het dorp (Grubbenvorst) gebeurd en... wij hebben ook een Boxer!
Het ging om 2 illigale Polen die de hond begin juli hadden gejat bij de eigenaar, bij het tankstation aan de trekhaak vast hadden gemaakt en er mee over straat zijn gaan slepen. Vervolgens hebben ze de hond losgemaakt, in de kofferbak gedumpt en in een verlaten pand gedumpt, terwijl het beestje nog leefde en bij volle bewustzijn was!

Deze 'mensen' moeten ze aan de trekhaak vastmaken en terugslepen naar Polen.
Smerig, vies tuig!!!!!!!!!!!:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Ze hebben de 2 klootzakken trouwens te pakken gekregen. Gokje: 20 uur taakstraf?

Hier staat het hele verhaal:
http://www.ad.nl/binnenland/article521865.ece

trieste ter***lijers ''doodknuppelen'' ken er echt slecht tegen tegen mensen die dieren mishandelen...:mad:

Ik vind dierenmishandeling echt te triest voor woorden. Een dier is zo onschuldig als wat. Een dier zal nooit een ander bewust pijn doen, om zichzelf beter te voelen oid.

Opmerkingen als van 'outer' slaan echt helemaal nergens op.

Toch niet alle dieren dan, dieren kunnen ook gevaarlijk uit de hoek komen.

Terug
Naar boven