Toch niet alle dieren dan, dieren kunnen ook gevaarlijk uit de hoek komen.
Rare opmerking dit.Dieren zullen vrijwel nooit zomaar uit zichzelf zonder aanleiding zich agressief gedragen naar mensen toe.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch niet alle dieren dan, dieren kunnen ook gevaarlijk uit de hoek komen.
Rare opmerking dit.Rare opmerking dit.
Dieren zullen vrijwel nooit zomaar uit zichzelf zonder aanleiding zich agressief gedragen naar mensen toe.
Jij begrijpt er duidelijk niks van, je kan je niet om alles druk maken tegenwoordig.
Ik maak me alleen druk omzelf, mijn familie en vrienden.Dus waarom begin je over mijn moeder sukkel.Kijk als het je eigen hond was had ik het nog enigzins begrepen, maarja...
Laat eigenlijk maar, er zitten hier echt teveel slappe dierenactivisten die niks in het leven hebben meegemaakt.
kan anders toch wel voorbeelden genoeg geven van mensen die zonder reden
door honden aangevallen zijn, maar ja , dat is instinctief gedrag zeker
Hahaha monsters, ik lach me kapot hier![]()
Er gaan dagelijks honderden mensen(kinderen) dood en jullie maken je druk om 1 k*thond.
Komop, wat is dit zeg?Er gebeuren wel ergere dingen![]()
Er gaan dagelijks honderden mensen(kinderen) dood en jullie maken je druk om 1 k*thond.

Jij begrijpt er duidelijk niks van, je kan je niet om alles druk maken tegenwoordig.
Ik maak me alleen druk omzelf, mijn familie en vrienden.Dus waarom begin je over mijn moeder sukkel.Kijk als het je eigen hond was had ik het nog enigzins begrepen, maarja...
Laat eigenlijk maar, er zitten hier echt teveel slappe dierenactivisten die niks in het leven hebben meegemaakt.
Ik praat het ook niet goed als jullie dat denken, maar dieren als een volwaardig gezinslid beschouwen gaat voor mij echt niet op.
Sure dat sommige mensen goede band met hond/kat op kunnen bouwen, maar dat geldt niet voor mij.
Verder zie ik zoiets als millieu kwesties, je hebt voor en tegenstanders.
OMG, je snapt het nog steeds niet he.
Lees de post van bv Big'r nog eens door, een keertje of 100 ofzo.
Ja ik ben het er niet mee eens gewoon, je doet een kakkerlak/vlieg toch ook onbeschrijfelijk veel pijn als je hem doodt.
Ligt eraan hoe je dat beestje dood. Als ik jouw kop met een voorhamer insla waardoor je in een fractie van een seconde overlijdt, denk je dat je dan wat voelt? Als je zo'n beestje moedwillig laat lijden dan zit er waarschijnlijk een steekje los. En er valt nog te bezien of een kakkerlak of vlieg wel pijn kan ervaren.
Deze mensen hebben bewust, met hun "volle" verstand een dier mishandeld, een dier dat nooit een ander bewust zou laten lijden, integenstelling tot ons mensen. Maar vergelijk jij het maar met het doodtrappen van een vlieg....
Waar ik me over verbaasde eigenlijk waren de reacties in het begin, wat willen jullie eigenlijk?Dat je hiervoor 10 jaar gevangenis straf zou krijgen?

Nee vliegen trap ik dood omdat ze irritant zijn, maarja een beest=beest voor mij dan.Wat die hond heeft meegemaakt is misschien wel erger omdat ie echt heeft geleden.
Maar ik vind een hond/kat echt niet meer waard dan een vlieg/kakkerlak.
Waar ik me over verbaasde eigenlijk waren de reacties in het begin, wat willen jullie eigenlijk?Dat je hiervoor 10 jaar gevangenis straf zou krijgen?
een hond heeft tenminste hersenenNee vliegen trap ik dood omdat ze irritant zijn, maarja een beest=beest voor mij dan.Wat die hond heeft meegemaakt is misschien wel erger omdat ie echt heeft geleden.
Maar ik vind een hond/kat echt niet meer waard dan een vlieg/kakkerlak.

Ik begrijp Outer zn reply's wel en vind zelfs dat hij op bepaalde punten gelijk heeft.
Een vlieg mag je bv wel afmaken maar een hond niet. Nu begrijp ik wel dat het gaat om de 'aard' van het leed dat je aanbrengt, maar als je een vlieg bv eerst al zn poten uittrekt denk ik nog steeds dat er bijna geen haan naar zal kraaien. Net zoals je een hond die je lastig valt ook niet gewoon mag neerknallen zoals je met een vlieg wel mag doen.
De reden dat mensen het leed aangebracht aan een hond erger vinden is omdat ze zich kunnen identificeren met dit beest; Een hond is bv trouw, heeft duidelijke emotie's en geeft zn leven voor zn baasje. Vandaar dat het een achterbakse daad is om hem zoveel pijn te doen en ook vandaar dat het hard aankomt. Het is vooral door de gelijkenis met de mens dat we het dus zo erg vinden waaruit we ook weer kunnen concluderen dat de mens nog altijd boven het dier staat in onze perceptie, alweer een punt voor Outer dus.
Nu is het natuurlijk ontzettend sadistisch om een hond achteraan een trekhaak te hangen en als ik het zou zien zou ik ook zwaar bokken uitdelen. Deze mensen moeten opgesloten worden, geen punt, maar;
1. Vind ik het even erg als een mens die mishandeld wordt? Nee!
2. Is een hond echt meer waard dan een vlieg? Weet ik veel...
3. Kan het me echt wat schelen zo hier achter mn computer? Nee!
4. Wat ga ik er nu aan doen? Niks!
5. Is het verstandig dat ik me niet alles ga aantrekken, zeker niet wanneer het buiten mn macht ligt om er wat aan te veranderen? Ja!
En samen met mij denkt het gehele board zo. Ik wil wel eens weten wie al daawerkelijk stappen heeft ondernomen om er iets aan te doen. En dan heb ik het niet over die 5 euro's die je elke maand stort op rekening van het WWF, of andere shit waar je nauwlijks wat van voelt![]()