Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad.
Ik ben tegen massale immigratie van om het even welke groep, tenzij die kunnen bijdragen aan je economie. Canada deed dat verstandig. Wij brachten enkel laaggeschoolden naar hier en als die groep te groot wordt dan kan je economie dat niet meer redden. Ongeacht hun religie, dan krijg je problemen.
Dit gezegd zijnde, veel van de immigratie is te wijten aan ONZE acties uit het verleden en heden; Dus we moeten nu ook weer niet te hypocriet gaan doen.
Oh god, heb je er weer zo een. Iemand die islam-kritisch is (iets wat ieder weldenkend mens zou moeten zijn) wordt gelijk weer in het extreem-rechtse hoekje gedrukt. Zo makkelijk. Je spreekt verder over nuancering, maar wat je doet is iets heel anders, nl. bagatelliseren. Maar dat is hoe wegkijkende linkse individuen rollen.
Ik bagateliseer nergens. Kan je me aantonen waar ik bagatelliseer? Ik zou dat wel eens willen zien.
ALs iemand rechtse standpunten inneemt, zonder deze rationeel te ondersteunen, dan is dat extreem-rechtse bullshit. TAke it or leave it.
Kan het nog niet echt bevatten. Je krijgt een beter leven aangeboden in een ander land en gaat het dan verpesten door een potje te verkrachten.
Als je laat zien dat je wil integreren, fantastisch. Ook fijn dat daar de kans voor gegeven wordt. Als je het land dat je die mogelijkheid geeft in z'n gezicht slaat, dan mag je naar mijn mening wegwezen.
Onze acties? de acties van de generatie hiervoor zul je bedoelen. Wat is dit voor joop.nl-achtige zelfkastijding man. Waarom verbaast het me niet dat je zelf een bekeerling bent geweest. Tijden veranderen, waarom zou ik mij aansprakelijk moeten voelen voor de acties van Joop den Uyl en de rest van de linkse gütmenschen. Dat is ver voor mijn tijd en de gevolgen die het met zich hebben meegebracht zijn in mijn ogen onacceptabel en dienen aangepakt te worden. Punt.
Hier, voor de idioten onder ons, wat nuancering.
A frequently cited source when comparing Swedish rape statistics internationally is the regularly published report by the United Nations Office on Drugs and Crime (UNODC), based on official statistics provided by each member state.[note 1] In 2012, Sweden had 66 cases of reported rapes per 100,000 population, according to the Swedish National Council for Crime Prevention (Brå).[228] This was unequivocally the biggest number reported to the UNODC in 2012.[229] However, widely differing legal systems, offence definitions, terminological variations, recording practices and statistical conventions makes any cross-national comparison on rape statistics difficult,[230][231][232][233] which is why the UNODC itself caution against using their figures.[229] It should also be noted that many countries do not report any rape statistics at all to the UNODC,[234] and some report very low numbers, despite studies that indicate otherwise.[235][236]
The Swedish police record each instance of sexual violence in every case separately, leading to an inflated number of cases compared to other countries.[230][233][237] Sweden also has a comparatively wide definition of rape.[230][231][232] This means that more sexual crimes are registered as rape than in most other countries.[231] For example, in 2005 Sweden reformed its sex crime legislation and made the legal definition of rape much wider,[230][238][239][240] which lead to a marked increase in reports.[241][242] Additionally, the Swedish police have improved the handling of rape cases, in an effort to decrease the number of unreported cases.[230][242][243][244] For this reason, large-scale victimisation surveys have been presented by criminologists as a more reliable indicator of rape prevalence.[230][231][232] An EU-wide survey on sexual violence against women, published the European Union Agency for Fundamental Rights (FRA) in 2014, placed Sweden below Denmark and Finland,[245] and a previous assessment by Brå have placed Sweden at an average level among European nations.[231]
According to the FRA study there's a strong correlation between higher levels of gender equality and disclosure of sexual violence.[245] This, and a greater willingness among Swedish women to report rape in relationships,[246] may also explain the relatively high rates of reported rape in Sweden, which has a long-standing tradition of gender equality policy and legislation, as well as an established women's movement,[232] and has been ranked as the number one country in sex equality.[233][247]
http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_statistics#Sweden
Dus a la limite zou je dus kunnen stellen dat er door meer gender equalitiy ( iets heel goed!) meer verkrachtingen gemeld worden.
Ah, dus zo erg is het in Zweden allemaal niet. Want in veel lander worden sommige verkrachtingen niet eens gemeld. Dus het valt allemaal wel mee als je het vergelijkt met andere landen..
Onze acties? de acties van de generatie hiervoor zul je bedoelen. Wat is dit voor joop.nl-achtige zelfkastijding man. Waarom verbaast het me niet dat je zelf een bekeerling bent geweest. Tijden veranderen, waarom zou ik mij aansprakelijk moeten voelen voor de acties van Joop den Uyl en de rest van de linkse gütmenschen. Dat is ver voor mijn tijd en de gevolgen die het met zich hebben meegebracht zijn in mijn ogen onacceptabel en dienen aangepakt te worden. Punt.
