Fitness Seller

zwaar mishandelde hond

:scratch:Rare opmerking dit.

Dieren zullen vrijwel nooit zomaar uit zichzelf zonder aanleiding zich agressief gedragen naar mensen toe.

kan anders toch wel voorbeelden genoeg geven van mensen die zonder reden
door honden aangevallen zijn, maar ja , dat is instinctief gedrag zeker

ik ga hier niet verder op ingaan want daar gaat het hier eigenlijk niet over ;)

Jij begrijpt er duidelijk niks van, je kan je niet om alles druk maken tegenwoordig.

Ik maak me alleen druk omzelf, mijn familie en vrienden.Dus waarom begin je over mijn moeder sukkel.Kijk als het je eigen hond was had ik het nog enigzins begrepen, maarja...

Laat eigenlijk maar, er zitten hier echt teveel slappe dierenactivisten die niks in het leven hebben meegemaakt.

Allejezus! Je snapt er echt geen reet van.
Het gaat ons er niet om dat er dagelijks onschuldige mensen sterven. Persoonlijk kan ik me (helaas) ook niet al te druk meer om maken wanneer er om de tig minuten 100en onschuldigen sterven.

Het gaat erom dat er k*nkerlijers zijn die bewust een ander levend wezen onbeschrijflijke pijn doen.
Dat jou het niet boeit dat met je "levenservaring" is alleen maar erg sneu voor je.
Zegt toch echt iets over je inlevingsvermogen...

• Topic Starter Topic Starter
kan anders toch wel voorbeelden genoeg geven van mensen die zonder reden
door honden aangevallen zijn, maar ja , dat is instinctief gedrag zeker

Dan is dat de schuld van de eigenaar van die hond. Een dier doet een ander geen pijn alleen maar om zichzelf beter te voelen, alleen om te overleven/instinct. Sommige mensen helaas wel.

Hahaha monsters, ik lach me kapot hier:D
Er gaan dagelijks honderden mensen(kinderen) dood en jullie maken je druk om 1 k*thond.
Komop, wat is dit zeg?Er gebeuren wel ergere dingen;)

Zullen we jou eens aan een trekhaak vastbinden?

En ja, het gaat er de laatste tijd steeds meer op lijken dat ik meer om dieren geef dan om mensen.

Er gaan dagelijks honderden mensen(kinderen) dood en jullie maken je druk om 1 k*thond.

Je drukt je wel erg ongelukkig uit, vind je niet?? Begrijp je punt wel maar het 1 maakt het ander echt niet minder erg. Weerloze kinderen, dieren.. vind het allebei erg. Het punt is als we het allemaal maar normaal gaan vinden , als het "gewoon " het zoveelste berichtje in de krant word! Dan zijn we wel erg afgestompt, niet dan? Wat mensen elkaar al allemaal aandoen vind ik al erg maar is soms ver van mijn bed. Maar met onschuldige dieren, kinderen, die alleen maar liefde zijn... walgelijk!!:kots:

Jij begrijpt er duidelijk niks van, je kan je niet om alles druk maken tegenwoordig.

Ik maak me alleen druk omzelf, mijn familie en vrienden.Dus waarom begin je over mijn moeder sukkel.Kijk als het je eigen hond was had ik het nog enigzins begrepen, maarja...

Laat eigenlijk maar, er zitten hier echt teveel slappe dierenactivisten die niks in het leven hebben meegemaakt.

Kerel wat lul je nou in godsnaam. Tuurlijk gaan je familie en vrienden voor maar wat heeft dat met die hond te maken? Het gaat gewoon om het principe dat er een één of andere achterlijke idioot hier is die een hond op afschuwelijke wijze heeft gemarteld. Daar maak ik me druk om ja, logisch want ik ben zeker een dierenactivist. En noem me niet slap want dan voel ik me aangesproken ja. JIJ bent hier degene die er echt de balle van snapt.

