MuscleMeat

Zwanger na winstrol kuur

Bezoekers in dit topic

Hoi papa

PHOTONEWS_10355139-001.jpg
:roflol:
 
Goede middag allemaal heb een vraag
Ik heb 6 maanden geleden kuurtje winstrol in pilvorm gehad van ongv 6 tot 7 weken totaal had iets meer als een kuur 118 pillen ipv 100 dus ben er mee gestopt ongv 4.5 maanden geleden nu is mijn vriendin al 2 maanden zwanger dus dat betekend dat me vriendin ongv 2.5 maanden na me kuur zwanger raakte en we vroegen ons af of dat kwaad kan voor de kleine ? Niet dat er strax een baby pitbull uitkomt of een ongezond kind ? Las namelijk dat het na een jaar nog steeds in je lichaam is te traceren kan alleen niks vinden of de kleine er ook iets van kan krijgen ? Iemand die me kan helpen
Groeten gertjan

Het enige antwoord dat je hoeft te lezen:

De verslechterde zaadcellen bereiken de baarmoeder niet dus maak je geen zorgen ;) het is een goed visje geweest
 
Het enige antwoord dat je hoeft te lezen:

Alleen zwemmen de visjes niet helemaal naar de baarmoeder. De bevruchting vindt plaats in de eileider en het eitje zwemt dan verder naar de baarmoeder.(Eileider zal wel bedoelt zijn.....)
De zwakke cellen zullen inderdaad afsterven, echter worden er nog steeds zieke kindjes geboren. :( Maar dat kan ook losstaan van anabolen(Ik weet het effect van anabolen overigens niet, wilde het eerder genoemde corrigeren). Vraag het anders een arts.

Maar laten we er gewoon vanuit gaan dat het een mooi, lief en heel gezond kindje zal zijn!
 
Laatst bewerkt:
Er zijn medicijnen die, als de man ze gebruikt, zorgen voor een grotere kans op een abortus of aangeboren afwijking, dus met de opmerking dat het kennelijk een sterk visje was, zou ik niet gerust zijn.
 
Alleen zwemmen de visjes niet helemaal naar de baarmoeder. De bevruchting vindt plaats in de eileider en het eitje zwemt dan verder naar de baarmoeder.(Eileider zal wel bedoelt zijn.....)
Misschien heb je nog een lesje biologie nodig.
 
Op het net is hier ruim over geschreven, het komt er in het kort op neer dat het niets uitmaakt!

@TS, tipje: voor serieuze reacties over serieuze zaken moet je niet op dit forum zijn. 't Forum levert vermakelijk leesvoer en is tijdverdrijf ;)
 
Alleen zwemmen de visjes niet helemaal naar de baarmoeder. De bevruchting vindt plaats in de eileider en het eitje zwemt dan verder naar de baarmoeder.(Eileider zal wel bedoelt zijn.....)
De zwakke cellen zullen inderdaad afsterven, echter worden er nog steeds zieke kindjes geboren. :( Maar dat kan ook losstaan van anabolen(Ik weet het effect van anabolen overigens niet, wilde het eerder genoemde corrigeren).

:roflol:

Iemand corrigeren en het dan zelf ook niet snappen.
 
Goede middag allemaal heb een vraag
Ik heb 6 maanden geleden kuurtje winstrol in pilvorm gehad van ongv 6 tot 7 weken totaal had iets meer als een kuur 118 pillen ipv 100 dus ben er mee gestopt ongv 4.5 maanden geleden nu is mijn vriendin al 2 maanden zwanger dus dat betekend dat me vriendin ongv 2.5 maanden na me kuur zwanger raakte en we vroegen ons af of dat kwaad kan voor de kleine ? Niet dat er strax een baby pitbull uitkomt of een ongezond kind ? Las namelijk dat het na een jaar nog steeds in je lichaam is te traceren kan alleen niks vinden of de kleine er ook iets van kan krijgen ? Iemand die me kan helpen
Groeten gertjan

In theorie is er niets mis mee om je vriendin te bevruchten tijdens een kuur.

Proficiat en succes samen!
 
Ok my bad heb me in de route vergist die de cel neemt, was de eierstokken vergeten. No wonder dat ik altijd verdwaal.
 
Dit is wel wat overdreven, toch ?
:roflol: Idd, wat een verhevenheid straalt er van zijn post af.

Je moet hier soms gewoon wat beter zoeken voor een serieus antwoord. :D
 
:roflol: Idd, wat een verhevenheid straalt er van zijn post af.

Je moet hier soms gewoon wat beter zoeken voor een serieus antwoord. :D
Of een wat serieuzere vraag stellen.
 
Dat hoeft niet meer, daar is dit forum voor toch. Alles wat er in je botte kop opkomt meteen neerkalken op dit forum ipv zelf eens onderzoek te doen (zie o.a. oneindig creatine topics)

Vergeet de oral only topics niet :mad:
 
Back
Naar boven