AndroidHealthClinic

zwaarder worden

nou ff kijke of ik het nog weet hoor... tis een tijd geleden...

voedings schema:
8 uur: 3 broodjes met chocopasta
van 8 tot 18 uur: alles wat ik maar wilde, ongeacht het aantal vetten wat erin zat, en geloofk me... ik at VEEEEEEL!
18 uur: wat de pot schaft.
en savonds: weer alles wat ik maar wilde, vooral veel chips en frituur enzo... ging het meestal wel ff halen rond een uurtje of 10... tis goed om te eten voordat je gaat slapen, krijg je echt veel massa van;)

mijn trainingschema:
maandag: rust
dinsdag: rust
woensdag: rust
donderdag: rust
vrijdag: rust
zaterdag: wedstrijdje voetballen... verder... rust...
en zondag...: rust:D

tja je geloofd het misschien niet... maar het werkte echt! kwam zomaar in een maand 4.5 kilo aan!:D

???:p

voedings schema:
van 8 tot 18 uur: alles wat ik maar wilde, ongeacht het aantal vetten wat erin zat, en geloofk me... ik at VEEEEEEL!
en savonds: weer alles wat ik maar wilde, vooral veel chips en frituur enzo... ging het meestal wel ff halen rond een uurtje of 10... tis goed om te eten voordat je gaat slapen, krijg je echt veel massa van;)

mijn trainingschema:

tja je geloofd het misschien niet... maar het werkte echt! kwam zomaar in een maand 4.5 kilo aan!:D
elke dag zwaar gefrituurde snacks blijft dat wel lkker? ik eet gevarieerd ene dag kipfilet op me brood andere dag mexicaanse kipfilet enz.. maar snacks?

voedings schema:

mijn trainingschema:

vetz*k:P

spring tegen een muur

hey kraak me nou nie af... kep gewoon netjes me trainings en eetschema er neergezet.. omdat jullie dat wilde... kep nooit gezegt dat ik 4.5 kilo spier ben aangekomen in een maand(A)

oke misschien een beetje flauw:P maar vind de 3 kilo in een maand met waithgainers nou ook nie echt indrukwekkend ofzo...

en idd michealsmink met massa wordt niet alleen vet bedoelt;)
maar kep vroeger wel een tijd zo gegeten.. voordat ik trainde, kwam veel aan en was nie echt gezond... toen alles omgegooit, gezond gaan eten en trainen...:) was snel weer de nodige kilootjes kwijt en kreeg een goed figuur;)

Terug
Naar boven