Ken je de quote: bescherm de dieren tegen de beesten?

Dieren zijn onschuldig, die kennen geen haat en jaloezie, die moorden niet met hun volle bewustzijn met haatdragende gevoelens. Mensen wel en mensen die dieren leed aan doen die mogen van mij opgehangen worden of in een put gegooid worden met 4 meter diep water waar ze in rond blijven zwemmen tot ze te vermoeid raken en heerlijk verzuipen.

Voor het eerst (op per ongeluk guido20 na) geef ik iemand negatieve karma!

Ik beschouw mijn dieren als volwaardig lid van ons gezin. Ik houd van mijn honden en katten alsof het mijn broers en zussen zijn. Ze zullen je nooit voorliegen,belazeren of wat dan ook! Ze geven onvoorwaardelijke liefde zonder daar echt iets van terug te verwachten( Op een bak voer en een blokje om na dan) Daar kunnen wij mensen nog iets van leren.

@bouwens;
Dieren zijn, dit in tegen stelling tot erg veel mensen, tenminste trouw/betrouwbaar!

Ik praat het ook niet goed als jullie dat denken, maar dieren als een volwaardig gezinslid beschouwen gaat voor mij echt niet op.
Sure dat sommige mensen goede band met hond/kat op kunnen bouwen, maar dat geldt niet voor mij.

Verder zie ik zoiets als millieu kwesties, je hebt voor en tegenstanders.

Ik praat het ook niet goed als jullie dat denken, maar dieren als een volwaardig gezinslid beschouwen gaat voor mij echt niet op.
Sure dat sommige mensen goede band met hond/kat op kunnen bouwen, maar dat geldt niet voor mij.

Verder zie ik zoiets als millieu kwesties, je hebt voor en tegenstanders.

OMG, je snapt het nog steeds niet he.

Lees de post van bv Big'r nog eens door, een keertje of 100 ofzo.

OMG, je snapt het nog steeds niet he.

Lees de post van bv Big'r nog eens door, een keertje of 100 ofzo.

Ja ik ben het er niet mee eens gewoon, je doet een kakkerlak/vlieg toch ook onbeschrijfelijk veel pijn als je hem doodt.

Ja ik ben het er niet mee eens gewoon, je doet een kakkerlak/vlieg toch ook onbeschrijfelijk veel pijn als je hem doodt.

Ligt eraan hoe je dat beestje dood. Als ik jouw kop met een voorhamer insla waardoor je in een fractie van een seconde overlijdt, denk je dat je dan wat voelt? Als je zo'n beestje moedwillig laat lijden dan zit er waarschijnlijk een steekje los. En er valt nog te bezien of een kakkerlak of vlieg wel pijn kan ervaren.

Deze mensen hebben bewust, met hun "volle" verstand een dier mishandeld, een dier dat nooit een ander bewust zou laten lijden, integenstelling tot ons mensen. Maar vergelijk jij het maar met het doodtrappen van een vlieg....

Ligt eraan hoe je dat beestje dood. Als ik jouw kop met een voorhamer insla waardoor je in een fractie van een seconde overlijdt, denk je dat je dan wat voelt? Als je zo'n beestje moedwillig laat lijden dan zit er waarschijnlijk een steekje los. En er valt nog te bezien of een kakkerlak of vlieg wel pijn kan ervaren.

Deze mensen hebben bewust, met hun "volle" verstand een dier mishandeld, een dier dat nooit een ander bewust zou laten lijden, integenstelling tot ons mensen. Maar vergelijk jij het maar met het doodtrappen van een vlieg....

Nee vliegen trap ik dood omdat ze irritant zijn, maarja een beest=beest voor mij dan.Wat die hond heeft meegemaakt is misschien wel erger omdat ie echt heeft geleden.
Maar ik vind een hond/kat echt niet meer waard dan een vlieg/kakkerlak.

