Fitness Seller

Zwanger worden na gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trientje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
68kg
Hallo allemaal!

Mijn vriend is een bodybuilder ,en heeft nu de afgelopen twee jaar gebruikt en is nu al 12 weken gestopt met kuren en heeft dan ook een nakuur gedaan.
Hij is gestopt met de reden dat we graag een kindje willen.
Nu het is toch al een paar maanden dat we proberen en we zijn nog steeds niet zwanger.
Zou dit kunnen door zijn kuur dat hij gedaan heeft en is er een kans dat hij onvruchtbaar is daar door?
Ik zit met zoveel vragen en begin me zelfs af te vragen of het dan niet aan mij zou kunnen liggen.

Hoop dat er iemand is die hier een antwoord op weet..

Groetjes.

Alle respect voor je situatie, maar waarom kom je hier mee af op een bb forum ??? Laat jullie beide testen ofzo bij een erkende arts is toch zo moeilijk niet :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
We hebben er inderdaad al over gedacht om als het na 6maanden niet lukt ons te laten testen.
Maar ik vroeg me gewoon af of het door zijn kuur minder snel lukt en dit normaal is.
En sorry maar ik wou de ervaringen en raad van mensen die zich kennen in het wereldtje van kuren enz.
Dus ...alle raad en ervaringen van bb zijn welkom..

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 09:01 ----------

ik ben wel zwanger geworden door mijn kuur :(

Tijdens de kuur ? Amaai! Lukte het maar zo snel bij ons.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 09:03 ----------

Ik wil er nog bij zeggen dat mijn vriend wel 2 jaar aan een stuk enorm gekuurd heeft ,en we dit nu moeten bekopen met de nadelen.

We hebben er inderdaad al over gedacht om als het na 6maanden niet lukt ons te laten testen.
Maar ik vroeg me gewoon af of het door zijn kuur minder snel lukt en dit normaal is.
En sorry maar ik wou de ervaringen en raad van mensen die zich kennen in het wereldtje van kuren enz.
Dus ...alle raad en ervaringen van bb zijn welkom..

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 09:01 ----------

Tijdens de kuur ? Amaai! Lukte het maar zo snel bij ons.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 09:03 ----------

Ik wil er nog bij zeggen dat mijn vriend wel 2 jaar aan een stuk enorm gekuurd heeft ,en we dit nu moeten bekopen met de nadelen.

Waarom geef je je vriend de schuld?

En ik geef mijn vriend helemaal niet de schuld ,al is het wel een nadeel nu je aan kinderen wilt beginnen .
En dit wel eens de reden zou kunnen zijn waar door het niet lukt.
Ik heb niks tegen kuren ,zolang het voorzichtig en verstandig gebeurd.
Hij kuurt nu niet en heeft nog steeds het goddelijke lichaam. (:

En dit is toch een forum waar ik vragen kan stellen en raad kan krijgen?
Is het dan zo abnormaal dat ik die niks afweet van kuren zich afvraagt waarom het zwanger worden niet lukt?

Als vrouw word je toch snel uitgelachen hoor met misschien voor jullie een stomme topic!

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 09:16 ----------

Wat?????????:eek:

Denk je nou echt dat de gemiddelde vrouw na een paar weken al zwanger is? Het gemiddelde voordat een vrouw zwanger is duurt een jaar. Ga op zwangerschapssites kijken, dan kom je erachter dat zwanger worden voor veel vrouwen niet zo makkelijk is en dat dit geen medische oorzaak heeft.

En ik geef mijn vriend helemaal niet de schuld ,al is het wel een nadeel nu je aan kinderen wilt beginnen .
En dit wel eens de reden zou kunnen zijn waar door het niet lukt.
Ik heb niks tegen kuren ,zolang het voorzichtig en verstandig gebeurd.
Hij kuurt nu niet en heeft nog steeds het goddelijke lichaam. (:

En dit is toch een forum waar ik vragen kan stellen en raad kan krijgen?
Is het dan zo abnormaal dat ik die niks afweet van kuren zich afvraagt waarom het zwanger worden niet lukt?

