MuscleMeat

Zwanger worden na gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
jammer joris. daar gaat je kans om haar te nken.

jammer joris. daar gaat je kans om haar te nken.

joris :P ??

11kxl5e.jpg

Wel weer DBB zielig stijl iemand vraagt om normaal advies dan krijg je dit van een stel kinderen.En dan willen ze ook nog dat mensen hun serieus nemen als ze wat zeggen.

Wel weer DBB zielig stijl iemand vraagt om normaal advies dan krijg je dit van een stel kinderen.En dan willen ze ook nog dat mensen hun serieus nemen als ze wat zeggen.
Indeed.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 18:33 ----------

:trollface:

Jesse is jelly as Phuck it wasn't his troll
Je bent een sneu figuur, in het echt durf je niet eens een meisje aan te spreken, je bent nog meer beta dan betadine.

:trollface:

Jesse is jelly as Phuck it wasn't his troll

Ik ben niet jelly maar snap nu wel waarom ze jou sloegen in de trein.;) en toen deed je niks terug en met een vrouw wil je laten zien hoe goed je bent in trollen
Ja dan kan ik niks anders dan denken vreemd in de trein klappen krijgen niks terug doen en tegen een vrouw met een dood normale vraag ruig doen.Dus niet jelly vanwege je trol maar eerder teleurgesteld ;)

Vind het persoonlijk even fout dat een vrouw om raad komt vragen om een bone in the oven te krijgen met haar vent en vijf minuten later met een ander wat heen en weer teast... Sommige mensen zouden zich niet mogen voortplanten... :rolleyes:

MILF, ofja nog niet eigenlijk dus

Ik ben niet jelly maar snap nu wel waarom ze jou sloegen in de trein.;) en toen deed je niks terug en met een vrouw wil je laten zien hoe goed je bent in trollen
Ja dan kan ik niks anders dan denken vreemd in de trein klappen krijgen niks terug doen en tegen een vrouw met een dood normale vraag ruig doen.Dus niet jelly vanwege je trol maar eerder teleurgesteld ;)

Oke oke, ik snap je punt brah

trein?

Niet op te schonen dit. Grapje is leuk maar iemand met een serieuze vraag gaan lopen trollen..stoer hoor. Dan maar dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven