XXL Nutrition

Zware kuurvoorstel... Wie kan er helpen?

• Topic Starter Topic Starter
HGH heeft zeker wel een meerwaarde buiten de freaky look. Je reageert gewoon pakken beter op AAS. Zeker als je tegen de 30 aanzit is hgh een "wondermiddel".

---------- Post added at 15:44 ---------- Previous post was at 15:43 ----------

Goede log , wil al langer eens deca proberen en dit zal dan waarschijnlijk met tren zijn aangezien ik tren niet makkelijk aan de kant kan zetten :roflol:

Het is echt een dikke aanrader... Je slaapt goed en je humeur blijft normaal en ademhaling ook... En je groeid echt keisnel!!! Krachtgains zijn gestoord en je kan blijven supersetten all day long ;)
Ik zet trouwens tegenwoordig in mijn benen :) Al 3x in de benen ge-injecteerd en ik moet zeggen er gaat makkelijk 5ML in per kant:D Maar ik loop er soms wel mank door... hopelijk trekt dit weg na enkele weken en kan ik direct de dag erop benen trainen

Ja supersetten doe ik nu ook al op 1000mg test met bold alleen haha.
Maar ademhaling veranderd wel als ik op de tren zit.. als ik tegen mensen praat klink ik ook gehaast en uit de adem :D

Maar ademhaling veranderd wel als ik op de tren zit.. als ik tegen mensen praat klink ik ook gehaast en uit de adem :D

Herkenbaar. Heb het nu k 4 weken off tren ben nog steeds. Soms als ik m'n bed in plof en een beetje te gehaast doe lig ik eerst een halve minuut op adem te komen :') Zelfde als ik te snel eet.

haha grappig he, Dat filmpje ooit gezien van bostin loyd zijn stack ? Ik heb exact hetzelfde als ik een uitleg doe tegen mensen op tren. Precies alsof ik al een half uur aan het joggen ben :roflol:

Waar train jij trouwens sexytruncks ? Jij bent toch ook van leuven he ?

Vertel mij meer over de bold AUB? welke dosis icm test en al in welke week? Ik denk dat ik na de deca tren ga bridgen 6weken en dan naar bold overga en tegen de zomer afwerk met korte esters als mast-P en tren-A en winnie injects ;)

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Herkenbaar. Heb het nu k 4 weken off tren ben nog steeds. Soms als ik m'n bed in plof en een beetje te gehaast doe lig ik eerst een halve minuut op adem te komen :') Zelfde als ik te snel eet.

Ik heb daar ook altijd last van maar deze keer echt niet!!! ik zit op 1gram test en 600mg tren en ik heb deze keer niet... echt raar, ik denk echt dat het met de deca stack te maken heeft

Vertel mij meer over de bold AUB? welke dosis icm test en al in welke week? Ik denk dat ik na de deca tren ga bridgen 6weken en dan naar bold overga en tegen de zomer afwerk met korte esters als mast-P en tren-A en winnie injects ;)

Bold op 800mg. Was mijn eerste keer. Ik stack het vanaf nu gewoon standaard.

Standaard stack : Test/bold/tren vanaf nu. Nu ga ik ook wat spelen met orals en mast in de toekomst.

Bold = vooral goed voor de uithouding.

haha grappig he, Dat filmpje ooit gezien van bostin loyd zijn stack ? Ik heb exact hetzelfde als ik een uitleg doe tegen mensen op tren. Precies alsof ik al een half uur aan het joggen ben :roflol:

Waar train jij trouwens sexytruncks ? Jij bent toch ook van leuven he ?

Ik train nu in Basic Fit... niet omdat ik een superhardcore goeie gym vind maar gewoon omdat het goedkoop is en omdat de mensen mij daar goed behandelen. En jij waar train jij? Mss dat ik u ken zonder dat je het weet ;)

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Bold op 800mg. Was mijn eerste keer. Ik stack het vanaf nu gewoon standaard.

Standaard stack : Test/bold/tren vanaf nu. Nu ga ik ook wat spelen met orals en mast in de toekomst.

Bold = vooral goed voor de uithouding.

Zeg mij nu eens eerlijk... is het de moeite om te kopen?
En welke dosis is goed voor dikke resultaten?
Hoe hoog staat je test ernaast?

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

mast-E heb ik al eens op 1gram genomen en deed echt bijna niks.... ik vind een winstrol orall al veele beter ;)
Maar opteer beter voor de mast-P die voel je echt werken, hardheid veel erger 3x dan winnie

Bold is toch echt zo'n roid die je of heerlijk vindt of waar je geen fl**ker van merkt? Ga 't iig binnenkort ook maar 's proberen, enige nadeel vind ik dus dat het je bloed zo verdikt > hoge bloeddruk > eerder cruisen.

