Fitness Seller

Zwakke Nederlandse Prestaties Powerlift Wk

Ja,....... en????

ik wil er nog wel iets over zeggen

Als je kijkt naar de records die in nederland gedraaid zijn
(praat ik ff over mijn eigen klasse -100) is het record totaal 865 kg

Met dat totaal zou je op dit WK 9e geworden zijn in die klasse
Zelfs al zou je in de klasse alle nederlandse records op sq be dl verbreken wat neer zou komen op
sq 367,5 (is nu 365)
be 240 (is nu 237,5)
dl 365 (is nu 362,5)
totaal 972,5
dan nog zou je geen 1e geworden zijn......,maar 3e

in de -90 staat hij op 837,5 (welke door vd Hoek zelf is neergezet) met dat totaal zou hij 5e geworen zijn ipv 6e met 815. (vorig jaar was hij nog 2e op het wk met 835 zelfde totaal als de nr1 maar 100 gram zwaarder)

Ik denk dus niet dat je kunt zeggen dat de nederlanders slecht gepresteerd hebben....... de rest was dit jaar gewoon beter!!

Als je kijkt naar de records die in nederland gedraaid zijn
(praat ik ff over mijn eigen klasse -100) is het record totaal 865 kg

Met dat totaal zou je op dit WK 9e geworden zijn in die klasse
Zelfs al zou je in de klasse alle nederlandse records op sq be dl verbreken wat neer zou komen op
sq 367,5 (is nu 365)
be 240 (is nu 237,5)
dl 365 (is nu 362,5)
totaal 972,5
dan nog zou je geen 1e geworden zijn......,maar 3e

in de -90 staat hij op 837,5 (welke door vd Hoek zelf is neergezet) met dat totaal zou hij 5e geworen zijn ipv 6e met 815. (vorig jaar was hij nog 2e op het wk met 835 zelfde totaal als de nr1 maar 100 gram zwaarder)

Ik denk dus niet dat je kunt zeggen dat de nederlanders slecht gepresteerd hebben....... de rest was dit jaar gewoon beter!!

Goede post.;)

ik denk dat je mensen door elkaar haalt, volgens mij was dat Erwin Krokkee in dat boek, maar weet het niet zeker

Vrij normale reactie van hem in een topic dat heet 'zwakke prestaties nederlanders'. Hij zegt 'jullie', niet 'jij'.
Snap best dat je je aangesproken voelt, maar leer aub de ganse thread lezen ;)

nee sorry people het was ik die in het boek staat

aangezien we toch allemaal moeten weten waarom er nu lifters zijn die int niet meedoen terwijl ze zeker de potentie hebben cq hadden is het volgens mij niet zinvol hier over te discusieren.

het is jammer genoeg ook het typisch grasmaai gedrag van de nederlanders het lijkt wel of men niet goed mag zijn want men vind altijd weer een reden om die persoon naar beneden te trappen.

Respect voor de lifters die er in ieder geval wel staan en die geen excuus gaan zoeken voor het niet deelnemen, omdat ze bang zijn voor een deuk in hun ego of omdat ze te laat zijn gestopt met hun kuurtje lol.

ego is prima het is alleen jammer dat men dan ook meteen denkt alle wijsheid in pacht te hebben door zich te beroepen op hun giga ervaring die men toch wel heeft want ze trainen toch wel tig jaar duuhh.

ned is gewoon te klein voor 2 of meerdere bonden we vergeten dat hoewel powerlifting zeer individueel is we het wel als een team moeten aanpakken.

t- together
e- everyone
a- achieves
m- more
i rest my case

• Topic Starter Topic Starter
BEDANKT ERWIN!
RESPECT:cool:

Kunnen we het over de geleverde prestaties hebben ipv dit gejank?