Ik ben het eens met het feit dat je als pas aangekomen "nieuweling", terug mag oprotten als je criminaliteit pleegt.
Maar nergens blijkt dat de "moslims" (op zich reeds absurd want een moslim mag geen vrouw verkrachten, dus als die dat wel doet, dan is hij geen moslim en als hij dat wel is, dan kan je het niet op zijn religie steken en is het dus vermelden van zijn religie idioot) meer verkrachten dan de autochtonen.
---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------
Als er iemand anti-islam is, dan ben ik het wel, dus die kaart kan je niet trekken. Vraag dat maar aan Black Cobra;
KAn je ook nog op de argumenten antwoorden, of ga je nog meer red herrings gebruiken?
Ik ben het eens met het feit dat je als pas aangekomen "nieuweling", terug mag oprotten als je criminaliteit pleegt.
Maar nergens blijkt dat de "moslims" (op zich reeds absurd want een moslim mag geen vrouw verkrachten, dus als die dat wel doet, dan is hij geen moslim en als hij dat wel is, dan kan je het niet op zijn religie steken en is het dus vermelden van zijn religie idioot) meer verkrachten dan de autochtonen.
---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------
Als er iemand anti-islam is, dan ben ik het wel, dus die kaart kan je niet trekken. Vraag dat maar aan Black Cobra;
KAn je ook nog op de argumenten antwoorden, of ga je nog meer red herrings gebruiken?
---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------
Wie dergelijke conlusies trekt uit mijn bijdrage verdient eigenlijk geen aandacht meer want je haat maakt je irrationeel.
---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------
Neen, onze acties!!En ja, je rijkdom waar jij nu van geniet is ook mede te danken door de daden van je voorouders, dus wees wat minder arrogant.
en nogmaals, ja ook de acties van onze generatie. Als je daar aan twijfelt dan heb je de afgelopen tien jaar op MArs gewoond denk ik.
Topic was nu 10 pages moest een moslim een kerk afbranden![]()

Een goed argument is dat gelovigen binnenhalen nooit een goed idee is.

Vooral niet als ze tot het laagste van het laagste behoren van hun achterlijke land.![]()
Dit is wel echt next level retardheid. Zou er wellicht een correlatie zijn tussen het feit dat ze lid zijn van een religie die vrouwen als minderwaardig en wandelende baarmoeders ziet en het feit dat ze vrouwen zichzelf toe-eigenen wanneer ze die behoefte voelen?
---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------
Nergens zul je mij horen reppen over het feit dat onze voorouders gefaald hebben. Zij zijn inderdaad de reden dat we in een welgevormde, economisch stabiele samenleving wonen. Maar het generaal pardon van Den Uyl is gewoon een ontzettend foute stap geweest. Waarom zou ik op dit punt geen kritiek mogen hebben?
Wil verder geen kant kiezen maar
Is wel een beetje een vreemde uitspraak. Gelovigen geven geen f**k om critical thinking en cherry picken gewoon naar eigen smaak wat uit hun heilige boekje als het ze goed uitkomt.
---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------
Wat uiteraard nogal jammer is maar je doet er niks aan dat sommige mensen flinke fundamental gaps in hun denkvermogen hebben.
Welke landen bedoel je dan? Hoe laag? Waar zijn je argumenten om te onderbouwen dat ze het laagste van het laagste zijn? En welke criteria hanteer je om vast te stellen of een land achterlijk is ja dan wel te nee? Extreem-rechtse idioot die je bent!
/yasmine-modus off
Grappig dat dit geen *terroristische aanslag* heet, terwijl een onbekend persoon een of andere bom naar binnen gooide.
Hoe bedoel je rustig in brand steken? #media![]()
Ben ik het voor een deel mee eens.
Kijk, als een Soedanees, uit het christelijke gedeelte van het land, naar België komt, en hier een vrouw verkracht, ga ik dan stellen dat "een christene uit Soedan een vrouw heeft verkracht"? Neen, tuurlijk niet.
Als een man, uit een islamitisch land, naar Belgie komt, en een vrouw verkracht, waarom zou ik dan zeggen:"een moslim uit een islamitisch land is naar België gekomen en heeft hier een vrouw verkracht". Lijjt me absurd.
Beweren dat "77 % van de verkrachtingen in Zweden gebeuren door moslims houdt geen steek:
1) er worden geen cijfers bijgehouden van de religie van daders
2) een moslim mag geen vrouw verkrachten en geen seks hebben voor het huwelijk. Doet hij dat wel dan is hij geen moslim of een zeer slechte moslim; Either way, het verkrachten van vrouwen maakt geen deel uit van de islam en dus houdt het geen steek dit te vermelden bij het vermelden van zijn daad.