Waar ik me over verbaasde eigenlijk waren de reacties in het begin, wat willen jullie eigenlijk?Dat je hiervoor 10 jaar gevangenis straf zou krijgen?

Waar ik me over verbaasde eigenlijk waren de reacties in het begin, wat willen jullie eigenlijk?Dat je hiervoor 10 jaar gevangenis straf zou krijgen?

Ja, op z'n minst! Zieke personen moeten ze eigenlijk verwijderen uit de maatschappij en euthanasie op laten plegen.

Ik begrijp Outer zn reply's wel en vind zelfs dat hij op bepaalde punten gelijk heeft.

Een vlieg mag je bv wel afmaken maar een hond niet. Nu begrijp ik wel dat het gaat om de 'aard' van het leed dat je aanbrengt, maar als je een vlieg bv eerst al zn poten uittrekt denk ik nog steeds dat er bijna geen haan naar zal kraaien. Net zoals je een hond die je lastig valt ook niet gewoon mag neerknallen zoals je met een vlieg wel mag doen.

De reden dat mensen het leed aangebracht aan een hond erger vinden is omdat ze zich kunnen identificeren met dit beest; Een hond is bv trouw, heeft duidelijke emotie's en geeft zn leven voor zn baasje. Vandaar dat het een achterbakse daad is om hem zoveel pijn te doen en ook vandaar dat het hard aankomt. Het is vooral door de gelijkenis met de mens dat we het dus zo erg vinden waaruit we ook weer kunnen concluderen dat de mens nog altijd boven het dier staat in onze perceptie, alweer een punt voor Outer dus.

Nu is het natuurlijk ontzettend sadistisch om een hond achteraan een trekhaak te hangen en als ik het zou zien zou ik ook zwaar bokken uitdelen. Deze mensen moeten opgesloten worden, geen punt, maar;

1. Vind ik het even erg als een mens die mishandeld wordt? Nee!
2. Is een hond echt meer waard dan een vlieg? Weet ik veel...
3. Kan het me echt wat schelen zo hier achter mn computer? Nee!
4. Wat ga ik er nu aan doen? Niks!
5. Is het verstandig dat ik me niet alles ga aantrekken, zeker niet wanneer het buiten mn macht ligt om er wat aan te veranderen? Ja!

En samen met mij denkt het gehele board zo. Ik wil wel eens weten wie al daawerkelijk stappen heeft ondernomen om er iets aan te doen. En dan heb ik het niet over die 5 euro's die je elke maand stort op rekening van het WWF, of andere shit waar je nauwlijks wat van voelt :rolleyes:

Nee vliegen trap ik dood omdat ze irritant zijn, maarja een beest=beest voor mij dan.Wat die hond heeft meegemaakt is misschien wel erger omdat ie echt heeft geleden.

Yep, 10 jaar zou een mooi begin zijn.
Geesten die zo ziek zijn dat ze plezier beleven in het zwaar mishandelen van onschuldige wezens moet je voor heel lang van straat halen.
Dit zijn 'mensen' namelijk die geen geweten en gevoel van goed en slecht hebben ontwikkeld. Om wat voor een reden dan ook.
Als je een onschuldig dier in de ogen aan kan kijken en dan opzettelijk veel leed aan kan doen dan is je geest zo vervormd dat je dat ook bij kinderen en mensen kunt doen. Je beleeft immers plezier en genoegdoening bij de handeling een ander veel pijn te doen.
Deze 'mensen' doen dat omdat ze een beloning voor dit gedrag krijgen. Ze voelen zich op dat moment opppermachtig t.o.v. de hond of krijgen een kick om te kijken hoelang zo'n beestje het volhoudt of genieten van de pijn van een ander om hun eigen pijn te vergeten. Noem maar op, hun 'beloning' kan van alles zijn.
Je moet de maatschappij beschermen tegen dit soort mutaties van de natuur.
10 jaar is een mooi begin.

