XXL Nutrition

zweedse moskee in brand gestoken.op kerstdag

Grappig dat dit geen *terroristische aanslag* heet, terwijl een onbekend persoon een of andere bom naar binnen gooide.

Hoe bedoel je rustig in brand steken? #media :laugh:

Definitie terrorisme sinds 2001
*Er moet een verband zijn met de Islam*

:laugh:

Arme moslims.

hhahahaahha Ik nomineer dit voor "post van het jaar 2014".

Dat zegt alles over jouw niveau.

.

Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens dat het voorbarig is om hier de islam als definitieve oorzaak aan te wijzen. Maar je kunt ook niet ontkennen dat dat hele geloof, of in ieder geval zoals veel islamieten het interpreteren/toepassen, redelijk vrouw onvriendelijk is en het best eens in de hand zou kunnen werken.
Daar ben ik het dus wel mee eens.
Heel veel islamitische landen zijn nog zeer achter op mensenrechten en door de vele laaggeschoolde vrouwen in hun landen en de daarmee gepaard gaande financiële afhankelijkheid, worden vrouwen minder gerespecteerd (behalve de moeders maar wie wil 50 jaar oude moeders gaan verkrachten?) en dat leidt tot meer geweld tav vrouwen. Vergeet niet dat bij verkrachting minder de seksuele lust een rol speelt maar meer het machtsgevoel.

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Arme moslims.

Dat zegt alles over jouw niveau.

Bascross, mijn niveau? Niemand kan ontkennen dat ik met argumenten, rationele argumenten debatteer. Je kan het niet met me eens zijn, maar ik denk dat mijn niveau een stuk hoger ligt dan jouw onzin.

LRA worden ook als terroristen beschouwd

Joh, laat ze lekker hun denkbeelden onderbouwen met 1 enkel voorbeeld. Ik kan ook aankomen met het feit dat een groepsverkrachting door Oezbeekse moslims (88% van Oezbekistan) wordt aangeduid als groepsverkrachting door Aziaten. Maar dan ben ik weer een racist (want de Islam is schijnbaar een ras) en een xenofoob die zich beroept op 1 enkel voorbeeld.

Joh, laat ze lekker hun denkbeelden onderbouwen met 1 enkel voorbeeld. Ik kan ook aankomen met het feit dat een groepsverkrachting door Oezbeekse moslims (88% van Oezbekistan) wordt aangeduid als groepsverkrachting door Aziaten. Maar dan ben ik weer een racist (want de Islam is schijnbaar een ras) en een xenofoob die zich beroept op 1 enkel voorbeeld.

dit ga je toch even moeten verduidelijken want Oezbekistan ligt in Centraal-Azië dus het zijn Aziaten. Dus als je zegt dat het Aziaten zijn, dan ben je accuraat.

Bascross, mijn niveau? Niemand kan ontkennen dat ik met argumenten, rationele argumenten debatteer. Je kan het niet met me eens zijn, maar ik denk dat mijn niveau een stuk hoger ligt dan jouw onzin.

Ik denk dat jij een r*tard bent. Het argument daarvoor zijn al jouw posts op dbb.

Autisten begrijpen sarcasme niet, alsook minder intelligente mensen. Just sayin'.

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Ah zwakke reply. Jammer.

Ben jij niet degene die heel smakelijk lachte om de post en hem zelfs wou nomineren voor post van het jaar? Manmanman. Nu snap ik waarom je op dat hoge paard zit, omdat je zelf geen poot hebt om op te staan.

.

Laatst bewerkt:
feiten die niet onderbouwd worden en meningen die als feiten gepresenteerd worden

10/10 topic - IGN

Ben jij niet degene die heel smakelijk lachte om de post en hem zelfs wou nomineren voor post van het jaar? Manmanman. Nu snap ik waarom je op dat hoge paard zit, omdat je zelf geen poot hebt om op te staan.

Geen poot hebt om op te staan?
Laten we even herhalen:
er werd een artikel aangehaald die zei dat Zweden het grootst aantal verkrachtingen heeft op aarde en dat 77 % van de verkrachtingen door moslims werden gepleegd/

Dit werd compleet ONTKRACHT

So here you go.

Welke landen bedoel je dan? Hoe laag? Waar zijn je argumenten om te onderbouwen dat ze het laagste van het laagste zijn? En welke criteria hanteer je om vast te stellen of een land achterlijk is ja dan wel te nee? Extreem-rechtse idioot die je bent!

Als mentaal gehandicapte hoef ik gelukkig niets te onderbouwen.

Gelovigen niet binnenlaten. Staat ook echt op iemands paspoort, wat of waar men in gelooft. :roflol:

Het rekruteren van gastarbeiders ging natuurlijk vrij gericht met wervingsovereenkomsten tussen landen. Ze wisten dus goed genoeg dat ze een (extra) religie importeerden.

Als mentaal gehandicapte hoef ik gelukkig niets te onderbouwen.

Het rekruteren van gastarbeiders ging natuurlijk vrij gericht met wervingsovereenkomsten tussen landen.

Inderdaad. We hebben het aan onszelf te danken.
Ik herinner me nog de rekruteringsbeelden waar de arbeiders als vee werden gekeurd. Ze moesten gewoon spieren hebben en een gezonde mond tanden.

Scholing, taal,... f**k it. Want tja, hoe hoger opgeleid, hoe duurder en we wouden het zo goedkoop mogelijk.

Geen poot hebt om op te staan?
Laten we even herhalen:
er werd een artikel aangehaald die zei dat Zweden het grootst aantal verkrachtingen heeft op aarde en dat 77 % van de verkrachtingen door moslims werden gepleegd/

Dit werd compleet ONTKRACHT

So here you go.

Compleet ontkracht? In dat wikipedia citaatje van je?

VyHTQTv.gif

Er werden slechts enkele redenen gegeven waarom dit zo hoog uitvalt. Nergens wordt er aangegeven dat het niet zo is.

goed topic

Terug
Naar boven