Ik train nu in Basic Fit... niet omdat ik een superhardcore goeie gym vind maar gewoon omdat het goedkoop is en omdat de mensen mij daar goed behandelen. En jij waar train jij? Mss dat ik u ken zonder dat je het weet ;)

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Zeg mij nu eens eerlijk... is het de moeite om te kopen?
En welke dosis is goed voor dikke resultaten?
Hoe hoog staat je test ernaast?

1000mg test .. tjah het geld waard weet ik niet. Moeilijk om te beslissen in jouw plaats.
Ik zou zeggen enkel als je opzoek bent naar iets nieuws.

Basic fit is goed voor de vele apparaten man. Maar ik vertouw het niet qua controle's etc.
Ik betwijfel dat je mij kent haha. Ik train in een kleine gym ergens naast leuven ;)

Bold is toch echt zo'n roid die je of heerlijk vindt of waar je geen fl**ker van merkt? Ga 't iig binnenkort ook maar 's proberen, enige nadeel vind ik dus dat het je bloed zo verdikt > hoge bloeddruk > eerder cruisen.

Is dat dan altijd bij Bold MikieB?
dus is het niet goed als ik 1gram test bij 1gram Bold zou nemen?

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

1000mg test .. tjah het geld waard weet ik niet. Moeilijk om te beslissen in jouw plaats.

Basic fit is goed voor de vele apparaten man. Maar ik vertouw het niet qua controle's etc.
Ik betwijfel dat je mij kent haha. Ik train in een kleine gym ergens naast leuven ;)

waar dan? Fitness tempel? :p

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Als je enkel test er bij zet zou ik bold op 1200mg zetten makker.

---------- Post added at 19:35 ---------- Previous post was at 19:34 ----------

Nee man , kan ik niet zeggen :roflol: wie weet wie leest er allemaal mee. Ik zit wel heel safe nu haha.

Oke laat ik het zo stellen... geeft Bold zelfde gains gelijkaardig met trenbolone? Ik bedoel even droge look? of minder droog en meer massa misschien?
En is het waar dat je het pas vanaf 6weken begint te merken dat je bold aan't pakken bent?

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Energym kessel-lo ;)

Oke laat ik het zo stellen... geeft Bold zelfde gains gelijkaardig met trenbolone? Ik bedoel even droge look? of minder droog en meer massa misschien?
En is het waar dat je het pas vanaf 6weken begint te merken dat je bold aan't pakken bent?

haha ik merk het meestal niet echt wanneer iets inkickt. Ik voel het altijd van dag 1.
Bold geeft je gewoon ook een bepaalde look. Aders staan lekker pumped.

Volgende week ga ik op 700mg prop 800mg bold 700mg tren en 100mg oxy :)

haha ik merk het meestal niet echt wanneer iets inkickt. Ik voel het altijd van dag 1.
Bold geeft je gewoon ook een bepaalde look. Aders staan lekker pumped.

Volgende week ga ik op 700mg prop 800mg bold 700mg tren en 100mg oxy :)

Als je op Oxy gaat van de 2-letter merk (rode verpakking) dan zou ik het niet bestellen ;)
Had het op 150mg genomen een keer en ik dacht dat ik ging serieus gainen zoals iedereen vol lof over Oxy zit te praten maar helaas deed het niks maar ook niks... zelfs dianabol is 10x krachtiger. Als je een echte goeie Oxy kan aanraden die je al hebt gepakt zend mij dan een PM want ik zoek er al HEEL LANG naar en de enige echte goeie van Iran Hormone vind ik niet ;)

Nee ik neem Humangrade (ibda ibrahim) :). Oxy van ugl's is meestal shit net zoals anavar.

Als je op Oxy gaat van de 2-letter merk (rode verpakking) dan zou ik het niet bestellen ;)
Had het op 150mg genomen een keer en ik dacht dat ik ging serieus gainen zoals iedereen vol lof over Oxy zit te praten maar helaas deed het niks maar ook niks... zelfs dianabol is 10x krachtiger. Als je een echte goeie Oxy kan aanraden die je al hebt gepakt zend mij dan een PM want ik zoek er al HEEL LANG naar en de enige echte goeie van Iran Hormone vind ik niet ;)

Anapolon ( Turks ) is ook goed, dus als je een beetje connecties hebt daar.

Anapolon ( Turks ) is ook goed, dus als je een beetje connecties hebt daar.

Nee helaas maat, ik ben niet Turks en niet Marrokaans wat veel mensen denken. Ik ben van Israël en ik denk dat die mannen mij haten als de pest en niks aan de hand zouden doen LOL :p haha

Terug
Naar boven