BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
??dat was toch je echte naam? of heb ik het nou fout? zat nog te twijfelen hoor. nja het zal ook wel.
Wel weer DBB zielig stijl iemand vraagt om normaal advies dan krijg je dit van een stel kinderen.En dan willen ze ook nog dat mensen hun serieus nemen als ze wat zeggen.

Indeed.Wel weer DBB zielig stijl iemand vraagt om normaal advies dan krijg je dit van een stel kinderen.En dan willen ze ook nog dat mensen hun serieus nemen als ze wat zeggen.
Je bent een sneu figuur, in het echt durf je niet eens een meisje aan te spreken, je bent nog meer beta dan betadine.
en toen deed je niks terug en met een vrouw wil je laten zien hoe goed je bent in trollen 
Vind het persoonlijk even fout dat een vrouw om raad komt vragen om een bone in the oven te krijgen met haar vent en vijf minuten later met een ander wat heen en weer teast... Sommige mensen zouden zich niet mogen voortplanten...Wel weer DBB zielig stijl iemand vraagt om normaal advies dan krijg je dit van een stel kinderen.En dan willen ze ook nog dat mensen hun serieus nemen als ze wat zeggen.

wacht even waarom heb je je facebook foto bewerkt terwijl er gewoon je avatar op staat![]()

Ik ben niet jelly maar snap nu wel waarom ze jou sloegen in de trein.en toen deed je niks terug en met een vrouw wil je laten zien hoe goed je bent in trollen
Ja dan kan ik niks anders dan denken vreemd in de trein klappen krijgen niks terug doen en tegen een vrouw met een dood normale vraag ruig doen.Dus niet jelly vanwege je trol maar eerder teleurgesteld![]()
trein?Ik ben niet jelly maar snap nu wel waarom ze jou sloegen in de trein.en toen deed je niks terug en met een vrouw wil je laten zien hoe goed je bent in trollen
Ja dan kan ik niks anders dan denken vreemd in de trein klappen krijgen niks terug doen en tegen een vrouw met een dood normale vraag ruig doen.Dus niet jelly vanwege je trol maar eerder teleurgesteld![]()