[/B]Yzord als dit niet je sport is F.O.
hoeven we ook niet iedere keer dat onderdanige vol fetische gelul van je te lezen!
Denk jij Big Ed dat er nog een mogelijkheid bestaat dat de bonden zouden kunnnen herenigen?
Dan is verdere discussie overbodig want samen zijn we in de breedte wel in staat om russen en oekraine weerstand te bieden, nu is alles op die freakshow uit Cuiyck gefocused!:D

Kunnen we het over de geleverde prestaties hebben ipv dit gejank?

yzord heeft ook een grasveldje thuis zeker, actie geeft reactie toch.;)

Het is gewoon moeilijk uit te leggen aan leken waarom je je elke keer maar weer te pletter traint en soms offers moet brengen op heel veel vlakken, voor een sport die je geen geld opbrengt toch meestal alleen bij de insiders een beetje respect opbrengt.

de ijzerhoudende sport beleef je met je hart anders houdt je het niet vol.

en over de prestaties van de ned lifters het is altijd de vorm van de dag
en de ene presteerd nu eenmaal beter dan de ander, we willen , ik in ieder geval wel, toch altijd verbeteren training, voeding, evt ondersteuning enz evalueren na een wedstrijd wil nog wel eens helpen.

stick to the point big guy, answhere the questions, verspil geen tyd aan dat bbtje die meer hier zit dan dat hij traint !
Samenvoegen bonden mogelijkheid?

stick to the point big guy, answhere the questions, verspil geen tyd aan dat bbtje die meer hier zit dan dat hij traint !
Samenvoegen bonden mogelijkheid?

Wat ben je toch een stoer mannetje man.... Beetje afgeven op iedereen terwijl jezelf nooit wat terecht hebt gebracht. Nu snap ik waarom mensen zich niet willen associeren met PL. De meeste zijn van die omhooggeschoten dwazen die alleen maar dingen zeggen ipv doen en zich vooral afgeven op de mensen die wel wat doen.

Get a life en gedraag je niet als een puberaal mannetje. Als je echt wilt dat PL iets in NL wordt, dan moet je je gejank houden en de energie erin steken. Vooralsnog doe je alsof je begaan bent met de sport, maar sta je liever met de vinger in je neus langs de kant boe te roepen.

Nee hoor integendeel je zult nog heel veel van ons horen, jammer dat je het zo persoonlijk opvat ik had in jou namelijk een ideale marionet gezien als dummyvoorzitter of mischien wel als talentspotter of zo die kwaliteiten heb je wel, jammer dat je zo onzeker bent als een pannekoek, laten we eerlijk zijn er is een of 2 man die het beleid bepalen de rezt roept Amen, Terwijl het bankdrukken gewoon financieel het meeste binnen brengt getuige het aantal inschrijvingen bij de laatste NK,s gaat er iemand naar het ek of wk?????????????????
Dacht het niet nee die dikke napoleon heeft het goed voor mekaar, jonge talenten of goed presterende mensen Koninkx, Hoeks, heeterschijt niet eens benaderen?
Snap je het nu?
Groetjes uit Texel.

Ok, bikerbud....ff serieus dan maar....hoe in godsnaam komen mensen er toch bij om mij te zien als eventuele bestuurslid/voorzitter van de npb? Of als talentspotter? Ik vind powerliften een mooie sport om te zien, thats it.
En hoezo onzeker? Wij staan momenteel als bestuur van de sportschool voor een van de grootste beslissingen uit ons bestaan wat elke tak van sport in de richting van kracht aangaat en toch doen we het. Toch nemen we het risico, en vooral ik als voorzitter van een commissie binnen de sportschool. Ik heb mijn naam verbonden aan een project van de knkf welke 4 jaar duurt en mijn tijd opslurpt..waarom ben ik dan onzeker? Omdat ik het risico niet wil nemen om met mijn ass plaats te nemen op een zetel binnen de npb welke mijn laatste beetje vrije tijd voor mezelf zou opslurpen? Een bond waarop iedereen afgeeft en stank voor dank aanbiedt aan de bestuursleden.

Na een fulltime baan, mijn gezin, bestuurslid van Atlas, voorzitter van de technische commissie van Atlas, mijn sport en mijn hobbies heb ik er echt geen tijd voor.

goed presterende mensen Koninkx, Hoeks, heeterschijt niet eens benaderen?
Snap je het nu?
Groetjes uit Texel.

Ik denk dat het een beetje duur is om deze mensen naar een WK te sturen voor hooguit 1 goede beurt uit 3.....(gezien voorgaande periodes..Als we het dan toch over tegenvallende prestaties hebben.....)

Terug
Naar boven