Fitness Seller

zweedse moskee in brand gestoken.op kerstdag

tijd voor Verlichting 2.0

brb mezelf instuderen in de psychologie, sociologie en massamedia om een cultuurshock teweeg te brengen

tijd voor Verlichting 2.0

brb mezelf instuderen in de psychologie, sociologie en massamedia om een cultuurshock teweeg te brengen

the-one-gif.gif

Tjah, dat gebeurt nou als iedereen zijn schoenen naast de kachel neerzet.

Als mijn eigen land het verkrachtingskapitaal van de wereld was en 77% van de verkrachters moslim waren
Bump. Omdat ik er geen hol van geloofde :)
The countries’ criminal statistics are not comparable. Apart from the differences in the size of their populations, there are also different modes of recording rapes that are reported to the police. In Denmark and Norway the statistics record cases (generally one case for one victim), while in Sweden the statistics record reported acts of rape. If, for example, a woman is repeatedly raped by the same man during the course of one day, each rape will be registered as a separate offence. This is also true for cases where a woman is raped by a group of men. Hence, crime statistics in Denmark and Norway show how many people have reported rape, while the Swedish statistics show how many acts of rape have been
reported.
http://www.amnesty.org/en/library/info/ACT77/001/2010

In Zweden wordt verkrachting ook anders gedefiniëerd; iemand immobiliseren kan al onder verkrachting vallen. (zelfde link p9) Verdachten worden blijkbaar ook zelden ondervraagd en aangeklaagd (p16), men maakt zelden gebruik van forensisch bewijsmateriaal (p19) en er volgt zelden een veroordeling (p5). Lage pakkans denk ik dan, wat houdt iemand tegen?

Vind trouwens nergens een bron die verwijst naar het onderzoek waar men opsplitst naar religie. Dat 'moslim' wordt erbij gedacht door FrontPage Magazine. Eigenaar van dat magazine blijkt David Horowitz die ook Jihad Watch opgericht heeft en de Islamo-Fascism Awareness Week organiseert. Wordt overal islamofoob of anti-islamitisch genoemd :$

Hoopte eigenlijk dat je trollt, want de frontpage van frontpage (hihi) ziet er al zwaar conspiracyish uit :p

Bump. Omdat ik er geen hol van geloofde :)

In Zweden wordt verkrachting ook anders gedefiniëerd; iemand immobiliseren kan al onder verkrachting vallen. (zelfde link p9) Verdachten worden blijkbaar ook zelden ondervraagd en aangeklaagd (p16), men maakt zelden gebruik van forensisch bewijsmateriaal (p19) en er volgt zelden een veroordeling (p5). Lage pakkans denk ik dan, wat houdt iemand tegen?

Vind trouwens nergens een bron die verwijst naar het onderzoek waar men opsplitst naar religie. Dat 'moslim' wordt erbij gedacht door FrontPage Magazine. Eigenaar van dat magazine blijkt David Horowitz die ook Jihad Watch opgericht heeft en de Islamo-Fascism Awareness Week organiseert. Wordt overal islamofoob of anti-islamitisch genoemd :$

Hoopte eigenlijk dat je trollt, want de frontpage van frontpage (hihi) ziet er al zwaar conspiracyish uit :p

Ehm, 77% van de daders komen uit Islamitische landen, toegegeven. Echter kun je gezien de sociale druk die de Islam in Islamitische landen uitoefent op niet-gelovigen wel met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat een zéér ruime meerderheid hiervan daadwerkelijk moslim is. Verder respecteer ik je onderzoekend vermogen, absoluut. Uiteraard is het een gekleurd beeld, daar ben ik mij ook zeker van bewust, niemand die niet strijdzaam is tegenover de Islam durft dit überhaupt te publiceren uit angst voor represailles, iets dat wat mij betreft ook al boekdelen spreekt over deze "religie". Toch kun je wel stellen dat deze cijfers niet uit de lucht gegrepen zijn. Natuurlijk moet je ieder gekleurd nieuwsartikel met een korrel zout nemen, alsook met linkse publicaties die het gegeven voornamelijk rationaliseren en bagatelliseren.

Ehm, 77% van de daders komen uit Islamitische landen, toegegeven.
Heb je daar cijfers van, want ik vind ze niet echt.

Heb ook eentje over Noorwegen;
Norway’s police issues report with amazing statistic: all assault rapes in Oslo in 2010 were perpetrated by Muslims.
http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/145161#.VKAssV4AKB

Stukje vertaling uit cijfers van de politie in Oslo over verkrachting;
In 2010 the proportion of perpetrators with a Norwegian background is 34.9% and the proportion originating from the European continent outside Norway is 13.8%. Together almost half (48.7%) of the perpetrators had a European ethnic background.
http://www.scribd.com/doc/76695373/Excerpt-From-Oslo-Police-District-Report-on-Rape

:p

Heb je daar cijfers van, want ik vind ze niet echt.

Heb ook eentje over Noorwegen;

Stukje vertaling uit cijfers van de politie in Oslo over verkrachting;

:p

Je begrijpt toch wel dat mensen die in Europese landen geboren zijn, 2e-3e generatie, te boek staan als Europese burgers hè?

• Topic Starter Topic Starter
Ehm, 77% van de daders komen uit Islamitische landen, toegegeven.

Wat is je bron?

Er wordt amper geraped in westerse landen.
Hoeveel cases zijn er op een jaar?
Over hoeveel moslims hebben we het in absolute aantallen, 50? 100?

.

Laatst bewerkt:
Als je op die referentie links klikt, kom je op o.a. jihadwatch en themuslimissue. :roflol:

Verrassende repliek, totaal niet verwacht.

En?

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Tis precies alsof ik een studie zou maken met allerlei bold claims en op basis van 1 casus.

Er komt kritiek: excuseer, maar je hebt maar 1 casus, geen random steekproef.

En.dan reageer ik met: haha, zooo typical zeg, erg origineel, heel verassend...

Leberecht, stop met discussieren en post gwn leuke politieke pics/gifs.

Hoelang ga je nu nog volhouden dat je atheïst bent?

haha, zooo typical zeg, erg origineel, heel verassend...

Heb de link geeneens bekeken, aangezien het mij niet interesseert. Dat de zogeheten 'allochtonen' oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitsstatistieken is niet bepaald een geheim.

Maar daar gaat het niet om. Als er iets niet binnen jouw ideeën past, dan is elke bron 'fout'.

Laatst bewerkt:
Denk je dat ik een moslim ben?

Ok: mohammed is een vuile pedofiel en allah kan aan mn pik zuigen.

Christen? Jezus heeft prolly nooit bestaan.

voldoende?

Terug
Naar boven