Lanfeust
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mark Neelen of hoe heet hij precies.. die komt altijd zijn eiwitten halen hier. Dat is toch een behoorlijke sterke jongen volgens mij. Hikt toch tegen de 1000kg totaal aan dacht ik.
Hij doet niet mee met internationale wedstrijden?
In ieder geval denk ik dat je niet op korte termijn moet kijken, maar structureel plannen zal moeten uitwerken. Ik denk om te beginnen eens opzouten met die kleine bonden en een samenwerkingsverband regelen. Het is al een niche-sport van hier tot Tkoyo en dan nog gaan verslpinteren ook... zucht...
De Belgen hadden slechts één eenzame atleet afgevaardigd, Jean Luc Collart
Waar was Orhan Bilican ? die zit toch bij de top in de -110kg klasse ?
Dat jij een fetisch hebt met ylja strik is algemeen bekend yzord,
je zult er wel tot je elleboog in kunnen!
Iemand anders nog een idee voor een structuur voor de komende 3 jaar?
Wie moet de kar gaan trekken?
![]()
Mark Neelen of hoe heet hij precies.. die komt altijd zijn eiwitten halen hier. Dat is toch een behoorlijke sterke jongen volgens mij. Hikt toch tegen de 1000kg totaal aan dacht ik.
Hij doet niet mee met internationale wedstrijden?
Zeg eerlijk, er valt geen droog brood in te verdienen als je PL-er wordt. In een maatschappij waarin een tweederangs voetballer nog een leuk extraatje kan verdienen bij de amateurs is het niet vreemd dat de sport klein blijft. In de Oost Europese landen heerst veel meer een krachtcultuur, een overblijfsel uit de tijd dat zoveel mogelijk gouden medailles op een OS telde. Dat systeem ga je niet even tegen opboksen vanuit een land waar fitnesscentra de grond uitschieten en de hardcore gyms de deur moeten sluiten.
Respect voor degenen die offers brengen om toch bij de top te komen maar denk dat er een lange weg te gaan is om de sport sexy te maken voor een massa. Die massa heb je nodig om in ieder geval een potentieel te hebben waaruit je kan putten, met een smalle top kom je niet zover.

Yzord nu even serieus ik vind dat jij die kar moet gaan trekken je hebt de tijd , het karakter en doorzettingsvermogen, je weet hoe het werkt in het wereldje dus, kom op zet je schouders eronder voorzitter!