Fitness Seller

Zware kuurvoorstel... Wie kan er helpen?

maart cutten maar dan en je log daar wascht ik nog steeds op !

• Topic Starter Topic Starter
maart cutten maar dan en je log daar wascht ik nog steeds op !

Ik ga cutten eind deze week als ik alles heb om te beginnen!!! IK ZAL LOGGEN!!!
Duurt niet lang meer maat!!! Eind deze week is het zover!!! ik ga niet verklappen wat ik ga nemen maar je zal mijn logje wel zien verschijnen tussen de "Kuurlogs" ;)

Duurt niet lang meer maat!!! Eind deze week is het zover!!! ik ga niet verklappen wat ik ga nemen maar je zal mijn logje wel zien verschijnen tussen de "Kuurlogs" ;)

foto's?

tren+deca .. Bevalde die ratio je ?

Joh we zitten al in groep 6 he! :roflol:

Haha ouwe trunks voert te spanning weer op :D

Mooi man. ik wacht rustig af !

foto's komen er ook van begin foto's tot eind foto's ;)

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

tren+deca .. Bevalde die ratio je ?

Jawel maar libido dip is hard tegengevallen maar de gains waren gestoord gruwelijk!!!
Maar die libido dip en lange herstel had ik al rekening mee gehouden dus het was geen verrassing voor mij

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Vroeg ik me ook af.

Schijnt wel goed samen te gaan . Lowdose deca naast tren.

Ik heb het zelfs high dose allemaal gedaan

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Joh we zitten al in groep 6 he! :roflol:

Jullie wel ja ik niet ik zit nog maar in groep 4 :p hahaaaaaaaaaaaaaa

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

Haha ouwe trunks voert te spanning weer op :D

We gaan weer eens kijken wat er in't snoepkastje allemaal is. Gaat in ieder geval een cycle zijn met verschillende producten die ik nog nooit heb genomen :)

We gaan weer eens kijken wat er in't snoepkastje allemaal is. Gaat in ieder geval een cycle zijn met verschillende producten die ik nog nooit heb genomen :)[/QUOTE]

Er blijft maar weinig over van wat jij nog niet gebruikt heb.
Drop f een paar foto's.

Bleef je een beetje droog op tren/deca?

We gaan weer eens kijken wat er in't snoepkastje allemaal is. Gaat in ieder geval een cycle zijn met verschillende producten die ik nog nooit heb genomen :)

Er blijft maar weinig over van wat jij nog niet gebruikt heb.
Drop f een paar foto's.[/QUOTE]

oh ja? ben je zeker? Test-C/sustanon/suspension/turinabol/Dihydroboldenone en gewone Boldenone/Parabolan/Primobolan/winnie injects/testo tabs/halotestin/oxymetholone/ultradrive....
Die dingen heb ik nog nooit genomen en dan heb ik het nog niet eens over HGH en peptides en slin enzo :D
Zijn al 13dingen hé :p

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Bleef je een beetje droog op tren/deca?

ja je blijft droog op tren/deca maar niet zo droog als op test/tren... maar wel veel voller als test/tren

Terug
Naar boven