- Waardering
- 0
Sportfood.nl zei:Voor het eerst negatieve karma gegeven om de domste opmerking tot nu toe op het board.
Daar sluit ik me bij aan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sportfood.nl zei:Voor het eerst negatieve karma gegeven om de domste opmerking tot nu toe op het board.
ik ookSporthaas zei:
right, sommige kinderen sterven uit armoede, als ze die kinderen aan een trekhaak meesleuren ben ik er zeker van dat een paar man hier serieus wat rammel wil gaan uitdelen...Outer zei:Hahaha monsters, ik lach me kapot hier![]()
Er gaan dagelijks honderden mensen(kinderen) dood en jullie maken je druk om 1 k*thond.
Komop, wat is dit zeg?Er gebeuren wel ergere dingen![]()

Wat hebben die honderden mensen(kinderen) met dit te maken? En waarom zouden we dit niet erg mogen vinden omdat dat gebeurd. En waarom denk jij dat ik dat niet erg vind van die kinderen die dood gaan?Outer zei:Hahaha monsters, ik lach me kapot hier![]()
Er gaan dagelijks honderden mensen(kinderen) dood en jullie maken je druk om 1 k*thond.
Haha oke dierenvriend, jij leeft volgens mij in je eigen wereld.Sportfood.nl zei:Voor het eerst negatieve karma gegeven om de domste opmerking op dit board tot nu toe.
Outer zei:Haha oke dierenvriend, jij leeft volgens mij in je eigen wereld.
Er worden dagelijks kinderen en vrouwen vermoord/verkracht en jij komt hier zielig doen om een hond.Give me a break....
Jij begrijpt er duidelijk niks van, je kan je niet om alles druk maken tegenwoordig.Sportfood.nl zei:Dus als morgen je moeder wordt neergestoken moet je niet zeuren, want er worden hele gezinnen elders vermoord?
En als morgen jouw gezin uit wordt gemoord moet je niet zeiken want er worden hele dorpen platgebombardeerd, dat is toch de strekking van jouw verhaal of niet? Er gebeuren ergere dingen, dus zijn de 'minder erge' dingen zijn niet belangrijk?
De term 'het is maar een k*thond' gebruiken voor een weerloos dier dat niks misdaan heeft en zonder enige aanleiding zwaar gemarteld wordt geeft wel aan dat jij degene bent die in z'n eigen wereldje leeft.
Outer zei:Jij begrijpt er duidelijk niks van, je kan je niet om alles druk maken tegenwoordig.
Ik maak me alleen druk omzelf, mijn familie en vrienden.Dus waarom begin je over mijn moeder sukkel.Kijk als het je eigen hond was had ik het nog enigzins begrepen, maarja...
Laat eigenlijk maar, er zitten hier echt teveel slappe dierenactivisten die niks in het leven hebben meegemaakt.
Smartass, dat jij geen goede banden hebt met je familie, daar kan ik helaas ook niks aan doen.PreludE zei:waarom maak jij je dan druk om je familie? wat kan jij er aan doen dat er nog meer mensen uit de k*t van je ma zijn gekomen? heb je toch niks mee te schaften?
Sportfood.nl zei:Is hier in het dorp (Grubbenvorst) gebeurd en... wij hebben ook een Boxer!
Het ging om 2 illigale Polen die de hond begin juli hadden gejat bij de eigenaar, bij het tankstation aan de trekhaak vast hadden gemaakt en er mee over straat zijn gaan slepen. Vervolgens hebben ze de hond losgemaakt, in de kofferbak gedumpt en in een verlaten pand gedumpt, terwijl het beestje nog leefde en bij volle bewustzijn was!
Deze 'mensen' moeten ze aan de trekhaak vastmaken en terugslepen naar Polen.
Smerig, vies tuig!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben de 2 klootzakken trouwens te pakken gekregen. Gokje: 20 uur taakstraf?
Hier staat het hele verhaal:
http://www.ad.nl/binnenland/article521865.ece

Wat een hoop nonsens schrijf jij in je posts zeg, niet normaalOuter zei:Jij begrijpt er duidelijk niks van, je kan je niet om alles druk maken tegenwoordig.
Ik maak me alleen druk omzelf, mijn familie en vrienden.Dus waarom begin je over mijn moeder sukkel.Kijk als het je eigen hond was had ik het nog enigzins begrepen, maarja...
Laat eigenlijk maar, er zitten hier echt teveel slappe dierenactivisten die niks in het leven hebben meegemaakt.

Hahaha monsters, ik lach me kapot hier![]()
Is hier in het dorp (Grubbenvorst) gebeurd en... wij hebben ook een Boxer!
Het ging om 2 illigale Polen die de hond begin juli hadden gejat bij de eigenaar, bij het tankstation aan de trekhaak vast hadden gemaakt en er mee over straat zijn gaan slepen. Vervolgens hebben ze de hond losgemaakt, in de kofferbak gedumpt en in een verlaten pand gedumpt, terwijl het beestje nog leefde en bij volle bewustzijn was!
Deze 'mensen' moeten ze aan de trekhaak vastmaken en terugslepen naar Polen.
Smerig, vies tuig!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben de 2 klootzakken trouwens te pakken gekregen. Gokje: 20 uur taakstraf?
Hier staat het hele verhaal:
http://www.ad.nl/binnenland/article521865.ece

Ik vind dierenmishandeling echt te triest voor woorden. Een dier is zo onschuldig als wat. Een dier zal nooit een ander bewust pijn doen, om zichzelf beter te voelen oid.
Opmerkingen als van 'outer' slaan echt helemaal nergens op.