MuscleMeat

zweedse moskee in brand gestoken.op kerstdag

Compleet ontkracht? In dat wikipedia citaatje van je?

VyHTQTv.gif

Er werden slechts enkele redenen gegeven waarom dit zo hoog uitvalt. Nergens wordt er aangegeven dat het niet zo is.

OMG, Black Cobra heeft een concurrent.

Inderdaad. We hebben het aan onszelf te danken.
Ik herinner me nog de rekruteringsbeelden waar de arbeiders als vee werden gekeurd. Ze moesten gewoon spieren hebben en een gezonde mond tanden.

Scholing, taal,... f**k it. Want tja, hoe hoger opgeleid, hoe duurder en we wouden het zo goedkoop mogelijk.

Onze zuid-Italiaanse vrienden zijn daarentegen wel perfect geïntegreerd, in tegenstelling tot degenen met islamitische achtergrond.

nog maar een paar pagina's tot die Endlösung jongens

Onze zuid-Italiaanse vrienden zijn daarentegen wel perfect geïntegreerd, in tegenstelling tot degenen met islamitische achtergrond.
Inderdaad, maar ik denk dat daar de religie er voor een groot deel tussenzit, en dan vooral hou wij Westerlingen "afstand hielden", meer dan bij de Italianen, want zij hadden wel dezelfde religie als ons.
En er zijn nog heel veel verschillende variabelen die een belangrijke rol hebben gespeeld;
Maar als we daar mee beginne, dan gaan we maanden debatteren.

Inderdaad. We hebben het aan onszelf te danken.
Ik herinner me nog de rekruteringsbeelden waar de arbeiders als vee werden gekeurd. Ze moesten gewoon spieren hebben en een gezonde mond tanden.

Scholing, taal,... f**k it. Want tja, hoe hoger opgeleid, hoe duurder en we wouden het zo goedkoop mogelijk.

'we'

ik kan me toch niet herinneren hier iets mee te maken te hebben gehad

maar ik heb wel een periode semi frequent geslaapwandeld dus het is niet onmogelijk

Het rekruteren van gastarbeiders ging natuurlijk vrij gericht met wervingsovereenkomsten tussen landen. Ze wisten dus goed genoeg dat ze een (extra) religie importeerden.

Klopt, dat ze konden weten wat er zo ongeveer kwam, maar dat is verleden tijd.
En in welke opzichten zou het een verbetering zijn, als die grote groepen gastarbeiders allemaal niet-moslim waren?(srs question)

Als je per individu controle wil gaan doen waarin men gelooft, dat is geen opgave en men zegt toch wat je wil horen dan.
Overigens vind ik het onzin om mensen te beoordelen op hun geloof of levenswijze, of deze moet heel extreem zijn.
Zo zou ik geen extreme atheïsten importeren omdat ze denken dat mensen allemaal bio-robots zijn en dus geen schuld voelen bij het uitmoorden van mensenmassa's. :p:p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

'we'

ik kan me toch niet herinneren hier iets mee te maken te hebben gehad

maar ik heb wel een periode semi frequent geslaapwandeld dus het is niet onmogelijk

"We" wordt soms gebruikt in de historische literatuur om te verwijzen naar onze bevolkingsgroep en / of voorouders.

Jij snoeper jij!

Klopt, dat ze konden weten wat er zo ongeveer kwam, maar dat is verleden tijd.
En in welke opzichten zou het een verbetering zijn, als die grote groepen gastarbeiders allemaal niet-moslim waren?(srs question)

Als je per individu controle wil gaan doen waarin men gelooft, dat is geen opgave en men zegt toch wat je wil horen dan.
Overigens vind ik het onzin om mensen te beoordelen op hun geloof of levenswijze, of deze moet heel extreem zijn.
Zo zou ik geen extreme atheïsten importeren omdat ze denken dat mensen allemaal bio-robots zijn en dus geen schuld voelen bij het uitmoorden van mensenmassa's. :p:p

Laat maar, zuiver houden van het ras is prioriteit nummer 1! :cool::cool:

"We" wordt soms gebruikt in de historische literatuur om te verwijzen naar onze bevolkingsgroep en / of voorouders.

Jij snoeper jij!

Dus een beslissing gemaakt in het jaar X door een relatief kleine groep die toen veel macht/inspraak hadden betekent automatisch dat een groot deel van het volk in het jaar X achter die beslissing staat? Of hoe bedoel je dit? Ik heb in mijn relatief korte tijd op deze aardkloot al genoeg voorbeelden voorbij zien komen om te snappen dat dat zeker niet het geval is.

inb4 indirecte democratie ergo alles wat de regering doet is de schuld van het volk

Nice. Nog een paar duizend te gaan

• Topic Starter Topic Starter
Het goede nieuws is dat het een stormloop topic werd.
Het slechte nieuws is dat rechtse rakkers het aanslag niet veroordelen maar er juist begrip voor hebben :roflol:

Dat level of hypocrisy tough.

Kzen in mn opzet geslaagd. Pluimpje voor mij.

Dus een beslissing gemaakt in het jaar X door een relatief kleine groep die toen veel macht/inspraak hadden betekent automatisch dat een groot deel van het volk in het jaar X achter die beslissing staat? Of hoe bedoel je dit? Ik heb in mijn relatief korte tijd op deze aardkloot al genoeg voorbeelden voorbij zien komen om te snappen dat dat zeker niet het geval is.

inb4 indirecte democratie ergo alles wat de regering doet is de schuld van het volk

Automatisch? Zei ik dat ergens?
Neen, wat ik wel zei is dat onze generatie daar baat bij heeft gehad en dat je daar nu rekening moet mee houden.

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Het goede nieuws is dat het een stormloop topic werd.
Het slechte nieuws is dat rechtse rakkers het aanslag niet veroordelen maar er juist begrip voor hebben :roflol:

Dat level of hypocrisy tough.

Kzen in mn opzet geslaagd. Pluimpje voor mij.

inderdaad. Nu is er wel begrip maar nooit omgekeerd.

Alsof ze het in het geval van een kerk 'het aanslag' wel hadden veroordeeld. Zal wellicht de SMR zijn die erachter zit, aan neo-nazi's geen tekort aldaar.

Tension Over Swedish Immigration Rises After Suspected Arson at Mosque Hurts 5
http://www.nytimes.com/2014/12/27/w...imes-after-fire-at-mosque.html?ref=world&_r=0

Figures released in Britain show an increase in anti-Muslim attacks and hate crimes after the brutal killing of a British soldier by two Muslims in a south London street in May 2013.

The Metropolitan Police in London recorded a 45 percent increase in religious hate crimes from April 2012 to April 2014, with the number of offenses rising to 915 from 631.

poep raakt de ventilator

Across Europe, there are growing worries about a rise in attacks on minorities, including Muslims and Jews.

13b513f48fbe7533cb86f5bc6e9f5394715a8308de818310e12da5b309fa24af.jpg

Terug
Naar boven