Als vrouw word je toch snel uitgelachen hoor met misschien voor jullie een stomme topic!

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 09:16 ----------

Wat?????????:eek:

FYI: You just got trolled :roflol:

Had je verwacht dat we hier online direct een diagnose konden stellen waarom je nog niet zwanger bent. ???
Ja, er zijn al vrouwen zwanger geworden met een kurend of nakurend vriendje.

Als je echt serieuze antwoorden zoekt kan je beter ff bij een arts passeren. Hier zitten vooral komieken ;)

Kijk dit kan goed zijn dat het bij de gemiddelde vrouw een tijdje duurt maar ik denk dat onze situatie anders is en er moet worden gekeken naar het verleden en daar rekening mee moet worden gehouden ook.
Ik denk aan alles en alle mogelijkheden.
Ik heb namelijk al veel gehoord van mensen waarbij het ook niet lukte ,denk ook dat dit verschillend is van persoon tot persoon.
Niet iedereen reageert hetzelfde op een kuur of nakuur.
Ik heb al een dochtertje van mijn expartner en na het stoppen met de pil was ik na 1 maand zwanger.

Het zou aan van alles kunnen liggen.
Kuren maakt je slechts minder vruchtbaar maar dat hoeft nog niet DE reden te zijn.
Een mobieltje in je zak houden maakt je ook minder vruchtbaar dus ik weet niet wat voor antwoord je van ons verwacht.

Je zal geen antwoord kunnen krijgen van "(...) is het antwoord".
Het enige wat je kunt verwachten is redenen waar het aan zou kunnen liggen
Maar om te weten wat nou daadwerkelijk de reden is zal je toch echt een check moeten laten doen.

Denk je nou echt dat de gemiddelde vrouw na een paar weken al zwanger is? Het gemiddelde voordat een vrouw zwanger is duurt een jaar. Ga op zwangerschapssites kijken, dan kom je erachter dat zwanger worden voor veel vrouwen niet zo makkelijk is en dat dit geen medische oorzaak heeft.

+1 ik deed er zeker 2 jaar over, maar het was een hele ervaring elke keer weer.

En heb ik idd al opgemerkt dat hier vooral bb komiekere zitten!
En ik verwachte helemaal geen diagnose enkel wat raad van mensen die hetzelfde mee maken of meegemaakt hebben.
En we zullen dat zeker doen als het niet lukt na 6 maand. (:

Laat je vriend proberen een andere vrouw zwanger te maken.. Als ze zwanger word dan ligt het aan jou, zo niet dan zou ik maar even naar de arts gaan.

Succes!

En ja ik verwachtte enkel redens e n meningen waarom het niet zou kunnen lukken .
Zeker geen antwoorden ,deze zal ik pas na enkele maanden proberen en een test kunnen hebben .we proberen echt wel genoeg !

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 09:29 ----------

Loooooool ! Denk niet dat die optie openstaat om een andere vrouw zwanger te maken.heeeel grappig wel! Dan weten we het idd direct! (:

En ja ik verwachtte enkel redens e n meningen waarom het niet zou kunnen lukken .
Zeker geen antwoorden ,deze zal ik pas na enkele maanden proberen en een test kunnen hebben .we proberen echt wel genoeg !

Maar lieve schat even serieus nu, Heb je wel je ovulatie ciclus uitgewerkt op de kalender?
Er zijn maar een aantal kansen in de maand dat je zwanger kunt raken.

Ik zou eerst maar uit gaan rekenen wanneer je de meeste kans hebt om bevrucht te raken voor je alle dagen als een wilde gaat kinderen bouwen.

Trouwens, Eet veel vis in deze periode ( je vriend ook ) Word het kind lenig van.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 10:30 ----------

indirecte ja? haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven