Nog niet genoeg in verdiept bro... En hoor vaker zeggen dat je meer waar voor je geld hebt bij AAS
Je bent 31, de optimale leeftijd voor HGH. AAS op dergelijke dosissen vereisten HGH:
VEEL Betere opname AAS , veeeeel minder vochtretentie, extra spiermassa/nieuwe cellen. Een must als je zo zwaar kuurt.
Zonder hgh is die specifieke kuur weggegooid geld, neem het van mijaan. Ik zou met jouw gewicht niet boven de 700npp, niét boven de 700mg test, niét boven de 750EQ gaan... Alles daarboven gaan je GEEN spiermassa opleveren. ONMOGELIJK.
Oja, gebruik masteron minstens 50mg ed tijdens je kuur om je oestrogeen op peil te houden en vochtretentie te liquideren... (aromasin of arimidex ook achter de hand houden
cheers
---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------
helemaal mee akkoord !! Is gewoon een feit. Spreek uit ervaring
Als je echt zwaar wil cutten hoef je trouwens op high tren amper test te gebruiken. In combo met mast prop is 50mg test prop e3d ruimschoots voldoende. Harde veiny look. Heerlijk.
Je vergeet zie ik wel je masteron. Tren en mast dat hoort altijd samen bro. Synergie tussen deze twee schatjes is fantastisch. Don't take one without the other! - tenzij je enorm zwaar bulkt met high test en/of npp maar dan nog zou ik het erbij fl*kkeren -