XXL Nutrition

Zwanger na winstrol kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gelukkig zijn we op DBB allemaal doktoren, kunnen we de situatie perfect schetsen met OP's post en daaruit een feilloze conclusie trekken
 
Een domme vraag vind ik het niet. Beetje raar gesteld met 118 tabs en al die overbodige informatie maar het eerste dat ikzelf op heb gezocht voordat ik een eerste kuur erin knalde was ook of je er onvruchtbaar van werd of als je er gehandicapte kinderen van kan krijgen :o
 
OP, de eerstvolgende keer dat je met je vrouw naar een babycheck gaat, gewoon het verhaal vertellen. Dan kan de dokter je er wat meer over vertellen en eventueel verdere tests uitvoeren.

Die zal ongetwijfeld meer weten dan het gros van googelend DBB
 
OP, de eerstvolgende keer dat je met je vrouw naar een babycheck gaat, gewoon het verhaal vertellen. Dan kan de dokter je er wat meer over vertellen en eventueel verdere tests uitvoeren.

Die zal ongetwijfeld meer weten dan het gros van googelend DBB

Niet helemaal mee eens. Hier zitten idd papegaaien die alles napraten ookal is het fout maar daarentegen heb ik van mijn huisarts meerdere discussies gewonnen (altijd eigenlijk). Veel artsen weten niet wat ze zeggen mbt aas.
 
Ok my bad heb me in de route vergist die de cel neemt, was de eierstokken vergeten. No wonder dat ik altijd verdwaal.
Zal ik je wat bijles geven?
 
Krijgt allesinds niet veel intelligentie mee van de mannelijke ouder.
 
Krijgt allesinds niet veel intelligentie mee van de mannelijke ouder.
Want een vrouw heeft natuurlijk niet 2 X-chromosomen waarbij er ééntje van de vader afkomstig is. Als intelligentie grotendeels erfbaar is door DNA afkomstig van het X-chromosoom gaat die vlieger alleen op bij mannen.
 
Want een vrouw heeft natuurlijk niet 2 X-chromosomen waarbij er ééntje van de vader afkomstig is. Als intelligentie grotendeels erfbaar is door DNA afkomstig van het X-chromosoom gaat die vlieger alleen op bij mannen.
Ik had het ook over deze vader en niet "de vader" als algemene figuur :rolleyes:
 
Back
Naar boven