XXL Nutrition

zware kuur? diana-test-bold-tren

fabrizio300

Cool Novice
Waardering
16
beste leden

lang niet meer iets gepost dus dacht ik ff de mening vragen van wat mede-ijzervreters

dus ik zit nu midden in men kuur en vroeg me eigenlijk af of dit tot de advanced kuren kan gerekend worden.

6 weken dianabol 50mg/dag
in de 4de week diana begon ik met 750mg sustanon en 625mg boldenone enanthaat per week
in week 8 heb ik de sustanon eruit gegooid en zit nu elke week op 750mg testosterone enanthaat, 625mg boldenone enanthaat en 400mg trenbolone enanthaat per week.
de gehele kuur zal 16 weken duren en zit nu in men 10de week (dianabol meegerekend)

de bedoeling is dezelfde hoeveelheden aan te houden voor de komende 6 weken nog en 2 weken na de laatste injectie na te kuren

stats: ik woog 93kg aan het begin van de kuur, sta nu op 104.6kg
injecties gebeuren in de glutes, delts, pecs, biceps en triceps (allemaal oil-based)

kracht is enorm toegenomen en ik ben enorm uitgezet (superveel honger ook)
benen zijn ook serieus gegroeid (deze werden vroeger op dit forum al vaak zwak bevonden)

ben van plan wat pics te posten van 10 weken geleden en nu op het moment maar dat zal voor morgen zijn denk ik

hou rekening dat voeding de laatste weken serieus was, dus niet aangekloot.
en 5x per week een dik uur zwaar trainen.

keeping u posted!

just tought i'dd share the experience

Laatst bewerkt:
Geen tijd om een log bij te houden? Zou ik best interessant vinden!

• Topic Starter Topic Starter
niet wat laat voor nu nog een log te beginnen? :p moet nog 7 weken ok maar dan nog...

goede gains al!

tren en bold? denk je aan je bloed? Deze word aanzienlijk dikker door deze combi.

En dbol 4 weken voor je injects? van sust naar enathaat?

Nakuur? HCG? enz

Ik vind het nergens op lijken, just my 2 cents

Ik mis hier de hcg en ik snap de redenatie niet waarom je pas in week 4 van de dbol met de sust begonnen bent. Combi bold/tren vind ik ook niks. Zou persoonlijk het lekker bij test/tren houden en provi toevoegen.

Zal wel weer de lompe boer zijn die niet behulpzaam genoeg is, maar dat zei dan maar zo. Je kuur lijkt werkelijk helemaal nergens op bro. Hoeveelste kuur is dit voor je? Je schakelt compound ipv te stacken?? En mag ik vragen wat je in hemelsnaam in je bi/triceps en pecs inject??

Laat 't hem zelf eens uitleggen jongs ;P

@ TS, waarom begon je pas na 4 weken Dbol met injects? Dan valt het hele principe van een kickstart zo goed als weg.
Waarom switch je op een gegeven moment van Sust naar Enanthaat? Lijkt me schommelende bloedwaardes geven, niet heel ideaal.
De combi Bold/Tren kan ik mss nog wel inkomen, UK/US zie je dit vaak, moet wel lekker zijn.

Verder wel aardige gains, weinig op aan te merken. Hoeveel milliliters zet je in je pecs? Heb daar laatst ook voor het eerst gezet maar durf er niet meer dan 1 ml in te zetten :p

* in de delts en glutes meestal 2ml per keer en in de tric,bic en pecs 1ml per kant zowel test, tren als bold

* ja beetje laat begonnen met injects i know,,

* waarom overgeschakelt op test e? van reacties en ervaringen van andere uitgegaan om op alleen lang werkende esters over te schakelen

* heb 2 keer winstrol tabs genomen en 1 keer susta/deca injects 8 weken

* schema als volgt: 1ml test e, 1.25ml bold, 2 dagen niets, 1ml test e, 1ml tren, 2 dagen niets, 1ml test e, 1.25ml bold e, enzovoort

-dus elke 8 dagen (2.5ml bold (625mg), 2ml tren (400mg) en 3ml test e (750mg))

* Hcg lijkt me al wat extreem als 2de inject kuur... ken er namelijk ook niet veel van

* de grootste bedoeling van deze kuur is massa, zonder te veel vocht vast te houden en vetmassa aan te komen

* nakuur nolvadex en clomid dacht ik aan, betere voorstellen zijn natuurlijk meer dan welkom

wijs me aub op men fouten indien er nog wat aan scheelt...
kan iem wat uitleg geven ivm tren en bold slecht voor je bloed of?
lees er nergens iets over...
wist niet dat het zo'n slechte combinatie was dan?

pics

voor
[afbeelding niet meer beschikbaar]

nu:

greetz

Laatst bewerkt:
Hcg is geen HGH he..

Gaat om herstel.
Alles wat je neemt is best heftig.

Denk niet dat je ff met 4 weekjes Nolva weer hersteld bent.

Pas na je pct begint het leuke gedeelte...

wat zijn je stats voor kuur als ik vragen mag? bij eerste foto

Gaat om herstel.
Alles wat je neemt is best heftig.

Denk niet dat je ff met 4 weekjes Nolva weer hersteld bent.

Pas na je pct begint het leuke gedeelte...

hm... klinkt zorgwekkend..
ben nu wel ff aant denken, waar heb ik me in gewerkt..?

heb nog een kleine 5 weken te gaan.. dus valt er nog wat te redden aan mijn (verschrikkelijk onvoorbereidde) kuur...? :/

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 20:34 ----------

wat zijn je stats voor kuur als ik vragen mag? bij eerste foto

euhm 10% vet, 93 kilo bij 1.86m groot..
heb een zomer-cut gedaan en wou deze winter voor een clean bulk gaan... maar dan ietsje extremer..

Hcg erin
Is heel uitgebreid topic over hier

nice progressie!

HCG er idd nu nog in. Misschien de 1e week een blast, weet niet of dat nuttig is maar klinkt wel nuttig in mijn oren. Nakuur eventueel nog HMG erbij regelen.

Valt vanuit de huidige status quo nog wel te 'redden' hoor bro. Je zelfreflectie siert je en je zult hier op t forum genoeg bereidheid vinden om je iig zo goed mogelijk je kuur af te laten ronden. Needless to say dat je in de toekomst wel beter je huiswerk moet doen. :)

Lees om te beginnen onderstaande sticky eens:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/humaan-choriongonadotrofine-hcg-werking-gebruik-341481/

Meer info over nakuren staat ook onder de sectie Leerzame topics...

Succes.

Valt vanuit de huidige status quo nog wel te 'redden' hoor bro. We zelfreflectie siert je en je zult hier op t forum genoeg bereidheid vinden om je iig zo goed mogelijk je kuur af te laten ronden. Needless to say dat je in de toekomst wel beter je huiswerk moet doen. :)

Lees om te beginnen onderstaande sticky eens:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/humaan-choriongonadotrofine-hcg-werking-gebruik-341481/

Meer info over nakuren staat ook onder de sectie Leerzame topics...

Succes.

respect bro thanks ;-) !

Terug
Naar boven