Dit is geen onderwerp waar je voor of tegen kan zijn. Dit is geen onderwerp waar je te lang over hoeft te discussieren. Hooguit over de duur of de straf voor die lui.
Ieder normaal functionerend en denkend mens zal afschuw voelen als ze zien, horen of meemaken dat een onschuldig wezen, mens of dier, opzettelijk veel pijn is aangebracht zonder enige reden.

een hond heeft tenminste hersenen
een vlieg raakt nog ni eens uit onze auto als we raam openzetten, die weten wss nog ni eens dat ze leven
dat een vlieg evenveel waard is als een hond vind ik wel belachelijk maja:rolleyes:

Ik begrijp Outer zn reply's wel en vind zelfs dat hij op bepaalde punten gelijk heeft.

Een vlieg mag je bv wel afmaken maar een hond niet. Nu begrijp ik wel dat het gaat om de 'aard' van het leed dat je aanbrengt, maar als je een vlieg bv eerst al zn poten uittrekt denk ik nog steeds dat er bijna geen haan naar zal kraaien. Net zoals je een hond die je lastig valt ook niet gewoon mag neerknallen zoals je met een vlieg wel mag doen.

De reden dat mensen het leed aangebracht aan een hond erger vinden is omdat ze zich kunnen identificeren met dit beest; Een hond is bv trouw, heeft duidelijke emotie's en geeft zn leven voor zn baasje. Vandaar dat het een achterbakse daad is om hem zoveel pijn te doen en ook vandaar dat het hard aankomt. Het is vooral door de gelijkenis met de mens dat we het dus zo erg vinden waaruit we ook weer kunnen concluderen dat de mens nog altijd boven het dier staat in onze perceptie, alweer een punt voor Outer dus.

Nu is het natuurlijk ontzettend sadistisch om een hond achteraan een trekhaak te hangen en als ik het zou zien zou ik ook zwaar bokken uitdelen. Deze mensen moeten opgesloten worden, geen punt, maar;

1. Vind ik het even erg als een mens die mishandeld wordt? Nee!
2. Is een hond echt meer waard dan een vlieg? Weet ik veel...
3. Kan het me echt wat schelen zo hier achter mn computer? Nee!
4. Wat ga ik er nu aan doen? Niks!
5. Is het verstandig dat ik me niet alles ga aantrekken, zeker niet wanneer het buiten mn macht ligt om er wat aan te veranderen? Ja!

En samen met mij denkt het gehele board zo. Ik wil wel eens weten wie al daawerkelijk stappen heeft ondernomen om er iets aan te doen. En dan heb ik het niet over die 5 euro's die je elke maand stort op rekening van het WWF, of andere shit waar je nauwlijks wat van voelt :rolleyes:

Ik snap ten dele wel wat je wil zeggen Guardian, maar iedereen heeft zijn eigen manier van 'verzet'.
De ene gaat echt de barricades op en gaat er in de praktijk echt wat aan doen, de ander post z'n afschuw op een forum. Beide zijn legitieme manieren om je mening over iets te uiten.
Ik ben het met je eens dat het er allemaal wat beter uit zou zien als meer mensen tegen verschillende vormen van onrecht op zouden komen. Maar dat is helaas een Uthopie die nooit verwezenlijkt zal worden. Je houdt altijd actieve strijders en passieve strijders. Zelfs in de ergste oorlogen.

Waar iedereen hier over valt is dat men in deze thread zijn afschuw toont over wat er gebeurd is en dat Outer begint over het feit dat het maar een k*thond is en dat iedereen hier een slappe dierenactivist is.
Als het je niet boeit wat er gebeurd is, zeg dan niks, maar ga geen olie op het vuur gooien door mensen voor gek te verklaren omdat ze emoties voelen bij een afschuwelijk bericht dicht bij huis.
Soms is het beter om te zwijgen.

Terug
Naar boven